Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 02:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Spa 2005, 14:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
41
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
2.4td motoras "huligankej"..ko verta sita masina?Ar verta tokia isigyti?Butu malonu isgirsti savininku ir seip ismananciu zmoniu nuomone,atsiliepimus ir pan...

_________________
Dede Juozas


StandartinėParašytas: 09 Spa 2005, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
44
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
labai normaliai. turejau E30 324 tik buvo be turbinos, traukos pakankamai, nes kebulo svoris nedidelis palyginus su E34 kur statosi tas pats variklis.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2005, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
41
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
o ekonomija?ir kaip su eksplotacija..?nekaprizingas motoriukas??

_________________
Dede Juozas


StandartinėParašytas: 09 Spa 2005, 15:38 
  
 
 
Motoriukas paprastas kaip 2 x 2.Palyginus su 2,5tds, 2,4td labai paprastas.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2005, 15:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
44
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
jeigu viskas tvarkoje, ir motoras priziurimas-tepalas, ausinimo sk. jokiu kaprizu nerodo.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2005, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
41
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
O kalbos del skylancios galvos ir greit lekencio kuro siurblio...tiesa ar blogos eksplotacijos padarinys?

_________________
Dede Juozas


StandartinėParašytas: 09 Spa 2005, 20:11 
  
 
 
Taip, tu teisus, tai blogos eksplotacijos padariniai.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2005, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2052
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
Kazkiek ir nevykes galvos modelis. Kiek teko girdeti beveik visi turejo bedu su galva, Del visu kitu niuansu - tai tik blogos ekspluatacijos padariniai

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2005, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
wiperis rašė:
O kalbos del skylancios galvos ir greit lekencio kuro siurblio...tiesa ar blogos eksplotacijos padarinys?


tikrai del galvos kalbos ne bepagrindo.........

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 10 Spa 2005, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
44
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
del galvos, tai tikru tikriausiai neteisinga eksploatacija ja sugadina. vandens trukumas ar perkaitinimas. gali buti kad vandens mazai, bet variklis neuzkaito toje galvos vietoje kur labai karsta turetu buti vanduo-o jo truksta :evil: ir atsiranda tokios bedos. datcikas neparodys kaitimo.

pats vazinejau su 2.4 motoru, pravaziavau ~150 kkm jokiu bedu su varikliu.

galva kencia ne tik dizelio, bet ir benzino (6 cil.), tuo galiu teigti, kad anksciau kai ardziau 324 ir 320 ir skelbimai ejo salia vienas kito, benzo galvos prase gal trigubai daugiau zmoniu.

dar vienas dalykas, su saltu varikliu nerekomenduoju vazineti juo labiau smarkai. geriau palaukti kol variklis pilnai isils tada jau galima spausti.


StandartinėParašytas: 10 Spa 2005, 22:19 
  
 
 
marius rašė:
dar vienas dalykas, su saltu varikliu nerekomenduoju vazineti juo labiau smarkai. geriau palaukti kol variklis pilnai isils tada jau galima spausti.


Tas tai tiesa.Jokiu budu rasoma manuale geriau nekelti apsuku daugiau kaip iki 4000aps/min(benzui).Del to ir kencia galva,kad kai kurie "asai" salta varikli suka iki redlaino. :evil:


StandartinėParašytas: 12 Spa 2005, 14:07 
  
 
 
Varikliukas pakamai kantrus. Pusbrolis turejo 84m. E30 su 2.4 be turbinos. Vazinejo gana agresyviai 3 metus. Turejo gera savybe visuomet tepalus laiku keisdavo :) . Gal todel pries pardavima tik variklis ir buvo tvarkingas. O kuro sanaudos apie 7-8 litrus jam budavo.

Kiek pamenu kelis kartus karteri keite, bet cia visu E30 taip. mat jie pirmoji detale po bamperio, be to aliumine, :) tad atsargiai.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2005, 19:46 
  
 
 
As turejau 2 tokias masinas,bet be turbo.Tai patiko labai ekonomiska mieste 7-7.5 litru uztekdavo. Ir del traukos nesiskusdavau. O kas labiausiai nudziugino kad visa ziema vedesi labai lengvai. Seip sako silpni ju yra smagraciai,kadangi jie yra is 2daliu ir viduje yra spyruokles.


Paskutinį kartą redagavo Vitek 14 Spa 2005, 15:23. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 13 Spa 2005, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
44
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
kad ir benzininiu galingesniu dvigubi...


StandartinėParašytas: 15 Spa 2005, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
41
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
2.4 td nuo 2.4 d is esmes skiriasi.. na vienas su turbina,o kitas be..bet visa kita,kaip elektronika ar ipurskimo sistema vienoda ar ne?
ir kuris is siu dvieju variantu yra geriausias?

_________________
Dede Juozas


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery