Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E30] Klausimas del vaziuokles https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=52&t=60675 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | valdas265 [ 19 Vas 2009, 12:35 ] |
Pranešimo tema: | [E30] Klausimas del vaziuokles |
Automobilio, apie kuri norite paklausti E30 Pagaminimo metai:1989 Variklis:2.5 Degalai: benzinas Problema/klausimas: sveiki,noriu paklausti ar tiktu manajam E30 priekine vaziuokle nuo E30 bet su 1.6varikliu? nepykit jei jau buvo tokia tema,skubiai reikia tai uztai ir klausiu.dekui |
Autorius: | stashas [ 19 Vas 2009, 13:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: E30 klausimas del vaziuokles |
tai galejai is kart ir parasyt kas i ta vaziuokle ieina, siaip tokiu kaip amortizatoriu, spyruokliu is kokio 316 nedeciau niekada i 325. bet is esmes viskas tinka |
Autorius: | Eimazz555 [ 20 Vas 2009, 01:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] klausimas del vaziuokles |
o stupicos kartais nera storesnes ant 2.5? |
Autorius: | stashas [ 20 Vas 2009, 12:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] klausimas del vaziuokles |
taip storesnes turi but, kaip ir pas kai kuriuos 2,0 |
Autorius: | Arciss [ 24 Vas 2009, 20:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] klausimas del vaziuokles |
ir stabilizatorius plonesnio diametro pas 4cil. ~18,5 o pas 2.5 (6cil. varikli) ~2cm pas 4 cil. gale isvis dazniausiai nebuna stabilizo, o pas 2.5 buna dazniausiai |
Autorius: | stashas [ 24 Vas 2009, 22:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] klausimas del vaziuokles |
del stabilizatoriu storumo tai ne pas visus vienodi ju storiai buna, neaisku pagal ka dejo gamykloj juos |
Autorius: | aireimis [ 24 Geg 2009, 22:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] Klausimas del vaziuokles |
dar toks klausimelis,maniskio E30 88m. galiniai ratai isklise,nznau ar cia spicialiai tai padaryta ar jau cia issimale kas na nznau,man tai vaizdas patinka,bet ga padangom nekaip,ir viena puse atrodo labiau issisketus!tai kame reples? ačiū |
Autorius: | stashas [ 24 Geg 2009, 23:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] Klausimas del vaziuokles |
kuo daugiau suzemini, tuo daugiau skecias galiniai ratai, normalu pas E30 |
Autorius: | Eimazz555 [ 25 Geg 2009, 00:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] Klausimas del vaziuokles |
o jei priekis isklises? nors masina aukstoka bet pas mane priekis stovi sitaip /--\ negali buti taip kad sakes idetos nuo E36? nes kiek girdejau tai jos ilgesnes, kas zinot tai pataisykit. |
Autorius: | DViL [ 21 Rgp 2009, 18:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] Klausimas del vaziuokles |
As beveik isitikines, kad galiniai ratai atsistoja namuku del to, kad linksta sakes (nors jos ir is storo metalo). Galit zemint arba aukstint - reikalo tas beveik nepakeis (pagalvokit, gi sakiu tvirtinimai ne isilgai kebulo, o skersai). |
Autorius: | Manijakas [ 24 Sau 2010, 13:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] Klausimas del vaziuokles |
Nzn kodel bet realiai tai pvz su stock vaziuokle gale pas E36 galinius ratus gali atvartyt kiek nori beveik iki nulinio isvirtimo, o suzeminus, net pats stendo kompas meta kad isvirtimas galimas iki tai 1,5 ar 2 laipsniu, ir jau po zeminimo su tandartine pakaba niekaip neatsuksi galiniu ratu iki 0 isvirtimo. |
Autorius: | Eimazz555 [ 24 Sau 2010, 15:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] Klausimas del vaziuokles |
Pas E30 visai kitokia pakaba galine, kaip ir E34 ten yra viena sake tik, nesireguliuoja nei isvirtimai ir suvedimai. |
Autorius: | xxxxLinuxxxx [ 08 Vas 2010, 22:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] Klausimas del vaziuokles |
DViL rašė: As beveik isitikines, kad galiniai ratai atsistoja namuku del to, kad linksta sakes (nors jos ir is storo metalo). Galit zemint arba aukstint - reikalo tas beveik nepakeis (pagalvokit, gi sakiu tvirtinimai ne isilgai kebulo, o skersai). sake pas E30 galine nera lygiai imontuota i tilta,noriu pasakyt kad paaukstinus ratai statosi staciau, o suzeminus virsta, tai galima nesunkiai pabandyt isemus spyruokle ir amortika ir pakilnot sake nuo dugno i virsu, aiskiai matysi. turint noro galima padaryt reguliavima sakei galinei. Priekines sakes labai isvirsta kai kebulas pavarges buna ir nenaudojama stanga tarp lanzeronu., beto priekiniu ratu isvirtima galima nesunkiai reguliuot isfrezavus atraminio guolio trvirtinimo vieta.tu 3 varztu. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |