Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 00:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Sau 2011, 10:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.05
Amžius:
39
Pranešimai:
107
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E36 318iS M42 QP
E38 728i M52
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1998
Variklis:2.8
Degalai:benzinas/dujos

Problema/klausimas: Pries savaite nustojo pusti karsta ora. Vairuotojo puseje kaip ir viskas gerai, nustatai maza temp. saldo, didesne temp. - sildo. Bet va keleivio puseje, nesvarbu ka nustatai vistiek pucia salta ora.
Cia gal kokia sklende neuzsidaro??? Pas drauga 5 bmw buvo, bet atvirskciai, tik silde, bet nesalde, tai kaskokia sklende keite, berods durelese keleivio (bijau pameluot)

Prie to paco, gal kas zino kur Panevezyje tvarko peciukus,klimas ir t.t. (Garazas uzimtas, o ziema ant kiemo neardysi gi :) )


StandartinėParašytas: 03 Sau 2011, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
viewtopic.php?f=21&t=93844 Gal šitai tau padės?


StandartinėParašytas: 03 Sau 2011, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.05
Amžius:
39
Pranešimai:
107
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E36 318iS M42 QP
E38 728i M52
Rolka rašė:
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=21&t=93844 Gal šitai tau padės?


O kurioj vietoj jie statosi? Po panele?


StandartinėParašytas: 03 Sau 2011, 13:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
viewtopic.php?f=29&t=52713&hilit=+pe%C4%8Diuko+vo%C5%BEtuvai
Po kapotu jie,pasikeičia nesunkiai.Aušinimo skysčio apie 1,5-2 L tik pasiruošk dapilimui,nes maždaug tiek gali išbėgti atjungus šlangas.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2011, 16:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
Rolka rašė:
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=21&t=93844 Gal šitai tau padės?



Kaip ir kolega minejo. Manau bus elektromagnetinis voztuvas vienas uztriges. Jei ka tai kreipkis i PM.

Beje jie labai nesunkiai pasikeicia, netgi lauko salygomis. darbo 30 min max.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 10:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.30
Amžius:
41
Pranešimai:
407
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E34 525
EX E38 740
EX E39 525d
EX Suzuki SVS650
EX E60 530d
Yamaha FZ6 S2 + Yamaha WR400
kad iki ju priejimas tai #-o bent pas 740. idomu kaip jus lauko salygom ten per 30min pakeiciat


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 13:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
Padejas rašė:
kad iki ju priejimas tai #-o bent pas 740. idomu kaip jus lauko salygom ten per 30min pakeiciat



Nzn pas mane 2.8, tai puikiai viskas matosi, ir prieinama...


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.30
Amžius:
41
Pranešimai:
407
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E34 525
EX E38 740
EX E39 525d
EX Suzuki SVS650
EX E60 530d
Yamaha FZ6 S2 + Yamaha WR400
variklis per puse mazesnis :mrgreen:


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
41
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Galiu drasiai patvirtinti, kad 740 priejimas prie kiausu istiesu nera pats lengviausias ir kad per 30 min. pasikeisti ji lauko salygom nelabai tiketina. As varikli savo kai iskelinejau ir pavaru deze kai nuo variklio atjunginejau butent tie kiausai trukde prieiti atsukti pora varztu, tai ir tai aprinkus varikli tikrai patogu nebuvo...


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 16:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
turiss11 rašė:
Galiu drasiai patvirtinti, kad 740 priejimas prie kiausu istiesu nera pats lengviausias ir kad per 30 min. pasikeisti ji lauko salygom nelabai tiketina. As varikli savo kai iskelinejau ir pavaru deze kai nuo variklio atjunginejau butent tie kiausai trukde prieiti atsukti pora varztu, tai ir tai aprinkus varikli tikrai patogu nebuvo...



Nesigincysiu....

Beto kiek suprantu pas autoriu, ir yra 2.8 variklis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery