Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Bir 2024, 07:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Bal 2005, 08:00 
  
 
 
AR GALIMA VIETOJ 1.6var.90m.IDETI 2.0 ar 2.3 316BMW,kas labiau apsimoka daryti kapitalini remonta,ar pirkti srote.Isanksto visiems ačiū. :roll:


StandartinėParašytas: 30 Bal 2005, 10:02 
  
 
 
is 316 i 320-325 bus daug pisnios pakeisti.


StandartinėParašytas: 30 Bal 2005, 10:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
nesu tu dalyku specas,bet visiskai neapsimoka keisti i kita varykli(ypac jei tai E30) ;/
tu netingek ir paskaityk foruma,jau daug kartu apie tai buvo kalbeta,tai apart variklio teks keisti kruva kitokiu daliku + kruva sugadintu nervu...
geriau ieskok tokio pat.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 30 Bal 2005, 10:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
taisyti aisku bus brangiau bet su garantija, aisku pirkti kita butu pigiau, jei rastum tikrai gera tai geriau apsimoka pirkti kita


StandartinėParašytas: 30 Bal 2005, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Amžius:
40
Pranešimai:
291
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 2x
jooo, daugumai aktuali tema, kurie turi mazesni nei 2 ltr matora....aktuali ne del to, kad jie uzkalineja, bet del to, kad norisi didesnes arkliu kaimenes po kapotu:) varikli keisti is 316,318 y 320,325 uzsi**simas..bet viskas ymanoma! pas mane 1,8 tai mielai pasikeisciau y 2,5, bet vat, kad niekaip neuzsilenkia jis man :lol: sekmes!

_________________
Jokios reklamos :)


StandartinėParašytas: 30 Bal 2005, 16:19 
  
 
 
ieskok tokio paties, maziau vargo bus


StandartinėParašytas: 30 Bal 2005, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.23
Amžius:
38
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535ix
E81 118D
E32 730 M60 '92
Honda CM200 '80
Skype:
krakadilas.E32
tikrai kad nepasimoka keisti varikli i galingesni. nes tu uzsiknis su pravodke. kiek esu girdeje kad pakeisti variklio pravodke kainuoja nuo 400lt

_________________
Metal On Metal


StandartinėParašytas: 02 Geg 2005, 09:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
temų tokių jau oi kiek prikurta. negi sunku paieškoti ir paskaityti?

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 03 Geg 2005, 02:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
40
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Lietuvis- rašė:
tikrai kad nepasimoka keisti varikli i galingesni. nes tu uzsiknis su pravodke. kiek esu girdeje kad pakeisti variklio pravodke kainuoja nuo 400lt


:D cia jau super brangininkai turetu buti. Pravodke pasikeist nesunku yra, sukishi po kapotu ir .. :) Tik reikia elektriko kuris galus suvedziotu, paprastai stavke yra 100 litu uz elektra.

Is 1.6 padaryti 2.5 yra imanoma, bet truputi daugiau darbo negu keisti tarkim is 2.0 i 2.5 (siuo atveju, jei naujasis variklis panasiu metu, tai minimaliai tereik pakeist pati varikli, kompa ir oro srauto matuokle).
Jei daryt is 1.6, tai IMHO viska po kapotu reiketu valyti. Deti nuo 2.5 ir radiatoriu, slangus, bakelius (gal pasimylejus eitu ir senus pritaikyti, bet geriau deti viska nuo 2.5), tepalini radiatoriu (galima ir be jo is esmes). Toliau, tavo greiciu deze m20 varikliui netiks, reiks ir deze deti nuo 2.5, del ko nebetiks kardano ilgis, reikes perdaryti ir balansuot. Reduktoriu reiktu irgi keist, nes tas mazasis nuo 4 cyl. motoru ilgai nelaikys. Prietaisu skydeli reiktu deti irgi nuo 6 cilindru modelio, nes apsukos vejus rodys. Nu vienu zodziu, jei pats gali krapstytis , tai kodel gi ne, o jei kokiam servise darytis, tai gali truputi pakainuoti :shock:
Jei jau uzsiimti tokia chemija, tada geriau iskarto deti koki 3.5 matara, darbo bus panasiai, o naudos daugiau ;)

P.S. Tavo atveju gal apsimoka keisti i 1.8 varikliuka, viskas teoriskai turetu atitikti jeigu imti tokio pat modelio varikli (m40). Dar reiketu kompo ir oro srauto matuokles. Gal net 1.8iS eitu, nesu tikras del to, pasidomek. Deti 6 cilindru motora daug reikes keisti visko.


StandartinėParašytas: 03 Geg 2005, 15:22 
  
 
 
acu visiems kas netingejo parasyti, jus labai man padejote, acu. :P


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery