Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 15:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Sau 2016, 13:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.17
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E30 320i M20 '86
Sveiki,

Mano mašina yra:
BMW 320i E30 1986 variklis M20B20 , įtariu kad gali būti kokie laidai arba kuro siurblys arba galbūt signalizacija.
Taigi, visų pirma tai pas mane įdėta signalizacija, bet žmogus iš kurio pirkau mašina prieš metus sakė jos pultelio nenaudoti, nežinau dėl ko, tai niekad ir nenaudojau, lyg ir problemų nebuvo. Įsidėjau teisiogines Stag dujas, vis tiek problemų nebuvo, paskui po keletos mėnesių pradėjo apsukos keistai elgtis, kai įšyla mašina, na kaip įšyla, seniau buvo kad pilnai turėjo įšilti, o dabar užtenka minutės ar dviejų, nors visada nevažiuoju apie 10 minučių, kol įšyla mašina ir persijungia dujos, tik tuomet pajudu, kadangi šalta ji visiškai žiopla. Tai apsukų problema yra tokia, kai važiuoji ir tarkim nori perjungti pavarą ir laikai sankaba įmynęs tol kol apsukos nukrenta, bet jos nukrenta per daug, normaliai būna apie 800, o nukrenta įvairiai, kartais iki 500, kartais iki 200-300 kad vos neužgęsta, bet greitai pasipurto ir šokteli iki 1.1k ir tuomet nukrenta iki 800 ir stovi normaliai. Taip pat ir perjungus bėgį į neutralų, bet turėčiau paminėti, jog tai vyksta ne visada, o kartais, pvž vieną kartą iš trijų arba visus tris iš eilės, toks random darinys. Kita problema, kai šalta tai jeigu užsikuria tai labai lengvai ir puikiai dirba, bet kai įšyla tai dirba gražiai(pilnai kai įšyla) ta prasme irgi dirba gražiai, bet perjungus bėgius tos apsukos šokteli aišku, bet atsiranda dar viena problema, kai užgesini mašiną ir iškarto vedi karštą vėl tai užsiveda lengvai, bet apsukos krenta iki 200 ir šokteli iki 1.1 ir tada stabilizuojasi į 800, ir taip visada, kartais net užgęsta nes per daug apsukos nukrenta ir kartais tik iš trečio karto pavyksta užvesti, ir net jeigu gazą spaudžiu kad apsukas palaikyt, kai atleidžiu jos vis vien vieną kartą nukrenta per žemai ir tada pašoka...
Na ir pati didžiausia problema, tai kad užsiožiuoja ir nesikuria kartais, prieš keletą mėnesių buvo užsiožiavus ir nesikūrė kokias 3 dienas, kartais užsimano nesivest taip, kad visą akumą iškrauni besukdamas ir ant galo kažkaip užsiveda, bet jei vedasi tai lengvai, bet toks jausmas kad kažkas neduoda kibirkšties arba kuro nepaduoda, nes starteris suka gerai bet niekas negriebia. Vakar nutiko vėl tas pats, nesikūrė, bandžiau kokia 40 kartų kol akumas nusėdo, bandėm su laidais dar bandyt, lyg ir bando griebt, bet nieko...
Kuriasi ant benzino, and dujų neina kurti nes čia tiesioginės dujos. Dujos automatiškai persijungia kai įšyla mašina...
Daug ka esu pakeitęs mašinoje ir galvojau kas nors šią problemą išspręs, bet atrodo jog jau viskas gerai, ir užsimano ir pradeda nesikurti. Akumas naujas Boscho prieš metus pirktas, tai sukti leidžia ilgai tikrai. Pakeitęs žvaklaidžių komplektą visą, žvakes, kuro filtrą, oro filtrą, radiatorių prieš pora savaičių sutvarkiau nes leido antifryzą... Galvojau galbūt oro srauto matuoklė, pas mane prieš mane kažkas ten kažką nureguliavę buvo, bet paskui dujininkai tipo atreguliavo(ten toks kaip laikrodukas kur yra), bet pažiūrėjau youtube problemas dėl oro srauto matuoklės, tai neatitinka mano problemos... Galvoju galbūt laisvos eigos vožtuvas, bet ar jis gali būt susijęs su užsikūrimu? Dar pas mane ta pagrindinė šlanga iš oro srauto matuoklės į variklį kur eina(gafra ar kaip ten ją vadina) tai sutrūkinėjus yra, visada buvo, šiek tiek kiek ėjo hermetiku sulipdes, pilnų skylių lyg ir nėra, menki įtrūkimai gal negali sudaryti tokių problemų? keisiu ją greitai jeigu rasiu, bet jau nebežinau ką ir keist kad pataisytų šitą pagrindinę problemą, viską aklai keisti neapsimoka, nes reikia maišo pinigų...
Taigi rašau čia, galbūt kas nors turėjo tokią problemą, ar kas nors žino sprendimą, niekur neradau kad kas nors aprašytų tokią mano problemą, todėl sukūriau temą.

Atsiprašau, jei per daug prirašyta, lauksiu nuomonių!

[EDIT]: P.s. Vienodai dirba tiek ant dujų tiek and benzino.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2016, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
pasikeisk melina temperaturos dacika,jis daug ka itakoja sitiem modeliam ipac variklio darbui ir jis nedaug kainuoja gal pades ir butinai pasikeisk i tvarkinga oro isiurbimo guma ir dar su tiesioginem dujom masina galima kurti tiesiai ant duju,tik tai nera sveika ir tai yra kaip avariniui atvejui,reik duju knopke laikyt kelias sec ir kuriant ja laikyt paspaudus.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2016, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.17
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E30 320i M20 '86
O kur tas dačikas stovi? Sunku iki jo dasigauti?
O gal žinai kur galima gauti nauja isiurbimo žarna Vilniuje? Iš eolto užsakiau, bet neesa tikri ar tokia pat, rytoj pažiūrėsiu, radęs tanagroj buvau, bet pasirodo irgi ne tokia...
Eolte sakė paveiksliukį rodo 3 išėjimus o pas mane 4 išėjimu bet sako gal tik paveiksliuki 3 rodo, bus matyt.
Beje uzsikure masina, siaip ne taip... Per kokia dar 20 bandymu, daug kartu bande griebti bet nieko neivykdavo kol dar po kokia 10 bandymu uzsikure... Dabar vel kurias gerai, bent kol silta...
Opa, geras, nezinojau, dekui uz patarimus! :)


StandartinėParašytas: 17 Sau 2016, 18:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
iOliDee rašė:
O kur tas dačikas stovi? Sunku iki jo dasigauti?
O gal žinai kur galima gauti nauja isiurbimo žarna Vilniuje? Iš eolto užsakiau, bet neesa tikri ar tokia pat, rytoj pažiūrėsiu, radęs tanagroj buvau, bet pasirodo irgi ne tokia...
Eolte sakė paveiksliukį rodo 3 išėjimus o pas mane 4 išėjimu bet sako gal tik paveiksliuki 3 rodo, bus matyt.
Beje uzsikure masina, siaip ne taip... Per kokia dar 20 bandymu, daug kartu bande griebti bet nieko neivykdavo kol dar po kokia 10 bandymu uzsikure... Dabar vel kurias gerai, bent kol silta...
Opa, geras, nezinojau, dekui uz patarimus! :)

lengvas priejimas jis netoli termostato randas paziurek stovi du vienas rudas kitas melinas dacikas.oro isiurbimo gumos buna dvieju tipu ir jos priklauso koks pas tave laisvos eigos voztuvas vienas yra L formos kitas T formos del ju skiriasi ir gumos.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2016, 19:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.17
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E30 320i M20 '86
Aisku, na supratau, kolkas dekui, kai isbandysiu duosiu zinot. Beje pagooglinau dar intike ir netycia atradau viena straipsni, ar gali buti tame beda? Tipo C191 multiplug buna bedos su jais raso..


StandartinėParašytas: 20 Sau 2016, 00:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.17
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E30 320i M20 '86
Sveiki, sorry for double post.
Pakeiciau melyna davikli, pravaziavau, lyg ir nelabai kas pasikeite, vis dar apsukos sokineja bet lyg ir reciau dabar ir kai ikaista iki darbines temp tai uzgesinus ir uzvedus vistiek nori uzgesti bet neuzgesta bet pasipurto... Dar kokiu minciu, kas cia galetu buti?
Beje ta gafra uzsakiau, tik Krastoj buvo tai biskeli nulupo bet ka darysi, norisi naujos. :D bus uz 3-6 dienu, o ja sunku pasikeisti? Ar uzteks man nuimti laisvos eigos voztuva kad ja galeciau pakeisti ar dar kazka atjungti reikes?
Manau sekantis zingsnis butu prieit prie c191 jungties, atjungt ir paziuret ar neisrudijus arba ar kontaktai kontaktuoja, pravalyt pamegint, tik per dujas truputi neduoda man ten lengvai prieit, kaip patikrinsiu ta jungti tai pranesiu ar kas pasikeite, kolkas laukiu daugiau minciu, kas cia per beda galetu buti.

Edit: patikrinau 2 reles, kuro siurblio ir lambda zondo ir abi jos yra 86 metu, ar yra galimybe kad jos isvis veikia? Arba kartais veikia o kartais ne? Ar galetu jos sukelti sias problemas?


StandartinėParašytas: 24 Sau 2016, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.17
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E30 320i M20 '86
Pasikeiciau slanga, apziurejau kas imanoma, lyg ir buvo geriau, pravaziavau kol susilo masina, sustojau, uzgesinau ir nebeuzkuriu vel, ir vel tas pats, starteris suka ir nieko nevyksta, nei ant duju nei ant benzino..


StandartinėParašytas: 24 Sau 2016, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.25
Amžius:
45
Pranešimai:
296
Miestas:
Kaunas
manau,kad bus alkuninio veleno daviklis,kaltas.

_________________
BMW E30 OLD SCHOOL IS COOL


StandartinėParašytas: 24 Sau 2016, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.17
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E30 320i M20 '86
zygasbmw rašė:
manau,kad bus alkuninio veleno daviklis,kaltas.


Kur jis randasi?
Sunku pasikeisti?
Brangus?
Ka jis kontroliuoja?

Edit: beje atradau pas mane originaliai yra katalizatorius ir matau kad jis yra tikrai ir turbut neispjautas vidus, ar gali ka nors katalikas sudaryt del sito?
Ar kas zino Vilniuje kur juos ispjauna ir kad iskart nupirktu?


StandartinėParašytas: 25 Sau 2016, 12:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.17
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E30 320i M20 '86
Paziurejau youtube Crankshaft Sensor symptoms, ir nop, jei butu alkuninio veleno dzviklis tai bandytu griebti o pas mane tik suka starteris ir negriebia visai


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 00:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.17
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E30 320i M20 '86
Okay, pranesu, kad Apsuku problema sutvarkyta, neveltui nieks man niekur ir nesugebejo padeti sioje problemoje... Bet jei jums kada nors bus taip, zinokit, pirma pasitikrinkite ten - oro srauto matuokle.

Pas mane, kazkas pries mane buvo nustate laisvas apsukas i 1.1k , bet tas atstate dujininkai kai dujas dejo, nes pastebejo jog perdideles, bet rodykleles neatstate, o rodykle buvo nustatyta 1.1k apsukoms, del to iki duju man buvo viskas 'gerai' nes tai pirma mano masina ir man atrode normalios apsukos. O kai dujininkai pataise laisvas apsukas, bet rodykleles neatsuko, tai gavosi neatitikimas, variklis lyg ir norejo 1.1k todel gesdavo ir sokdavo iki 1.1k, bent as taip suprantu...
Anyway, dabar kaip styga... Kad isspresciau sita problema, pakeiciau visko begalo daug, na bet niekas nenueina perniek, ka pakeisi to nereikes keisti ilga laika, taigi nesigailiu!
ačiū visiems meginusiems padeti, jeigu uzsikurimo problema atsiras vel, pranesiu. Kolkas tiek!

Before:
http://postimg.org/image/92tnr94cv/

After:
http://postimg.org/image/9guzquogf/


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery