Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E30] dedant M21D24 į benzininio E30 kėbulą
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=52&t=101367
Puslapis 11

Autorius:  kechas [ 16 Lie 2011, 11:59 ]
Pranešimo tema:  [E30] dedant M21D24 į benzininio E30 kėbulą

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1987
Variklis:M21D24
Degalai:D

Problema/klausimas:Sveiki,
:D
Negalvojau, kad ateis tokia diena, kai teks keisti kėbulą, bet jau pats
laikas, nes korozijos jau nebeįmanoma suvaldyti: dugno ir slenksčių tik
pavadinimas liko, kairės pusės stakanas jau iki pusės atplįšo, laiko tik
nereguliuojama rasporkė.
Pasižvalgius po visagalio interneto platybės nelabai ką
įperku(aktualiausia M21D24 varikliu varomas e 30), pats dar studentas , tad LT kišenėse neužsilaiko,
Galvoju, kad galėčiau persidėti viską i padoriau atrodantį benzininį
kėbulą . Šioje srityje neesu žalias :D
tik vat kyla man daug klausimų: kokio e 30 kėbulo dairytis, kad būtų
galima be problemų pereiti ekspertizę?????????
Kiek esu girdėjęs, tai keičiant variklį, naujojo variklio kubatūra
negali būt didesnė ar mažesnė 30%, ir galia kw negali skirtis
analogiškai 20%.
Tai ar aš čia teisingai kalbu?
Norėčiau, kad kas nupasakotų kokios maždaug kainos būtų( neskaitant kito
kėbulo pirkimo)? Kaip maždaug viskas vyksta su ekspertize, ko jai
reikia, ką daryti po ekspertizės ir t.t.
Žodžiu, reikėtų pagalbos iš jūsų pusės, patarimų kaip ką daryti.

Autorius:  aukor [ 16 Lie 2011, 12:29 ]
Pranešimo tema:  Re: [E30] dedant M21D24 į benzininio E30 kėbulą

Turbut paprasciau bus nusipirkus kita E30 pereit TA ir tada perkelus varikli atvazinet tuos du metus. O per juos gal uzsidirbsi daugiau ir arba masina pasikeisi, arba ta pacia legalizuosi :)

Autorius:  kechas [ 16 Lie 2011, 19:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E30] dedant M21D24 į benzininio E30 kėbulą

aukor rašė:
Turbut paprasciau bus nusipirkus kita E30 pereit TA ir tada perkelus varikli atvazinet tuos du metus. O per juos gal uzsidirbsi daugiau ir arba masina pasikeisi, arba ta pacia legalizuosi :)

Pasiūlymas tai neblogas, bet kaip dėl mentų? [-X
Žiūri į popierius ir mato, kad pvz. 2.0 ar 2.5 benzinas, o po kapotu kalena dyzeliukas?

Autorius:  aukor [ 16 Lie 2011, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E30] dedant M21D24 į benzininio E30 kėbulą

Pilna vazinejanciu vietoj 1,8 isidejusiu 3,5 variklius ir kazkaip bedu su tuo neturi :) Jei nusipirksi 316/318, tai dar ir draudimo imoka mazesne bus.

Autorius:  dareks [ 17 Lie 2011, 00:37 ]
Pranešimo tema:  Re: [E30] dedant M21D24 į benzininio E30 kėbulą

as isidejau i 318 2.5tds ir jokiu bedu leksiu kol ta baigsi ir tada bandysiu legalizuot jei neatsibos,o mentai tai neyki buvo sustabde ir nieks nieko

Autorius:  kechas [ 17 Lie 2011, 10:40 ]
Pranešimo tema:  Re: [E30] dedant M21D24 į benzininio E30 kėbulą

dareks rašė:
as isidejau i 318 2.5tds ir jokiu bedu leksiu kol ta baigsi ir tada bandysiu legalizuot jei neatsibos,o mentai tai neyki buvo sustabde ir nieks nieko

Dėl legalizavimo tai ekspertizę nelabai praeisi, variklio kubatūra viršyja 20% leistiną ribą.
1.8*20/100%=0.36
1.8+0.36=2.16
Va tokie skaičiavimai gaunasi, paėmus grubius skaičius, o ant popierių 318 rašo 1.7??

Autorius:  aukor [ 17 Lie 2011, 10:52 ]
Pranešimo tema:  Re: [E30] dedant M21D24 į benzininio E30 kėbulą

Vienu zodziu perdaug save gasdini visokiais skaiciais :) Va matai, kolega isidejes 2,5TDS ir vazineja ramiai. Ir sako ta pati ka as sakiau. Tad daryk ta savo projekta. Tik gerai pasiruosk, kad darymas neuztruktu labai ilgai.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/