Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E30] 318i variklio "kleketavimas" '88m
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=52&t=2969
Puslapis 11

Autorius:  Simsas [ 18 Lie 2005, 14:15 ]
Pranešimo tema:  [E30] 318i variklio "kleketavimas" '88m

Gal kas nors susidurete su panasia problema. Nusipirkau 88m. BMW 318. Kai vazineji mieste variklis dirba normaliai, isvaziuoji i autostrada ir pavaziavus greiciau kuri laika variklis pradeda "kleketuot" (barsket) sustojus ir atsaldzius viskas pasitvarko. Mieste vazinejant sita problema neislenda. Autoservise pasake pasikeist tepalus, tipo jie suskysteja. Bet pakeitus (tam paciame servise (pusiau sintetiniai) ) problema nedingo. Ar cia gal problemos su auksta variklio temperatura ? Nes nera difuzoriaus (plasmaske kuri nukreipia ventiliatoriaus oro srauta tiesiai i varikli). Siaip temperatura pakyla 1 padala zemiau raudonos ribos.

Autorius:  Piktas_pinigas [ 18 Lie 2005, 14:21 ]
Pranešimo tema:  Re: variklio "kleketavimas" BMW 318, 88m,

Isilus varikliui temperaturos rodykle turi stovet lygiai per viduri kaip bokstas, nera bedos kai ciut ciut (~1 mm) i viena ar kita puse. Jei pas tave kitaip - ieskok bedu, bo varikliukui bus kapiec, jei dar nespejai perkaitint..
Difuzorius butinas! Ir ypac tokiu oru, kai vazineji mieste, nedideliais greiciais, nes uzmiesty prie didesnio greicio ir taip nemenkas oro srautas savaime praeina per radiatoriu...

Autorius:  Audrius [ 19 Lie 2005, 21:54 ]
Pranešimo tema: 

:roll: kompensatorius pasitikrinciau

Autorius:  BMW Power [ 20 Lie 2005, 12:40 ]
Pranešimo tema: 

Audrius rašė:
:roll: kompensatorius pasitikrinciau

Va, va :wink: . Tik pas mane atvirkščiai buvo: kol šaltas variklis - kalendavo. Ypač žiemą. Varikliui įgavus reikiamą temperatūrą - viskas susitvarkydavo. Manau, kad Audrius teisus.

Autorius:  Evaldas04 [ 20 Lie 2005, 15:28 ]
Pranešimo tema: 

Pritariu, pasitikrink kompensatorius. Jei jie būna pernelyg išsidėvėję suskystėjęs tepalas nebesugeba juos išplėsti. Ši diagnozė labai tikėtina. Bet pasiklausęs pats turėtum suprasti ar čia kompensatoriai, nes tolygus vožtuvų kalenimo garsas sklinda iš bloko dangtelio. Su niekuom jį nesumaišysi.

Autorius:  Simsas [ 20 Lie 2005, 17:33 ]
Pranešimo tema: 

Dekui uzh patarimus. O kokia mazhdaug kompensatoriu kaina tokiai geldai galetu but ?

Autorius:  Vikingas [ 21 Lie 2005, 20:08 ]
Pranešimo tema: 

Klausimas ar ten kompensatoriai... Jei senesnis variklis, tai gali but ir reguliuojami voztuvai, tokiu atveju ta pirmiausiai ir reiketu daryt. O del variklio temperaturos nejuokauk, perkaitimo BMW labai nemegsta

Autorius:  Simsas [ 25 Lie 2005, 12:48 ]
Pranešimo tema: 

Pasirodo daugiau ten problemu. Kai pirkau shikniai buwo termomova uzhkniedyje, matomai kai kniedes nuleke pradejo kaist. Dabar pasikeichiau termomova bet problema ishlieka - variklis kaista. Kas ydomaiusiai nuorinus aushinimo sistema (2 autoservisuose tai dare) varikliui paveikus 15 min ji vel pilna oro. Gal kokia tarpine pramushta. Termostatas kazhkiek veikia, zhiurejau shlanga ish termostato, lyg ir atsidaro, slegis yra , tik kad wa temperatura tikrai ten mazhesne negu kitose shlangose. Neisiwaizduoju kas gali but. Sheip kiek wazhiawau nei wienam autoserwise nieko nepasake. Sake palik tipo tikrinsim. Gal kas zhinote kas galetu but ? Reikia zhinot kiek ~ taisymas kainuos.

Autorius:  Baubbas [ 25 Lie 2005, 13:17 ]
Pranešimo tema: 

O tai šlangas pučia ar ne ? Jei po to kai variklis padirba šlangos kietos tai žiūrėk į variklį, jei ne tai tikrink termostatą, termomovą, vandens pompą. Dar gali ir pats pabandyti nusiorinti normaliai sistemą:
1. Pasistatai mašina priekiu į kalniuką, kad jis būtų gausiai pakilęs lygininant su užpakaliu.
2. Pripili visą sistemą ir užkurk, atidaryk pečiuką max. karštis ir ventiliatorius max.
3. truputi padirbus nuorini per tam skirtą varžtą
4. dapili sistemą ir pradedi nuo 1 punkto iki tol kol nebereikės orinti, kai jau per varžtą bėgs antifrizas, o ne oras :)

Autorius:  Simsas [ 25 Lie 2005, 13:27 ]
Pranešimo tema: 

slangos kietos buna. Nusiorint moku, tik kad po kurio laiko wel atsiranda ten oro.

Autorius:  Baubbas [ 25 Lie 2005, 13:54 ]
Pranešimo tema: 

Tada reikia kišti rankas į variklį :(, gal tik tarpinė prapūsta. O tepalai švarūs, antifrizas švarus ? Dar aišku galima pabandyti truputi priveržti galvos varžtus, bet geriau jau vežti variklį meistrams ir tikėtis geriausio :)

Autorius:  Kleckas1978 [ 08 Rgp 2005, 12:52 ]
Pranešimo tema: 

Na su variklio remontu kolkas stipriai skubet nereikia.
Man ir sake m20b25 ardom ziurim ir t.t. o jau 1 metai vaziuoju neardes :D
Pasirodo 2 slangose buvo mazos skylutes po truputi begdavo net nesimatydavo oro daugedavo kol isvis pradedavo kaisti variklis ir isvarydavo lauk skysti :) veliau kai prakiuro radiatorius ir tokie pat simptomai buvo.
Tavo vietoje ziureciau ausinimo sistemos nesandarumu ieskociau - salono sildymo peciukas, radiatorius, slangos, sujungimai visi ir t.t.
P.S. jei ausinimo skystyje yra tepalo arba atvirksciai tada jau 100 % reikia ardyti varikli.
+ paziurek ar pucia (labai kietos slangos) slangas kai yra saltas variklis (kol variklis saltas - pilnai neuzkaites slangos turi buti minkstos, o karsto variklio slangos turi buti pakankamai kietos bet ne per kietos)
jeigu pucia slangas saltam varikliui esant tada tarpine pradegus bus :(

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/