Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Bir 2024, 07:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Gru 2004, 10:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Sveiki.
Pas mane 320, E30, 88. Nusprogo isiurbiamo oro temperaturos daviklis, kuris stovi oro srauto matuokleje. Dabar jis rodo -50.
Klausimas: gal zinote, kur galima guti rezistoriu (kintamos varzos), kad butu galima ilituoti i ta vieta, kur stovi tas sugedes.
Arba gal kas turit duomenu, kokios varzos ten vaiksto?
O gal kas turit ta matuokle su geru daciku?
Is anksto dekoju.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2004, 12:33 
  
 
 
Matau kelis variantus, kuriuos ziureciau...
Pradzioje http://www.elcats.ru/bmw
issiaiskinciau ar tai atskira dalis, kuria galima nusiprikt, ar komplekte su matuokle:
jei komplekte su matuokle, pasiaiskinciau kiek kainuoja matuokle pasiemes kokia alioreklama, bei kokia naujos kaina Krastoje
jei be matuokles - kokia tos dalies kaina krastoje

dabar, jei nei vienas variantas netenkina, ir tai parsiduoda tik kartu su matuokle, galima bandyt pajungti auksarankiu kampeli:
Issioperuot matuokle, issityrinet rezistoriu issiemus (spalvos, uzrasai), tada ciuozti i radio daliu parduotuve (Vilniuje - Evita, Lemona, Kaune kiek zinau irgi yra Lemona) ir ten turedamas rankose sena parinkinet nauja.
Dar galima gal bandyt ieskot matuokles po duju sprogimo, ir is jos pabandyt issioperuot ta rezistoriu... ten dazniausiai sklende linksta, tai rezistorius turi sansa likti gyvas.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2004, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.28
Amžius:
44
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas-Vilnius
kai man durniavo tas temperaturos daviklis, meistras sake, kad atskirai jis nekeiciamas, reikia keisti visa oro srauto matuokle. ačiū dievui kazkaip savaime tas daviklis atsigavo po paklibinimo ir iki siol vazineju be problemu.
Kaip lomas ir rase, galbut imanoma pazaisti su tais eletros dalykais, nes nauja matuokle bus labai brangi, o srotines bus sugadintos po duju sproginejimu.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2004, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
galima ten viska isoperuot.


StandartinėParašytas: 24 Gru 2004, 04:29 
  
 
 
munia rašė:
kai man durniavo tas temperaturos daviklis, meistras sake, kad atskirai jis nekeiciamas, reikia keisti visa oro srauto matuokle. ačiū dievui kazkaip savaime tas daviklis atsigavo po paklibinimo ir iki siol vazineju be problemu.
Kaip lomas ir rase, galbut imanoma pazaisti su tais eletros dalykais, nes nauja matuokle bus labai brangi, o srotines bus sugadintos po duju sproginejimu.

Galit apsviest kas darosi kai durniuoja "tas temperaturos daviklis" (oro srauto matuokle)? Cia kaip suprantu tas kur uz oro filtro dezes stovi?


StandartinėParašytas: 04 Sau 2005, 14:33 
  
 
 
Pas mane va neseniai buvo toks nutikimas. Teko uzvedinet ant salto dujomis, kai sprogo po kapotu.... Buvo anksciau tokiu sprogimu del apsauginio voztuvo uzsikirtimo, tai slangos nulekdavo nuo kolektoriaus. O dabar kai sprogo tai matuokles apatini dangti nunese, bet pacios sklendes nesugadino. O kur yra tas oro temperaturos daviklis? Gal toks juodas pipsikas islindes pries sklende? Jei ne, tai ka jis daro?


StandartinėParašytas: 04 Sau 2005, 16:35 
  
 
 
Vytautas rašė:
munia rašė:
kai man durniavo tas temperaturos daviklis, meistras sake, kad atskirai jis nekeiciamas, reikia keisti visa oro srauto matuokle. ačiū dievui kazkaip savaime tas daviklis atsigavo po paklibinimo ir iki siol vazineju be problemu.
Kaip lomas ir rase, galbut imanoma pazaisti su tais eletros dalykais, nes nauja matuokle bus labai brangi, o srotines bus sugadintos po duju sproginejimu.

Galit apsviest kas darosi kai durniuoja "tas temperaturos daviklis" (oro srauto matuokle)? Cia kaip suprantu tas kur uz oro filtro dezes stovi?

ačiū, pats apsisvieciau :)
Kolegos cia ziuriu pradeda maisyti isorines temperaturos davikli su isiurbiamo oro srauto matuokle :D


StandartinėParašytas: 04 Sau 2005, 16:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
As jo gyvo dar nesu mates. Pagal pasokojimus zinau, kad jis stovi pacioje oro srauto matuokleje. Islindes toks pypsikas. Kai kurie buna spalvoti. jo funkcija yra matuoti isiurbiamo oro tempertura ir pagal tai kompas sprendzia ar uzriebinti misini, ar ne.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2005, 17:52 
  
 
 
(E30, 1.8i, bezdalai yra) Atsitiko toks dalykas man po sito sprogimo, kaip pastebejau. Matuokles apatini dangti as su hermetiku priklijavau atgalios, viskas normaliai lyg ir. Bet kartais buna taip: masina salta, uzvedi (apsukos apie 1500) pasyla, normaliai buna, o kartais uzvedi ir lyg tas patsosas (nezinau kaip ipurskimo BMW sistemoj jis veikia. vadinkim taip) nedirba, dirba ant 0.6x1000 apsuku ir isleto krenta ir uzgesta (arba nekrenta ir dirba taip toliau). Toliau, pagazuoji, taip normaliai-negailedamas, viskas ciki pasidaro, apsukos 0.9x1000 (kaip ir turi but). Uzgesini, uzvedi (karstas variklis nekarstas-nesvabu) ir vel tas pats, kol nepagazuosi tol nedirbs normaliai.
Galvojau gal zvakes ar laidai kalti, gal pramusa, o kai pagazuoji normaliai pradeda must :roll: . Bet jei koks cilindras nedirbtu, tai aiskiai girdetusi, bet jie lyg ir normaliai dirba, bet va tokiom mazom apsukom. Viskas taip pasidare po sprogimo, o gal cia tik sutapimas?
Padekit kuom galit ir ačiū uz kantrybe.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2005, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.06
Amžius:
47
Pranešimai:
283
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 cupe M50 94'
ex E39 530 D universal 01'
ex F 650 GS/M DAKAR 04'
ex F 650 GS/M 05'
ex Z3 roadster M54 02
G 650 XChallenge 08'
E91 LCI 320D 09'
Skype:
Persona non grata
Po sprogimo dazniausiai oro sklende per puse "pasidalina", taciau pas tave kiek supratau tik dangteli nusove. O negali buti gal hermetiku klijuodamas truputi per daug ten jo priliejei, problema slypi oro padavimo sklendeje greiciausiai, nes pries tai jokiu problemu neturejai. Kad kolektoriu pramuse tai mazai tikimybes taciau reiktu viska nuodugniai apziureti. Galbut kokia nors slanga kur nors atsipalaidavo ir ora gaudo papildomai.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2005, 19:15 
  
 
 
Jei ora papildomai gaudytu, manau pagazavus problema neisnyktu, bet va del hermetiko pertekliaus, tai bijau kad gali buti ir taip, bet tai kaip isitikint? kai viskas jau buvo sudziuve as su atsuktuvu paziurejau ar ji nesikabina. Bet rankos jega visgi didesne, nei tokio oro srauto manau, tai gal ir nepajauciau nieko. Atgal eidama sklende nesikabina tai tikrai, nebent atsidarinedama uzstringa. Reiks ziuret.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2005, 08:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
tai gal tiesiog pabandyk iš šroto pasiimt matuoklę, pakeisk ir pažiūrėk ar bus pagerėjimas. jei ne, grąžinsi ją atgal. tik prieš tai sutark tokį variantą ;)
kam čia dabar sliekų ieškot :)

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 05 Sau 2005, 19:50 
  
 
 
Patikrinau matuokle. Nu toks ir patikrinimas, nuemiau nuo oro filtro ir uzvedziau masina, vaiksto ta sklende normaliai, niekur nesikabina. Matuokle galima butu atmesti. Siandien pastebejau, kad gazuoti nebutina uzvedus (kaip anksciau dariau). Uzvedziau (gazo nespausdamas), apsukos pakilo iki ~1500 ir pradejo leistis po truputi (taip ir turetu but), bet jos nusileidzia iki tiek, kad masina uzgesta. Vel uzvedziau ir laikiau gaza kad dirbtu ant 1000 apsuku, variklis dirbo nekaip (lyg cilindrai nedirbtu, lyg kuro mazai, nzn, zodziu blogai), palaukiau palaukiau (gal kokiu 20s) ir prasimuse (visuomet gaza laikiau tokioj pacioj padety), pakilo apsukos (kai prasimuse) ir atleidus gaza eme normaliai dirbt. Kas man idomiausia, kad kiekviena kart uzvedus reik toki pati rituala atlikt :-({|= . Ir nesvarbu, saltas ar karstas variklis. Gal kam buvo kas nors panasaus? Ar kompas galetu cia bludyt? Padekit prasau.


Paskutinį kartą redagavo Mantsys 05 Sau 2005, 21:35. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 05 Sau 2005, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.06
Amžius:
47
Pranešimai:
283
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 cupe M50 94'
ex E39 530 D universal 01'
ex F 650 GS/M DAKAR 04'
ex F 650 GS/M 05'
ex Z3 roadster M54 02
G 650 XChallenge 08'
E91 LCI 320D 09'
Skype:
Persona non grata
Manau pasakyk ačiū dujoms. Cia visiems kas su dujomis vazineja anksciau ar veliau tokios problemos su apsukomis atsitinka. Net nezinau nuo kurio galo dabar tau pradeti ziureti kad saltas normaliai dirbtu. Beje tu salta ant duju uzvedi ar ant benzo?


StandartinėParašytas: 05 Sau 2005, 20:50 
  
 
 
Ant salto visada vedu ant benzo. Bet tai jei matuokle sveika, tai kas dar galetu bludyt? Gal tas LEV? kur jis randas as net nezinau :oops: .


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery