Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 20:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Sau 2009, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.24
Amžius:
39
Pranešimai:
712
Miestas:
Kaunas
Dr.Zoidberg rašė:
Kaip matai, ant mano buvusios auto laisvų sūkių reguliatorius stovi visai kitur ir į jį neateidavo aušinimo skystis. Tavo variantas taip pat matytas.


Nuo kada per LEV ausinimo skystis praeidineja? :roll:

_________________
E34 525ix touring ex
E30 324 sedan ex
E39 530d touring
E30 328 mtech2 coupe


StandartinėParašytas: 08 Sau 2009, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.11
Amžius:
37
Pranešimai:
962
Miestas:
Panevėžys
nu pabandziau ir as pazaist, saltam motorui dirbant benzinu, ant laisvu apsuku viskas normaliai, pabandziau kelis kartus atjungt oro srauto matuokle, variklio darbas pasikeicia tik atjungimo/prijungimo momentu, o siaip dirba vienodai, tiek prijungus, tiek atjungus matuokle(ar taip turi but?), pabandziau atjungti LEV'a, po poros atjungimu visiskai niekas nepasikeite, bet 3ia kart prijungus LEV'a apsukos smarkiai susoko, vel atjungus - apsukos nukrito i normalu diapazona ir nebesokinejo, bet po keliu sekundziu nespejus vel prijungt variklis uzgeso. Tai WTF??? Ar matuokle turi itakos variklio darbui ant laisvu apsuku (saltam motorui) ir kokia turi but motoro reakcija atjungus LEV'a/oro srauto matuokle? Tiesa, kitoj pusej, variklio priekyje, viena salia kitos jungiasi 3 fyskutes, vidurine kazkaip susijus su laisvom apsukom (ja atjungus laisvos apsukos susoka iki redline'o), kiek supratau, ji man kartais nekontaktuoja. Anksciau pasireiksdavo per dregna ora, bet dabar labai daznai laisvos apsukos pradeda sokinet (darbinej temp.), nors ne visada pasiekia redline'a, ivairiai. Tai ar gali but taip kad kontaktas staigiai atsiranda/dingsta ir apsukos sokineja, nes jei is viso nebutu kontakto, tai ant laisvu apsukos pastoviai butu ant redline'o ?


StandartinėParašytas: 08 Sau 2009, 15:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Tikiuosi ne su dujom tu cia taip zaideisi? :) ant benzino buvo pajungta?

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2009, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.11
Amžius:
37
Pranešimai:
962
Miestas:
Panevėžys
juk rasiau, kad ant bendzo :) o su dujom risau, dar nespejau visu isdegint, bet kai tik baigsis, griebsim baliona lauk :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery