Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 15:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Geg 2007, 11:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Sveiki,
Bandziau ieskoti kazko panasaus, nepavyko.
Automobilis 1988 pabaigos BMW 320, E30, Touring. Dujos yra (kurimas ir sildymas benzu, po to dujos).
Situacija tokia. Uzkurus ryte matara, apsukos yra apie 1500apm. Pasilus varikliui krenta iki 1250 apm. Kartais apsukos nukrenta iki normaliu 700-800 apm. Kartais tai gali testis ilgai (20-30 min), kartais po pergazavimo vel pasiekia 1250 apm. Buna, kad pradeda pulsuot nuo 1000 iki 1250 apm. Retkarciais spaudziant gaza, atrodos, kad masina pasidaro tupa. Bet pasiekus 2000 apm, traukia normaliai.
Tuo momentu, kai normalizuodavosi apsukas, bandydavau atjungti:
1. LEV (teoriskai, kai atjungi, juk turetu ir likti ant tu apsuku, kur ir buvo)
2. Liambda zonda
3. TPS davikli (droselio sklendes)
Atjungimas nepadeda. Vis tiek, anksciau ar veliau apsukos sukyla. Buvau atidares oro srauto matuokles dangteli. Ji vaiksto tvarkingai.
Ant slangu, kolektoriaus purskiau spec purskalo, nuo kurio sukyla apsukos, jei isiurbiama. Apsukos nekito nei kai buvo padidejusios, nei kai normalios.
Ekonomaizeris vaiksto normaliai.
Kuro sanaudu padidejimas nesijaucia.
Problema vienodai yra tiek ant benzo, tiek ant duju.

ačiū uz pasiulymus ir mintis.


StandartinėParašytas: 24 Geg 2007, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
man labiausiai į oro srauto matuoklę panašuu. nešaudė dujos?

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 24 Geg 2007, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Kazkada sove. Bet kaip minejau, buvau atsidares dangteli. Judejimas vyksta nuo menkiausio oro srauto pasikeitimo.
Kitas dalykas, jei sugedusi srauto matuokle, juk duju darbui ji neitakoja? Dujos II kartos.


StandartinėParašytas: 24 Geg 2007, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.07.14
Amžius:
41
Pranešimai:
154
Miestas:
Vilnius
praplauk LEV (carb cleaneris, koks nors skiediklis, nenaudok wd40). - pigiausias budas pradet ieskot slieku.

P.S. teoriskai atjungus LEV apsukos turetu nukrist/pakilt iki tam tikro skaiciaus, nes LEV realiai atjungtas turi tokia kaipo REST pozicija, i kuria visalaik gryzta atjungus el. padavima.

_________________
BMW E34 M50B25TU


StandartinėParašytas: 24 Geg 2007, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Praplauta, nepadejo. Ploviau su "Brake cleaner". Kai apsukos normalizuojasi, atjungiau LEV. Veike normaliai. Pavaziavus minute, vel sukilo tos apsukos.


StandartinėParašytas: 24 Geg 2007, 18:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.25
Amžius:
45
Pranešimai:
296
Miestas:
Kaunas
pabandyk pasiziureti temperaturinius daviklius.jie yra virs termostato .rudas ir melynas.rudas duoda komanda i prietaisu skydeli melynas i kompa.pabandyk pasikeisti melyna gal pades

_________________
BMW E30 OLD SCHOOL IS COOL


StandartinėParašytas: 20 Bir 2007, 09:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Nu, ka, ponai.
Praeita pirmadieni masciau masina varyt diagnostikai. Kadangi, daug visokiu fiskiu buvau atjunges, sumasciau atjukt akuma, kad issitrintu klaidos. Po valandos pajungiau. Uzkuriau. Uzsidege lempute, kad reik dapilt tepalo. Dapyliau. Nu ir po siai dienai vazineju su normaliomis apsukomis.

Tai gal kompas kaip nors prisigaude siuksliu? O atjungus akuma viskas atsistate i savo vietas...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery