Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E30] 318i coupe restauracija https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=52&t=137204 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | REDline [ 30 Kov 2015, 21:49 ] |
Pranešimo tema: | [E30] 318i coupe restauracija |
Sveiki, forumiečiai ir nariai Jau laaaabai seniai nesilankiau šiam forume... Bet kaip sakoma pirma meilė nerūdija. Na maniškė aprūdijo, bet neišblėso. Tad prie reikalo. Rengiuosi prikelti iki kiek galima geresnės/originalesnės būklės saviškį E30 (318i, m40b18, 91m coupe). ~3m nevažinėtas, variklis profilaktiškai vis būdavo užvedamas. Per tą laiką vietomis parūdijo, daugiausiai po galiniu buferiu, pr. sparnų apačia (turiu naujus sparnus), stogas aplink liuką, durelių apačia. Mašina jokių didelių perdarymų nemačiusi (išskyrus rekaro sėdynės ir viso salono persiuvimas, bei galinio duslintuvo bakelio "papiktinimas" )Visa kita likę +-originalu, tad stengsiuos nieko neperdarinėti.Planuojami darbai: 1. Bendros techninės būklės patikra/remontas kad pilnai atitiktų TA reikalavimus. 2. Kėbulo restauracija. 3. Perdažymas Per tą laiką kol buvau apleidęs BMW, pamačiau kad e30-kai artėja prie įrašymo į raudonąją knygą... Kaip ir jų detalės (ypač originalios kėbulo). |
Autorius: | REDline [ 08 Bal 2015, 19:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
Pagaliau mašiniukas pajudėjo iš ilgametės stovėjimo vietos. Pirmiausiai pristatytas pirminei apžiūrai ir bendram "sveikatos" būklės nustatymui. O tada jau seks įtariu netrumpas reabilitacijos procesas |
Autorius: | Vidma [ 12 Bal 2015, 21:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
Buvo drėgname garaže? Pats ruošiesi taisyti ar patikėsi meistrams? |
Autorius: | REDline [ 17 Bal 2015, 13:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
Vidma rašė: Buvo drėgname garaže? Pats ruošiesi taisyti ar patikėsi meistrams? Buvo lauke Manau tai geriau nei pūdymas blogai vėdinamame garaže. Didžiąją darbų dalį patikėsiu meistrams, nes man dzievulis tokių rankų nedavė, o ir sąlygų/laiko neturiu. Pasikėlus kebulą paaiškėjo kad rūdys dugno nepalietę (išskyrus slenksčius). Probleminės vietos: pr. sparnai, galinės arkos, galinė skarda po buferiu (čia didžiausia bėda, nes teks lopyti/lankstyti/virinti naują gabalą), vairuotojo durelių apačia. Pradėjus tvarkyti, manau išlys ir daugiau pasislėpusių rūdžių. Dabar tvarkoma važiuoklė, vedamas naujas stabdžių vamzdynas, kiti bendr. techninės būklės darbai. |
Autorius: | Vidma [ 17 Bal 2015, 14:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
REDline rašė: Buvo lauke Manau tai geriau nei pūdymas blogai vėdinamame garaže. Didžiąją darbų dalį patikėsiu meistrams, nes man dzievulis tokių rankų nedavė, o ir sąlygų/laiko neturiu. Pasikėlus kebulą paaiškėjo kad rūdys dugno nepalietę (išskyrus slenksčius). Probleminės vietos: pr. sparnai, galinės arkos, galinė skarda po buferiu (čia didžiausia bėda, nes teks lopyti/lankstyti/virinti naują gabalą), vairuotojo durelių apačia. Pradėjus tvarkyti, manau išlys ir daugiau pasislėpusių rūdžių. Dabar tvarkoma važiuoklė, vedamas naujas stabdžių vamzdynas, kiti bendr. techninės būklės darbai. Įdomu, kokia kokybė yra plastmasinių sparnų, parduodamų kitame forume. Mano galva, visai nieko variantas, jeigu bus sunku surasti gerus sparnus. Rūdys su skylėmis mėgsta slėptis priekinėje dugno dalyje, kur pradeda skarda kilti viršun, arba pedalų kampe Sėkmės! |
Autorius: | REDline [ 17 Bal 2015, 14:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
Po detalios apžiūros su meistru (ką tik grįžau) teko kiek nukabinti nosį. Galinės arkos iškirmijusios ne tik išorinės, bet ir vidinės, su užpakaline dalimi daug žaidimo, nes reikia keisti praktiškai visą "sijoną" po buferiu. Slenksčiai, sparnai mažiausia bėda, nes galima keisti naujomis detalėmis. Bėda kad kėbulo meistras dėl laiko stokos ir savų "projektų" neapsiėmė tvarkyti. Gal kas Kaune (ar aplink Kauną) gali rekomenduoti patikimą žmogų, kuris galėtu atlikti kėbulo restauracijos darbus? Būčiau labai dėkingas. Laikas -nespaudžia, tad iš "gretai-gerai-pigiai" išbraukiame "greitai", o "pigiai" galima keisti į "protingai" |
Autorius: | REDline [ 24 Bal 2015, 22:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
Meistras surastas, dalis detalių jau nupirktos, dalis pakeliui, dalis tebeieškoma. Prasidėjo ardymo darbai. |
Autorius: | REDline [ 15 Geg 2015, 21:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
Darbai juda po truputį. Šiuo metu: Išardytas salonas Nupirktos reikiamos kėbulo/apdailos detalės, el.liukas Pakeistos galinės šakės į diskines |
Autorius: | AlgimantasTQ [ 16 Geg 2015, 09:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
Iš žodžio restauracija galima suprasti, kad BMW bus pilnai stock'as? |
Autorius: | REDline [ 18 Geg 2015, 16:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
Jeigu žiūreti pagal VIN`a t.y. koks išriedejo iš gamyklos, tai 100% stock`as nebus. Gale būgninius stabdžius pakeite diskiniai (visos dalys originalios E30, bet neišmestos ir senos bugninės šakės), bus uzdeti OEM Mtech I slenksciai, priekinis "-iso" buferio "lipas", sudėtos originalios sportsitze sėdynės petrauktos oda (o tau jau nebe stock), automobilio spalva nudažyti buferiai (moldingai bus palikti nedažyti, tik supoliruoti) ir veidrodėliai. Žinoma visas kėbulas bus taip pat perdažytas (pagal gamyklinį spalvos kodą). Taipogi planuoju sudeti papildomą garso izoliaciją. |
Autorius: | AlgimantasTQ [ 18 Geg 2015, 22:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
Ne taip supratau tą žodį restauracija.. Sėkmės projekte! |
Autorius: | Vidma [ 19 Geg 2015, 07:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
REDline rašė: bus uzdeti OEM Mtech I slenksciai O priekinis ir galinis buferis? Kodėl mtech - 1, jeigu kaip ir priklausytų mtech 2? |
Autorius: | REDline [ 19 Geg 2015, 08:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
Kaip minėjau pr. buferiui ruošiamas IS-o "lipas", galinis buferis kolkas stock, nes kolkas nerandu originalaus suzeminimo (sijono). M-tech I slenksciai, nes bet kuriuo atveju tai papildoma (ne stock) apdaila, kuria galima buvo uzsisakyti individualiai. Todėl nemanau kad būtinai turėtų būti Mtech II. |
Autorius: | REDline [ 19 Geg 2015, 09:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
AlgimantasTQ rašė: Ne taip supratau tą žodį restauracija.. Sėkmės projekte! Ilgai svarsčiau ir diskutavau su kolegomis apie sąvoką "restauracija". Labai plati arena diskusijoms. Tarkime jei įdedu OEM priekinius priešrūkinius žibintus, kurių nebuvo - ar tai vis dar stock? Paprasta vairą pakeičia "mtech"... ir t.t. Automobilį ruošiu sau laisvalaikio pasivažinėjimams šiltuoju metu laiku. Tas dalis kurias pakeičiau,- užkonservavau ir padėjau į saugią vietą. Man asmeniškai visiškas stockas su nedažytais bamperiais/šoniniais veidrodėliais, iškelta važiuokle ir be apdailos elementų nekelia tokio moralinio pasitenkinimo kaip kad variantas kurį planuoju. Be to pasilieku galimybe lengvai sugrįžti prie "back to 100% stock" varianto. |
Autorius: | vytas85 [ 19 Geg 2015, 10:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 318i coupe restauracija |
REDline rašė: Kaip minėjau pr. buferiui ruošiamas IS-o "lipas", galinis buferis kolkas stock, nes kolkas nerandu originalaus suzeminimo (sijono). M-tech I slenksciai, nes bet kuriuo atveju tai papildoma (ne stock) apdaila, kuria galima buvo uzsisakyti individualiai. Todėl nemanau kad būtinai turėtų būti Mtech II. buk zmogus nedek tu slenksciu,nes tech1 slenksciai tai masinai niekada nepriklause,nes cia jau faceliftas ir ju net individualiai uzsakyti ant sito kebulo negalejai,yra tu slenksciu ir be tech2 placiastopiui. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |