Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 06:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Kov 2015, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Sveiki, forumiečiai ir nariai :) Jau laaaabai seniai nesilankiau šiam forume... Bet kaip sakoma pirma meilė nerūdija. Na maniškė aprūdijo, bet neišblėso. Tad prie reikalo. Rengiuosi prikelti iki kiek galima geresnės/originalesnės būklės saviškį E30 (318i, m40b18, 91m coupe). ~3m nevažinėtas, variklis profilaktiškai vis būdavo užvedamas. Per tą laiką vietomis parūdijo, daugiausiai po galiniu buferiu, pr. sparnų apačia (turiu naujus sparnus), stogas aplink liuką, durelių apačia. Mašina jokių didelių perdarymų nemačiusi (išskyrus rekaro sėdynės ir viso salono persiuvimas, bei galinio duslintuvo bakelio "papiktinimas" :))Visa kita likę +-originalu, tad stengsiuos nieko neperdarinėti.Planuojami darbai:
1. Bendros techninės būklės patikra/remontas kad pilnai atitiktų TA reikalavimus.
2. Kėbulo restauracija.
3. Perdažymas
Per tą laiką kol buvau apleidęs BMW, pamačiau kad e30-kai artėja prie įrašymo į raudonąją knygą... Kaip ir jų detalės (ypač originalios kėbulo).

_________________
Back to E30


Paskutinį kartą redagavo REDline 19 Geg 2015, 09:25. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 08 Bal 2015, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Pagaliau mašiniukas pajudėjo iš ilgametės stovėjimo vietos. Pirmiausiai pristatytas pirminei apžiūrai ir bendram "sveikatos" būklės nustatymui. O tada jau seks įtariu netrumpas reabilitacijos procesas :)
Paveikslėlis

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 12 Bal 2015, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Buvo drėgname garaže? Pats ruošiesi taisyti ar patikėsi meistrams? :)

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 17 Bal 2015, 13:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Vidma rašė:
Buvo drėgname garaže? Pats ruošiesi taisyti ar patikėsi meistrams? :)

Buvo lauke :) Manau tai geriau nei pūdymas blogai vėdinamame garaže. Didžiąją darbų dalį patikėsiu meistrams, nes man dzievulis tokių rankų nedavė, o ir sąlygų/laiko neturiu.
Pasikėlus kebulą paaiškėjo kad rūdys dugno nepalietę (išskyrus slenksčius). Probleminės vietos: pr. sparnai, galinės arkos, galinė skarda po buferiu (čia didžiausia bėda, nes teks lopyti/lankstyti/virinti naują gabalą), vairuotojo durelių apačia. Pradėjus tvarkyti, manau išlys ir daugiau pasislėpusių rūdžių.
Dabar tvarkoma važiuoklė, vedamas naujas stabdžių vamzdynas, kiti bendr. techninės būklės darbai.

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 17 Bal 2015, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
REDline rašė:
Buvo lauke :) Manau tai geriau nei pūdymas blogai vėdinamame garaže. Didžiąją darbų dalį patikėsiu meistrams, nes man dzievulis tokių rankų nedavė, o ir sąlygų/laiko neturiu.
Pasikėlus kebulą paaiškėjo kad rūdys dugno nepalietę (išskyrus slenksčius). Probleminės vietos: pr. sparnai, galinės arkos, galinė skarda po buferiu (čia didžiausia bėda, nes teks lopyti/lankstyti/virinti naują gabalą), vairuotojo durelių apačia. Pradėjus tvarkyti, manau išlys ir daugiau pasislėpusių rūdžių.
Dabar tvarkoma važiuoklė, vedamas naujas stabdžių vamzdynas, kiti bendr. techninės būklės darbai.

Įdomu, kokia kokybė yra plastmasinių sparnų, parduodamų kitame forume. Mano galva, visai nieko variantas, jeigu bus sunku surasti gerus sparnus. :) Rūdys su skylėmis mėgsta slėptis priekinėje dugno dalyje, kur pradeda skarda kilti viršun, arba pedalų kampe :) Sėkmės!

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 17 Bal 2015, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Po detalios apžiūros su meistru (ką tik grįžau) teko kiek nukabinti nosį. Galinės arkos iškirmijusios ne tik išorinės, bet ir vidinės, su užpakaline dalimi daug žaidimo, nes reikia keisti praktiškai visą "sijoną" po buferiu. Slenksčiai, sparnai mažiausia bėda, nes galima keisti naujomis detalėmis. Bėda kad kėbulo meistras dėl laiko stokos ir savų "projektų" neapsiėmė tvarkyti. Gal kas Kaune (ar aplink Kauną) gali rekomenduoti patikimą žmogų, kuris galėtu atlikti kėbulo restauracijos darbus? Būčiau labai dėkingas. Laikas -nespaudžia, tad iš "gretai-gerai-pigiai" išbraukiame "greitai", o "pigiai" galima keisti į "protingai" :)

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 24 Bal 2015, 22:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Meistras surastas, dalis detalių jau nupirktos, dalis pakeliui, dalis tebeieškoma. Prasidėjo ardymo darbai.

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 15 Geg 2015, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Darbai juda po truputį. Šiuo metu:
Išardytas salonas
Nupirktos reikiamos kėbulo/apdailos detalės, el.liukas
Pakeistos galinės šakės į diskines

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 16 Geg 2015, 09:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.11.11
Pranešimai:
26
Miestas:
Merkinė
Iš žodžio restauracija galima suprasti, kad BMW bus pilnai stock'as?


StandartinėParašytas: 18 Geg 2015, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Jeigu žiūreti pagal VIN`a t.y. koks išriedejo iš gamyklos, tai 100% stock`as nebus. Gale būgninius stabdžius pakeite diskiniai (visos dalys originalios E30, bet neišmestos ir senos bugninės šakės), bus uzdeti OEM Mtech I slenksciai, priekinis "-iso" buferio "lipas", sudėtos originalios sportsitze sėdynės petrauktos oda (o tau jau nebe stock), automobilio spalva nudažyti buferiai (moldingai bus palikti nedažyti, tik supoliruoti) ir veidrodėliai. Žinoma visas kėbulas bus taip pat perdažytas (pagal gamyklinį spalvos kodą). Taipogi planuoju sudeti papildomą garso izoliaciją.

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 18 Geg 2015, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.11.11
Pranešimai:
26
Miestas:
Merkinė
Ne taip supratau tą žodį restauracija.. :)
Sėkmės projekte!


StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 07:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
REDline rašė:
bus uzdeti OEM Mtech I slenksciai

O priekinis ir galinis buferis? Kodėl mtech - 1, jeigu kaip ir priklausytų mtech 2?

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 08:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Kaip minėjau pr. buferiui ruošiamas IS-o "lipas", galinis buferis kolkas stock, nes kolkas nerandu originalaus suzeminimo (sijono). M-tech I slenksciai, nes bet kuriuo atveju tai papildoma (ne stock) apdaila, kuria galima buvo uzsisakyti individualiai. Todėl nemanau kad būtinai turėtų būti Mtech II.

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 09:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
AlgimantasTQ rašė:
Ne taip supratau tą žodį restauracija.. :)
Sėkmės projekte!

Ilgai svarsčiau ir diskutavau su kolegomis apie sąvoką "restauracija". Labai plati arena diskusijoms. Tarkime jei įdedu OEM priekinius priešrūkinius žibintus, kurių nebuvo - ar tai vis dar stock? Paprasta vairą pakeičia "mtech"... ir t.t.
Automobilį ruošiu sau laisvalaikio pasivažinėjimams šiltuoju metu laiku. Tas dalis kurias pakeičiau,- užkonservavau ir padėjau į saugią vietą. :)
Man asmeniškai visiškas stockas su nedažytais bamperiais/šoniniais veidrodėliais, iškelta važiuokle ir be apdailos elementų nekelia tokio moralinio pasitenkinimo kaip kad variantas kurį planuoju. Be to pasilieku galimybe lengvai sugrįžti prie "back to 100% stock" varianto.

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 10:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
REDline rašė:
Kaip minėjau pr. buferiui ruošiamas IS-o "lipas", galinis buferis kolkas stock, nes kolkas nerandu originalaus suzeminimo (sijono). M-tech I slenksciai, nes bet kuriuo atveju tai papildoma (ne stock) apdaila, kuria galima buvo uzsisakyti individualiai. Todėl nemanau kad būtinai turėtų būti Mtech II.

buk zmogus nedek tu slenksciu,nes tech1 slenksciai tai masinai niekada nepriklause,nes cia jau faceliftas ir ju net individualiai uzsakyti ant sito kebulo negalejai,yra tu slenksciu ir be tech2 placiastopiui.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery