Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E30] M20 voztuvu tarpelio reguliavimas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=52&t=2668
Puslapis 12

Autorius:  LaimisBMW [ 21 Bir 2005, 03:33 ]
Pranešimo tema:  [E30] M20 voztuvu tarpelio reguliavimas

Manualuose raso kad tarpelis turi buti 0,25 mm. Mano variklis jau taip sakyciau truputi buvo toks tiksintis, susireguliavau siandien voztuvus kaip ir rekomenduoja 0,25 mm, garsas sumazejo bet vistiek ne tiek kiek noreciau, pas draugeli yra 525i m20 tai svariai dirba :(
Daugkas sako kad daryti 0,20 mm, bent jau is kokiu 3 zmoniu girdejau kad tiek sau daresi.
Net nzn, kazkaip mazokai atrodo, gal kas nors turit kokia nuomone situ klausimu ? Gal daryti koki 0,23 mm ? Bet jei vel nebus efekto tik sugaistas laikas.. Ar nerizikinga bandyti 0,20 ?
Velenelis geras nera ishestas, ekscentrikai irgi, tik pakeleju nezinau bukles nes neina paziuret, bet manau irgi turetu buti OK.
o gal priezastis yra visai kitur ?
Tepalas Castrol RS 10w60
Variklis senasis m20b25 be katalizo (didesnis susp. laipsnis) .. jei tai turi reiksmes.
Zinau kad M20 niekada neveiks taip tyliai kaip M50, bet vistiek eina padaryti kad graziau dirbtu.
Butu gerai gauti koki patarima ....

Autorius:  Įtariu_BITES [ 21 Bir 2005, 07:50 ]
Pranešimo tema: 

o ką rašo TIS? nebandei žiūrėti? aš tai juo pasitikėčiau labiau nei manualu ;)

Autorius:  mpower [ 21 Bir 2005, 08:53 ]
Pranešimo tema: 

Jei megsti varikli sukti iki redlaino tai geriau butu 2.5 arba 3.0 o vazineti ramiai ir su 2.0 nieko neatsitiks bet manau geriau butu daryti tokius kokie turi buti.

Autorius:  bebr [ 21 Bir 2005, 10:20 ]
Pranešimo tema: 

na nz.. prisimenu pasmane buvo kazkas panashaus. bet nebuvo jokio skirtumo ar 2.5 ar 2.0 nu bent jau negirdejau

Autorius:  Genadijus (Gena) [ 21 Bir 2005, 11:15 ]
Pranešimo tema: 

zhininuose duodami du tarpeliai shlatam t.y. prie +20 ir karshtam varikliui... dabar neatsimenu...

Autorius:  LaimisBMW [ 21 Bir 2005, 12:42 ]
Pranešimo tema: 

Manualuose duoda 0.25 shaltam ir 0.30 karstam, bet silto nelabai pataria reguliuot. Anyway, pasiskaiciau uzsienio forumus kam panasios problemos, raso kad purkstukai buna kad garsiai dirba, reikes pasiimti atsuktuva paklausyti is kur tas tiksejimas eina ar is voztuvu ar is purkstuku.

Autorius:  AndriuxaBmw [ 21 Bir 2005, 16:26 ]
Pranešimo tema: 

laimi daryk 0.25 shaltam ir 0.30 karstam
ir jokiu ten 0.20 ar pan isbandyta ir siulyciau reguliuoti tik ant salto

Autorius:  BMW320i [ 21 Bir 2005, 17:08 ]
Pranešimo tema: 

Nepamirsk kad tavo variklis ne naujas. http://www.E30.de/ tada Motorraum>Kipphebelwechsel M20 8 paveikslelis tau viska pasakys. kulokeli spaudziantis velenelis nera lygios formos (butu lygus netliktu savo paskirties). o ir tavo kulokelis nera lygaus pavircsiaus(nusidevejas kaip ir tas nuotraukoj). Ir pabanduk issivaizduoti kaip viskas vyksta su geru kulukeliu ir nusidevejusiu. suprasi tada kodel pamazinus tarpa (daugiau nei normose) dasivejea stumoklis voztuva.

Todel pas daugeli BMW ir skamba voztuvai.

pasikeistum kulukelius garantuoju pamirstum sita beda.

Autorius:  LaimisBMW [ 22 Bir 2005, 01:59 ]
Pranešimo tema: 

Aha, kazkas man irgi sita minti buvo daves ... Nu bus matyt, gal kada reikes paziuret kokia koromuslu bukle. Bet ar gali taip but kad velenelis geras (na bent jau is akies, su mikrometru nematavau), o koromuslai sitaip stipriai nusideveje ?

Autorius:  BMW320i [ 22 Bir 2005, 02:05 ]
Pranešimo tema: 

Matai neaisku ar velenelis ten geras. Jis graziai apsidevi ir nelabai is akies pastebesi, o ant kulokelio tai matosi (gal sita medziaga tokia - greiciau devisi).

Autorius:  Audrius [ 25 Bir 2005, 17:31 ]
Pranešimo tema: 

:roll: dazniausiai nemalonu garsa isduoda ne pats velenelis o "pakelejai",kartais velenelis atrodo visai normos ribose o variklis ,kad ir po voztuvu reguliavimo vistiek " kauksi",o kalti buna pakelejai,o del voztuvu reguliavimo tai yra gan atsakingas darbas,neuztenka vien zinoti koki tarpa reikia daryti ;) o siaip reikia daryti 0.25 ir patariu tai daryti tik ant salto variklio (is praktikos patariu,norint psiekti reikiamo rezultato automobilis turi butu atsales is vakaro) :roll:

Autorius:  Kleckas1978 [ 30 Bir 2005, 18:51 ]
Pranešimo tema: 

Ne pas tave viena caksi :) pas mane m20b25 su katalizu po reguliavimo caksejo irgi.
Vaksciojau as po turgu ir su pazystamu susitikau pardavineja viskius s.... masinom siaip persimetem kaip einas tas man ir pasiule kaip liaudis sako "medus" o istikruju ten tik priedas i tepalus. Kazkoki geresni uz 15 lt. pinigai nedideli pagaminta JAV dar pazystamo rekomendacija. uzpyliau ant krsto variklio kaip sake ir liepe ant tusciu negazuojant 10 min leist dirbt varikliui ir ka manot pradejo variklis ir lyg lygiau dirbti ir voztuvai zymiai svelniau dirba (svelniau caksi tikrai zymiai svelniau).
Po tokio prikolo sakau kai tik tepalus keisiu taip tokia ir banke ipilsiu.
Manau kad nuo to blogiau nebus. ir paciam smagiau kai variklis svelniau dirba.

Autorius:  VĖJS [ 30 Bir 2005, 19:01 ]
Pranešimo tema: 

jo cia pakelejai issimale. praktiskai neimanoma normalai sureguliuoti. kai reguliuoji jie gal vienaip atsistoja, o kai sukasi variklis kitaip ir tarpelis keiciasi. ir gi tas kalenimas toks nevienodas yra, plaukiojantis, kiek pamenu

Autorius:  mankisss [ 11 Rgp 2015, 21:18 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M20 voztuvu tarpelio reguliavimas

šiandien pats susireguliavau vožtuvus savo E28 M20B20 :)
Nuo priekio žiūrint:
Buvo įsiurbimas-išmetimas
1cil. 0,30 - 0,10
2cil. 0,30 - 0,10
3cil. 0,35 - 0,15
4cil. 0,30 - 0,15
5cil. 0,35 - 0,15
6cil. 0,30 - 0,10

Dabar visi 0,25.
Klausimas kas pasikeis tyliau dirbs? Mažesnės kuro sanaudos? Truputi traukos atsiras? dabar dar nežinau ir šiaip klausiu, nes apardyta dar viskas.

Autorius:  Romasis [ 23 Rgp 2015, 22:12 ]
Pranešimo tema:  Re: [E30] M20 voztuvu tarpelio reguliavimas

Na tai KOKS padaryto darbelio ĮVERTINIMAS..?

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/