Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Lap 2024, 21:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Sau 2006, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.04.21
Amžius:
43
Pranešimai:
112
Miestas:
Pnvz
Automobiliai:
E21k
E36/8 full M conversion
E91 family wagon
ar dar daug ko be mataro su deze reiktu darant toki keitima? ir jei nesunku gal galit pasakyt ko dar reiktu darant toki keitima
viskas ne del keliu kumeliu, o del mataro gedimo :(
ačiū


StandartinėParašytas: 16 Sau 2006, 01:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2052
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
pradzioje variklio valdymas visai kitas ir laidai netiks. PAGALVOK ir gerai PAGALVOK 8)

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2006, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.04.21
Amžius:
43
Pranešimai:
112
Miestas:
Pnvz
Automobiliai:
E21k
E36/8 full M conversion
E91 family wagon
gerai, kad ne man shitas klausimas aktualus, bet jei jau su pravodke reiktu zhaisti, tai tikrai nebaisiai verta tuom uzhsiimt


StandartinėParašytas: 16 Sau 2006, 12:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.09
Amžius:
39
Pranešimai:
201
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is,e3032x?
pirk visa motora su kompu ir pravodke ir keiskis,pasedesi truputi garaze arba meistras pasedes ir padarys,nieko ten stebuklingo nera


StandartinėParašytas: 16 Sau 2006, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.28
Amžius:
44
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas-Vilnius
m10 yra labai geras ir vykes motoras. Geriau tokio ir pasiieskok, priedo jis bus dar ir pigesnis nei m40.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2006, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.11
Amžius:
39
Pranešimai:
49
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d 00' touring
gal zinote ko konkreciau reiktu keiciant varikli? jewigu galima, tai kuo smulkiau.. ir gal kiek galetu kainuoti, jeigu pradedama nuo 0?


StandartinėParašytas: 16 Sau 2006, 22:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.07.14
Amžius:
41
Pranešimai:
154
Miestas:
Vilnius
munia rašė:
m10 yra labai geras ir vykes motoras. Geriau tokio ir pasiieskok, priedo jis bus dar ir pigesnis nei m40.


kuria prasme labai vykes m10???

_________________
BMW E34 M50B25TU


StandartinėParašytas: 17 Sau 2006, 03:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Kandidatas į klubo narius
Kandidatas į klubo narius
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.07
Amžius:
42
Pranešimai:
283
Miestas:
Nemenčinė, Lietuva
Automobiliai:
BMW E12 520/6
BMW E46 316tiA
ex BMW E21 316
ex BMW E36 328i Coupe
ex BMW E36 328iA Coupe
ex BMW E46 320dA Touring
ex BMW E36 323iA Touring
ex BMW E34 525tdsA Touring
Nikas:
Smulkman
Jau labai daug buvo diskutuota tuo klausimu apie variklio keitima kitu. Jei palixi ta paty litrazha ir jei tai E30, tuomet gal ir mazheu problemu. Jei pradedant nuo 0, tai visu pirma kitas variklis vistiek tures visai kita el. grandine. Pradedant laidais galima toleu zhengti prie skydelio pajungimu. Po to skirsis pavaru dezhes jungimai (man norejosi E12 M20 varikliui ysideti dezhe nuo E28 M20). Ir to negalima padaryti, jog visai skirtingi dalykai yra instalinti juos gaminant. Nezhinia ar M40 variklis atitix M10 tvirtinimus. Beje jei norisi galingesnio, tai reikes pereiti expertize norint parduoti ta mashina. Kainos gali svyruoti yvairei, priklausomai kas ir kur darys, bet nera labai jau pigus variantas keitshiant butent kitokiu varikliu nei esama pagal specifikacija. Gereu jau keisti tikrai garantuotu M10 variantu (kokybes atzhvilgiu apie motora kalbu). Bet velgi tai kiekvieno apsisprendimo laisve. Tik patartina pasikalbeti su tais zhmonemis, kurie tai yra dare arba laaaabai gerai ishmano kas ir prie ko.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2006, 03:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Kandidatas į klubo narius
Kandidatas į klubo narius
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.07
Amžius:
42
Pranešimai:
283
Miestas:
Nemenčinė, Lietuva
Automobiliai:
BMW E12 520/6
BMW E46 316tiA
ex BMW E21 316
ex BMW E36 328i Coupe
ex BMW E36 328iA Coupe
ex BMW E46 320dA Touring
ex BMW E36 323iA Touring
ex BMW E34 525tdsA Touring
Nikas:
Smulkman
To Tadzhius> M10 puikus tuom, kad jis mazhiukas ir visai nesudetingas bei ganetinai galingas (priklausomai nuo darbinio turio). Praktishkas, pigus tvarkyti ir detales galima pritaikyti nuo kitu automobiliu:) Esu turejias M10B16 su Vaz karbiuratoriumi:) Bet ne apie tai. Zhodzhiu vykes variklis ir tikrai nematau kuom jis gali buti blogas savo eksploatacija.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2006, 03:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
41
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
TAdzhius rašė:
munia rašė:
m10 yra labai geras ir vykes motoras. Geriau tokio ir pasiieskok, priedo jis bus dar ir pigesnis nei m40.


kuria prasme labai vykes m10???


Taigi Formule1 1.5 ltr. turbo 4bar - 1500ag naudojo ta pati bloka. Apskritai, tai yra tvirtas variklis tiuningo prasme.

O as manau jei jau keist varikli det bent 2.5 arba 1.8iS'a jei nori likti su 4 cilindrais.


Paskutinį kartą redagavo LaimisBMW 17 Sau 2006, 03:49. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 17 Sau 2006, 03:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
41
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
ieskutis rašė:
gal zinote ko konkreciau reiktu keiciant varikli? jewigu galima, tai kuo smulkiau.. ir gal kiek galetu kainuoti, jeigu pradedama nuo 0?


Is kokio i koki nori keist ?


StandartinėParašytas: 17 Sau 2006, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.28
Amžius:
44
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas-Vilnius
kuria prasme labai vykes m10???[/quote]

kolegos uz mane jau atsake 8) pats turejau m10 ir m40 - m10 turi grandine, smagiai dirba, patikimas, ir drisciau teigti - net ekonomiskas. Ne veltui ji taip ilgai gamino - kam keisti gera daikta. O m40 atvirksciai, nelabai nusisekes motoras ir kai kurie forumieciai apie ji yra labai kategoriskos nuomones :wink:


StandartinėParašytas: 17 Sau 2006, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.07.14
Amžius:
41
Pranešimai:
154
Miestas:
Vilnius
munia rašė:
kuria prasme labai vykes m10???


kolegos uz mane jau atsake 8) pats turejau m10 ir m40 - m10 turi grandine, smagiai dirba, patikimas, ir drisciau teigti - net ekonomiskas. Ne veltui ji taip ilgai gamino - kam keisti gera daikta. O m40 atvirksciai, nelabai nusisekes motoras ir kai kurie forumieciai apie ji yra labai kategoriskos nuomones :wink:[/quote]

turiu ash E30 m10b18 ipurshkimini. numynes pagal spydometra 375000km tai prie zhemesniu nei -10 C temperaturu nebeuzhkursi... butu tikrai geras variklis, tai ir daugiau nuvazhiotu be problemu :roll: nors kas ten zhino kiek jis ish tikro numynes

_________________
BMW E34 M50B25TU


StandartinėParašytas: 18 Sau 2006, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.09
Amžius:
39
Pranešimai:
201
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is,e3032x?
as turejau m10 dar su karbiuratorium,bet ten tas kapriznas ekotronikas stovejo,tai jo galejai neuzvesti nors ir prie +30,tie karbai lievi su kompu,del ipurskiminio tai jis tikrai neblogas ir man atrodo kad tikrai ekonomiskesnis uz m40,pastebejau nes daba su m40 vazineju.
del ekspertizes tai dazniausiai kabinasi del to kad idejus galingesni motora atseit reikia keisti ir stabdziu sistema,nes esama buna nepakankamai efektyvi,bet jei keisi i 4 cilindru tai niekas ten neziures labai
dar cia kazkas minejo kad su ziguliniu karbu turejo m10,nieko stebetino kai naujas pierburg karbiuras apie 500lt kainuoja o ten dazniausiai automatinis patsosas nueidavo,tai uz 50lt nusipirkdavo zigulio karbiurus ir susimontuodavo,as irgi norejau ta padaryt


StandartinėParašytas: 18 Sau 2006, 15:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
hm...turejau as E30 318i su M10 varikliu (labai geros bukles, visai "neubytas"). Vaziavo gerai, duju nebuvo, bet...oro sklende streikavo, pakeitus vsikas susitvarke, pakankamai nekaprizingas variklis. Dabar su M40 vazineju. Irgi 318i. To keliolioks arkliu skirtumo ypatingai nejauciu (nors negaliu sakyt kad traukia taip pat, m40 siek tiek geriau). Vienintelis dalykas kas nervina M40 variklyje - kompensatoriai, kurie ypatingai ziema esant saltam varikliui megsta pakalenti. Varikliui susilus nutyla.
O va kad M40 nevykes variklis tai mano nuomone gryna nesamone. Patikimi ir ilgaamziai varikliai (jei butu nepatikimi, tao kodel juos dar ilgai i E36 montavo?) tik aisku reikia deramai juos priziureti.

_________________
Back to E30


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery