Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E30] 2.0L variklio aukstos apsukos https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=52&t=26532 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Virgis [ 24 Geg 2007, 11:35 ] |
Pranešimo tema: | [E30] 2.0L variklio aukstos apsukos |
Sveiki, Bandziau ieskoti kazko panasaus, nepavyko. Automobilis 1988 pabaigos BMW 320, E30, Touring. Dujos yra (kurimas ir sildymas benzu, po to dujos). Situacija tokia. Uzkurus ryte matara, apsukos yra apie 1500apm. Pasilus varikliui krenta iki 1250 apm. Kartais apsukos nukrenta iki normaliu 700-800 apm. Kartais tai gali testis ilgai (20-30 min), kartais po pergazavimo vel pasiekia 1250 apm. Buna, kad pradeda pulsuot nuo 1000 iki 1250 apm. Retkarciais spaudziant gaza, atrodos, kad masina pasidaro tupa. Bet pasiekus 2000 apm, traukia normaliai. Tuo momentu, kai normalizuodavosi apsukas, bandydavau atjungti: 1. LEV (teoriskai, kai atjungi, juk turetu ir likti ant tu apsuku, kur ir buvo) 2. Liambda zonda 3. TPS davikli (droselio sklendes) Atjungimas nepadeda. Vis tiek, anksciau ar veliau apsukos sukyla. Buvau atidares oro srauto matuokles dangteli. Ji vaiksto tvarkingai. Ant slangu, kolektoriaus purskiau spec purskalo, nuo kurio sukyla apsukos, jei isiurbiama. Apsukos nekito nei kai buvo padidejusios, nei kai normalios. Ekonomaizeris vaiksto normaliai. Kuro sanaudu padidejimas nesijaucia. Problema vienodai yra tiek ant benzo, tiek ant duju. ačiū uz pasiulymus ir mintis. |
Autorius: | Įtariu_BITES [ 24 Geg 2007, 13:53 ] |
Pranešimo tema: | |
man labiausiai į oro srauto matuoklę panašuu. nešaudė dujos? |
Autorius: | Virgis [ 24 Geg 2007, 14:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Kazkada sove. Bet kaip minejau, buvau atsidares dangteli. Judejimas vyksta nuo menkiausio oro srauto pasikeitimo. Kitas dalykas, jei sugedusi srauto matuokle, juk duju darbui ji neitakoja? Dujos II kartos. |
Autorius: | TAdzhius [ 24 Geg 2007, 14:36 ] |
Pranešimo tema: | |
praplauk LEV (carb cleaneris, koks nors skiediklis, nenaudok wd40). - pigiausias budas pradet ieskot slieku. P.S. teoriskai atjungus LEV apsukos turetu nukrist/pakilt iki tam tikro skaiciaus, nes LEV realiai atjungtas turi tokia kaipo REST pozicija, i kuria visalaik gryzta atjungus el. padavima. |
Autorius: | Virgis [ 24 Geg 2007, 14:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Praplauta, nepadejo. Ploviau su "Brake cleaner". Kai apsukos normalizuojasi, atjungiau LEV. Veike normaliai. Pavaziavus minute, vel sukilo tos apsukos. |
Autorius: | zygasbmw [ 24 Geg 2007, 18:48 ] |
Pranešimo tema: | |
pabandyk pasiziureti temperaturinius daviklius.jie yra virs termostato .rudas ir melynas.rudas duoda komanda i prietaisu skydeli melynas i kompa.pabandyk pasikeisti melyna gal pades |
Autorius: | Virgis [ 20 Bir 2007, 09:18 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu, ka, ponai. Praeita pirmadieni masciau masina varyt diagnostikai. Kadangi, daug visokiu fiskiu buvau atjunges, sumasciau atjukt akuma, kad issitrintu klaidos. Po valandos pajungiau. Uzkuriau. Uzsidege lempute, kad reik dapilt tepalo. Dapyliau. Nu ir po siai dienai vazineju su normaliomis apsukomis. Tai gal kompas kaip nors prisigaude siuksliu? O atjungus akuma viskas atsistate i savo vietas... |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |