Virgis rašė:
Sveiki tamstos,
Nors ir trejetukininkas esu, bet gal penketukai padesit?
Turiu toki gan reta dziaugsma BMW 320, E30, Touring. Retumas tame, kad pas ji yra galiniai hidrauliniai amortizatoriai, kurie maitinami nuo vairo stiprintuvo.
Kazkada truko skyscio sistemoje ir vieno meistrelio patarimu uzpyliau ATF+4. Po kiek laiko pradejo leisti skysti per reguliacini voztuva. Ilgai nekreipiau demesio, o kai atkreipiau, vel dapyliau ATF+4, nors turejo but pentosin CHF 7.1. Teoriskai jo maisyti su niekuom negalima. Dabar labai stipriai leidzia, tad reikia tvarkyti. Tas voztuvas naujas kainuoja apie 1000LTL. Deveto voztuvo nuo E30 niekur neradau. Net specializuoti lauzynai kaso galva, nemate tokio dalyko.
Tad klausimai butu tokie:
1. Pagal reloem, tie voztuvai panasus kaip ir 5er. Bet skiriasi detaliu numeriai. Gal kas bandet, gal tinka jie?
2. Ka daryt su ATF+4 tepalu sistemoje? Jo pripilta tiek kartu, kad jis teoriskai turetu buti jau pasikeites. Ka toliau naudoti: ATF+4 ar pentosin CHF 7.1. Vienas sintetinis, antras - mineralinis.
3. Jei naudot pentosin CHF 7.1, kaip isplauti sistema?
4. Gal dar kokiu pastebejmu butu? Is anksto dekoju.
Nusiusk pasveikinima tam genijui meistrui kuris dave toki gera pasiulyma. Dar karta irodyta- jei nezinai- skaityk manualus arba kreipkis i dileri. Tie diletantai dar ne tokiu dalyku gali priburti, neseniai man vienas aiskino, kad antifrizo ir stabdziu skyscio is viso nereikia keisti.... Nu bet nusivazaviau as jau i apmastymus.
Manau, kad voztuvas turetu tikti, vienintele abejone gali kilti del automobiliu svoriu skirtumo, 5'er sunkesnis uz 3'er, logiskai mastant amortikam reikalingas didesnis slegis (tik apmastymai).
Skysti butina pakeisti kol neprisidarei dar daugiau bedu, pvz neissaude amortizatoriai ar neparejo siurblys. Matau tik vieninteli keitimo buda- isleidi lauk visa skysti, uzpili pentozino, pabirbini, vel viska isleidi ir uzpili pentozinu. Kartoto kol is sistemos begs vien pentozinas. Gausis brangus malonumas nes litras pentozino kainuoja apie 50 LT. Taigi sekmes.