Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 09:13

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E30-320i E36-318tds
Sveiki visi E30 fanai, nusprendžiau pagaliau prikelti savo bmw antrai jaunystei, ir norėčiau netik pilnai atrestauruoti, bet ir patobulinti ir pridėti galingumo. Šiuo metu auto stovis žiūrint plika akimi gana neblogas tačiau yra ką tvarkyti, buvau piręs prieš keletą metu iš senjoro kuris jame tik atsisėsdavo, užvezdavo, pabirbendavo, išgerdavo buteliuka alaus ir užgesindavo. Tad TA praėjo pats ir nereikėjo nieko investuoti, bet pavažinėjęs pora metu ( šiektiek ir linksmiau 8) ) mašinoje atsirado keletas defektu. Pakeičiau važiuoklės gumas duslintuvą ir pastačiau angare varkša rūdyti. Artimiausi numatomi darbai pakeisti surūdijusius sparnus ir priekinius stabdziu diskus ir kaladeles. Atlikus siuos darbus turetu TA praeiti. Po to numatyta daugiau darbu, kaip vairo stiprintuvo idėjimas, važiuoklės pritaikymas gražesniems ratlankiams ( platesniems su palangemis ) priekinės važiuoklės dalies ratu isvirtimo kampas, turbinos idėjimas, ir panašūs dalykai.. reikėtų patarimų nuo ko geriau pradėti, ir ką verta o ko neverta daryti išviso. Esu pasiruošes patarimams ir siūlimams ką būtų galima padaryti. :roll: Gal vairo stiprintuva konstruoti pirmoje vietoje? :) kokias dalis reike pirktis? :)

https://www.facebook.com/likebefree/med ... 275&type=3


StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
346
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
Pradek nuo pinigu kiekio, kiek skirsi- ta ir turesi. Turbinos uzmovimas pakainuos turbut daugiausiai,o bet taciau siulyciau susirast ir bendraut su tuo kuris jau yra dares tavo minetus busimus darbus ir bus gerokai paprasciau nei naudotis forumu ir internetu, vistik gyvas bendravimas su zmogumi kuris turi patirties geroookai naudingesnis, beto ir viskas greiciau vyks :) O mes lauksim naujienu su info ir foto papilstymui cia forume :mrgreen:


StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 09:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.23
Amžius:
38
Pranešimai:
457
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E30 '91 ACS3
MB w251 '09 AMG
ex BMW E46 '01 Wagon
Smagu girdėti, kad turi noro kažką daryti, sveikintina. Tokių patarimų ką pirmiau daryti, sunku kažką patart. Logiškiau būtų pirma važiuoklę, variklio skyrių susitvarkyt, o poto jau galima išorę. Vistik dažnai trinsies aplink mašiną, tuo labiau, kad jei kažką nubrauksi tai bus daugiau bėdos negu naudos. Kas liečia variklio keitimą į galingesnį tai siūlyčiau dėti tai, kas priklauso E30 modeliams. Šiuo atvėju iš galingesnių mano nuomone tiktų M20 variklis. Aišku, kitas klausimas, ką tu žadi veikt su ta mašina (gatvinis/savaitgalinis mažulėms vėžint) ar (smagiems pasivažinėjimas - drift, tam skirtose vietose). Taip pat viskas atsiremia į pinigus, kaip kolega minėjo, kiek gali skirt tam projektui.

_________________
Principai - kartais užknisa.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 22:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E30-320i E36-318tds
Krainis rašė:
Smagu girdėti, kad turi noro kažką daryti, sveikintina. Tokių patarimų ką pirmiau daryti, sunku kažką patart. Logiškiau būtų pirma važiuoklę, variklio skyrių susitvarkyt, o poto jau galima išorę. Vistik dažnai trinsies aplink mašiną, tuo labiau, kad jei kažką nubrauksi tai bus daugiau bėdos negu naudos. Kas liečia variklio keitimą į galingesnį tai siūlyčiau dėti tai, kas priklauso E30 modeliams. Šiuo atvėju iš galingesnių mano nuomone tiktų M20 variklis. Aišku, kitas klausimas, ką tu žadi veikt su ta mašina (gatvinis/savaitgalinis mažulėms vėžint) ar (smagiems pasivažinėjimas - drift, tam skirtose vietose). Taip pat viskas atsiremia į pinigus, kaip kolega minėjo, kiek gali skirt tam projektui.


Skirsiu tiek kiek reikes, kad galutiniam varijante tureciau savaitgalini bmw. Aisku noretusi investuoti tiek, kad nebutu geda i fanu susitikima nuvaziuoti. Pinigu gulinciu vienoje vietoje aisku neturiu, tad kruvos detaliu iskarto nenupirksiu. kas menesi galiu investuoti nuo 500 iki 1000. Keiciant i m20 varikli kaip su elektrine dalimi? Tiks sena ar reikes kazka keisti, ir kaip su kompu reikes kito ar tiks tas pats? ir dar kaip su greiciu deze reikalai butu?


StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E30-320i E36-318tds
Vyciuz rašė:
Pradek nuo pinigu kiekio, kiek skirsi- ta ir turesi. Turbinos uzmovimas pakainuos turbut daugiausiai,o bet taciau siulyciau susirast ir bendraut su tuo kuris jau yra dares tavo minetus busimus darbus ir bus gerokai paprasciau nei naudotis forumu ir internetu, vistik gyvas bendravimas su zmogumi kuris turi patirties geroookai naudingesnis, beto ir viskas greiciau vyks :) O mes lauksim naujienu su info ir foto papilstymui cia forume :mrgreen:


Nemanau kad isigyti turbina ir kas priklauso prie jos taip jau brangu, vamzdyna susivirisiu pats nera problemu, tik kokia turbina pirkti tarkim m20 sirdelei ir ko prie jos dar reikia kad ji veiktu ( kaip pajungti ). Aisku kad butu gerai susipazinti su kazkuo kas jau yra dares kazka tokio, bet nepazystu tokio zmogaus kolkas #-o

po savaidgalio tureciau gauti detales kurias sudejas praeisiu TA, tada bmw keliaus i Kauna, ir ziuresim ka pradet ardyti. db nusiziurejau M20 varikli tik nezinau ka su vairo stiprintuvo idejimu daryti? :?


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 10:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.23
Amžius:
38
Pranešimai:
457
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E30 '91 ACS3
MB w251 '09 AMG
ex BMW E46 '01 Wagon
Zarabas rašė:

Skirsiu tiek kiek reikes, kad galutiniam varijante tureciau savaitgalini bmw. Aisku noretusi investuoti tiek, kad nebutu geda i fanu susitikima nuvaziuoti. Pinigu gulinciu vienoje vietoje aisku neturiu, tad kruvos detaliu iskarto nenupirksiu. kas menesi galiu investuoti nuo 500 iki 1000. Keiciant i m20 varikli kaip su elektrine dalimi? Tiks sena ar reikes kazka keisti, ir kaip su kompu reikes kito ar tiks tas pats? ir dar kaip su greiciu deze reikalai butu?

Todėl ir siūlau dėt m20, nes toks variklis ir stovėjo E30. Todėl visi tvirtinimai standarte tinka ir t.t. Dedant kitokius variklius (iš E36, E39) gali kilti nesklandumų. Nors jei variklis stovėjąs E30 tai viskas bus normaliai. Bet vėl gi tai priklauso tik nuo tavęs kaip tu darysi ir kaip norėsi pasidaryt galutiniam variante, bet aš už standartą. Perkant pilną swap'ą komplekte būna dažniausiai viskas: variklis, agregatai aplink variklį, kompas, pravotkė...

_________________
Principai - kartais užknisa.


StandartinėParašytas: 20 Sau 2014, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.28
Amžius:
42
Pranešimai:
341
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E30 328 mtech2
E39 530d
Krainis rašė:
Todėl ir siūlau dėt m20, nes toks variklis ir stovėjo E30. Todėl visi tvirtinimai standarte tinka ir t.t. Dedant kitokius variklius (iš E36, E39) gali kilti nesklandumų. Nors jei variklis stovėjąs E30 tai viskas bus normaliai. Bet vėl gi tai priklauso tik nuo tavęs kaip tu darysi ir kaip norėsi pasidaryt galutiniam variante, bet aš už standartą. Perkant pilną swap'ą komplekte būna dažniausiai viskas: variklis, agregatai aplink variklį, kompas, pravotkė...

jei pirksi m20b25 ir pan.ziurek kad butu su vairo stiprintuvo siurbliu ir panasiai,kaip ''krainis'' minejo turi buti viskas komplekte,bei pasiprasyk vairo kalonele su stiprintuvu buvusia,jokio vargo nebus keiciant,savo kalonele isimsi ir ysidesi su stiprintuvu,slangos ir bakelis aisku turi buti prie to pacio...


StandartinėParašytas: 22 Sau 2014, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E30-320i E36-318tds
Taip ir nusprendziau M20b25 deti, siuo metu intensyviai ieskau "donoro". Vairo stiprintuvo siurbli ir kolonele jau turiu pirkau atskirai tai kartu su varikliu nereikes pirkti, ir suprantu reikes variklio su jau buvususiu stiprintuvu tad bus paprasciau viska sujunkti. Dar klausimelis -priekiniai vaziuoklei noretusi dabar keisti viska, tai prasau informacijos kokio modelio daliu ieskoti didesnem ratu pasukimui ir isvirtimui gauti ( kas tinka E30 )?


StandartinėParašytas: 23 Sau 2014, 10:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.10
Pranešimai:
51
Automobiliai:
E30 330i
Del isvirtimo - E46 sakes. Toliau orginalios dalys tau nepades - tik custom.
Apie pasukamuma vertejo galvot pries perkant vairo kolonele. Sakykim E46 koloneles perdavimas greitesnis, ir E36, E46 kolonelei sudejus saibas tarp koloneles slieko ir obuoliuko galiam siek tiek pasukamumo laimet. Kiek pamenu E30 kolonelei tas negalioja.
Del pasukamumo reiktu pervirinti stupicas - perkelti vairo traukes sarnyro vieta arciau centro. Tada siekiant tikslumo prasides ackermano kampo korekcijos ir taip be galo... Del isvirtimo dar opcija - reguliuojami atraminiai. Kasterio - ekscentriniai sailentblokai.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery