Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 22:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Gru 2004, 19:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.06
Amžius:
47
Pranešimai:
283
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 cupe M50 94'
ex E39 530 D universal 01'
ex F 650 GS/M DAKAR 04'
ex F 650 GS/M 05'
ex Z3 roadster M54 02
G 650 XChallenge 08'
E91 LCI 320D 09'
Skype:
Persona non grata
Kaip matai su kompresija neturi problemu, tai kam tau ji perrinkinetu, gal but problemos reiktu ieskoti kitur. pvz.: forsunkes,siurblys,pakaitinimo zvakes, kuro filtras ir pan.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2004, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
44
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
egis rašė:
Problema ta kad sunkiai uzsiveda ir spaudimas 22,24



perrinkinet :shock: kompresija turi buti 22:1,pas tave ideali, pirmiausia reikia tikrinti zvakes, paskui forsunkes, galiausiai kuro siurbli, jeigu siurblys el. gali buti bedu. o seip bedu nepasitaiko jeigu eksplotuojama tvarkingai, reikia ziureti, kad netruktu ausinimo skyscio, neperkaitinti, ir su saltu varikliu nevaziuoti. pats pravaziavau 150000 km jokiu problemu teisingai eksplotuojant :wink:


StandartinėParašytas: 24 Gru 2004, 00:22 
  
 
 
bet uzvedant varykli tiek silta tie salta uzsiveda vienodai reikia nemazai pasukti patikrinau ir zvakes ir forsunkes del siurblio nesu garantuotas sirblis ira elektrinis o kaip jei paprasta idejus siurbli


Paskutinį kartą redagavo egis 24 Gru 2004, 00:54. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 24 Gru 2004, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.06
Amžius:
47
Pranešimai:
283
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 cupe M50 94'
ex E39 530 D universal 01'
ex F 650 GS/M DAKAR 04'
ex F 650 GS/M 05'
ex Z3 roadster M54 02
G 650 XChallenge 08'
E91 LCI 320D 09'
Skype:
Persona non grata
Stebuklu nebuna, jei butum perinkinejes varikli, tai galima butu manyti, kad kas nors ne taip surinkta, o dabar problema esti "kazkur anapus" :)
Jei rimtai pas gera motorista reiktu tau kreiptis.


StandartinėParašytas: 24 Gru 2004, 17:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
44
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
elektrinis siurblys gali kelti problemu, nes ten susidevi visas reguliavimas, ten yra reostatas kuris sukiojasi- jis sudyla tada pradeda grybauti arba visai nesikuria arba nesigazuoja ar pan. siurbli pakeisti nebus problema nes variklis tai toks pat, gazo trosa nebus problemu pravesti nes yra skyle ir kur uzkabint. kitu masinu siurbliai skiriasi su turbo ir be turbo. kaip BMW nezinau :oops: , nes ten yra toks kaip tipo vakumas kuris paduoda papildomai kuro tiek turbo- tiek paprastas, reikia issiaiskint ar tinka paprastas. elektroninis siurblys pries pora metu kai ieskojau kainavo apie 500 lt., su trosu apie 100 lt. jeigu tiktu neturbininis nuo paprasto dyzelio turiu- atiduociau nebrangiai :wink:


StandartinėParašytas: 14 Sau 2005, 23:12 
  
 
 
viskas perziureta kas toliau


StandartinėParašytas: 15 Sau 2005, 04:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
per intera neisspres tau niekas problemos, ziurek jau kokiam rimtesniam servise


StandartinėParašytas: 15 Sau 2005, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
marius rašė:
elektrinis siurblys gali kelti problemu, nes ten susidevi visas reguliavimas, ten yra reostatas kuris sukiojasi- jis sudyla tada pradeda grybauti arba visai nesikuria arba nesigazuoja ar pan. siurbli pakeisti nebus problema nes variklis tai toks pat, gazo trosa nebus problemu pravesti nes yra skyle ir kur uzkabint. kitu masinu siurbliai skiriasi su turbo ir be turbo. kaip BMW nezinau :oops: , nes ten yra toks kaip tipo vakumas kuris paduoda papildomai kuro tiek turbo- tiek paprastas, reikia issiaiskint ar tinka paprastas. elektroninis siurblys pries pora metu kai ieskojau kainavo apie 500 lt., su trosu apie 100 lt. jeigu tiktu neturbininis nuo paprasto dyzelio turiu- atiduociau nebrangiai :wink:

:!: :!: :!: tu neteisus,pries pora metu savo auto atlikinejau panasia operacija,patarciau pries tai darant pasidometi viskuo labai atidiziai,nes skiriasi absoliuciai viskas,neskaitant ka tu isvardinai tai trosas,kronsteinu visa eile,vakumas,net tos pacios forsunkes skiriasi neatitinka spaudimas,ir yra daug dar visokiu smulkmenu ,kad ir pvcz nemalonus dalykas -tai reeik su apsukom pakovoti truputeli va...taip,kad temos autorius tegu geriau pagalvoja ar verta tai daryti....;)


StandartinėParašytas: 15 Sau 2005, 20:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
lomas rašė:
Vienos is brangiausiu daliu buvo indeklai (~1500 LTL jei atmintis nepaveda).


na as kai savo benzinini perrinkinejau , tai indeklai nebuvo tikrai tokia kaina nesveikai atrodanti bent jau man, tik zinau kad stumoklis vienas kainavo ~500lt


StandartinėParašytas: 17 Sau 2005, 16:25 
  
 
 
Butent benzinini.... dyzelio daliu kainos truputi kitos svorio kategorijos... Jegos variklio viduje ten taip ne ciut ciut skiriasi.... Dyzelinio kuro sprogimo jega kur kas didesne nei benzino... uztai jo naudingumo koeficientas ~10 % didesnis - vietoje atrodo 38% - 47 lyg...

Kaina (abiem atvejais) dar aisku priklauso nuo kurio remonto dalys eina ideti... II remonto dalys mazdaug 1/3 brangesnes uz I, sis savo ruoztu panasiu santykiu nuo 0.


Linksmiausia tai man buvo galvos uzdejimo technologija... kai perskaiciau tai net akis prasitryniau ar nesapnuoju... jei benzo ten uzverzi X jega pagal tvarka ir dasuki/ne ta pacia tvarka Y laipsniu... tai tds...
Uzdedi. Susuki pagal tvarka A jega. Dasuki pagal ta pacia tvarka B laipsniu. palauki C minuciu. Dasuki D laipsniu. Uzkuri. Leidi padirbet 30 minuciu. Viska atsuki lauk! Susuki jega E. Dasuki F laipsniu... karoce gaunasi kad sedi ir sukineji kol susukioji ciut ne 1/2 dienos. O dar neduokdie kokio siurblio kampo jei nepataikai... tarpine von, galva is naujo slifuot, ir visa susukiojimo technologija is naujo....

truputi (ka ten truputi, gerokai) per mazai pas mane ziniu suvokti tokiu advanced sukiojimu paskirti... Ale jei konstruktoriai taip prirase... matyt taip reikia.

(X, Y, A, B, C, D, E, F - dydziai kuriuos galima susizinot specializuotoje literaturoje, mintinai jau nebepamenu)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery