Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] galinių šakių sailentblokų keitimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=91684 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Rolka [ 25 Spa 2010, 14:35 ] |
Pranešimo tema: | [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai:1996 Variklis:TDS Degalai:dyzelinas Problema/klausimas:Nusibaigė galinių šakių http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30 detalė nr. 8, sailentblokai.Parsiduoda kartu su šake.Brangoka.Gal kas yra restauravęs arba pritaikęs pagal išmatavimus?Būtų įdomu gauti informacijos. |
Autorius: | pauliuspem [ 25 Spa 2010, 17:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
jei kalba eina apie tuos 2 salenblokus tai ju lyg ir pirkti atskirai yra bent esu girdejes.gali varyti restauruot prie malaletku kitoj pusej gatves yra garazai ten viska beveik restauruoja. |
Autorius: | vikas [ 25 Spa 2010, 17:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
ysitikink ar kartais nusibaige ne detale nr2. nes man technikinej irgi diagnozavo detale nr 8 nors problema buvo nr2 |
Autorius: | Rolka [ 25 Spa 2010, 21:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
Dėl sailentblokų įsitikinta.Va ką radau Kaune: http://elastomer.eu/contactsLT.html Gal kas turėjot reikalų? |
Autorius: | kudikis [ 25 Spa 2010, 21:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
cia gausi poverflexl sailenblokus, kurie tau siektiek pakietins ju darba, tikrai vertaariantas demesio variantas, as asmeniskai pats noriu tokius susideti i priekines sakes, nes pasidaro tikslesnis vairas |
Autorius: | Dziugas [ 25 Spa 2010, 23:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
pas mane ant galiniu sakiu restauruoti tie sailentblokai, 2metus vaziuoju kolkas laiko, tik galas siektiek kietesnis, o ar pardavineja juos atskirai tai nzn, bent jau anksciau tai nebuvo parduodama kaip atskira detale, t.y. pardavinedavo visa sake su jais, kuri kainuoja gan nemazai, o srotuose prasydavo po 200lt uz sake |
Autorius: | Rolka [ 26 Spa 2010, 10:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
Štai koks atsakymas: Laba diena, taip galėtume padaryti, visi 4 vnt. kainuotų 238Lt + PVM, padarytume per 2 darbo dienas. Pagarbiai, Direktorius Irmantas Galinis +370 699 69591 Karolio Galinio inovacinė įmonė Faks. 8 37 406529 Įm. k. 134913663 PVM k. LT349136610 Europos pr. 122, LT-46351, Kaunas, Lietuva Gal kam pravers.Reikės mėginti pasiskolinti šakes,kad nekabėti ant pakelėjo dvi dienas.Gal kas galit tuo klausimu pagelbėti Kaune? |
Autorius: | mantass777 [ 26 Spa 2010, 20:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
Dziugas rašė: pas mane ant galiniu sakiu restauruoti tie sailentblokai, 2metus vaziuoju kolkas laiko, tik galas siektiek kietesnis, o ar pardavineja juos atskirai tai nzn, bent jau anksciau tai nebuvo parduodama kaip atskira detale, t.y. pardavinedavo visa sake su jais, kuri kainuoja gan nemazai, o srotuose prasydavo po 200lt uz sake vat del to kietumo mane ir neramina,zadu visa vaziuokle pilnai restauruot su sarnyrais problemu nera man padaro kaip orginala,dar net ir ilgiau jauciu laiko,bet sailentbloku nesu restauraves ,speju kazkokia kietesne guma naudoja,ar tas kietumas butent ant E38 labai pasijaucia?,seip siekiu kuo didesnio komforto,nes vaziuokle jau prasos remonto pas mane... |
Autorius: | ArunasSt [ 26 Spa 2010, 21:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
as jau pasimokiau su tuo sailentbloku restauravimu tai daugiau gyvenime nebedarysiu tokio meslo. masina kieta pastebimai iskart noris padangas balionus detis, del vairo tai nieko ten daug nepastebesi, buvau E39 sudejes prieki, tai po men laiko ismeciau, o E38 nupirkes irgi prieki pamaciau restauruotus po savaites pakeiciau naujais.del galo tai nemanau kad lb pakietes masina nes bumeranguose ir taip stovi pilnaviduriai vieni kiti tokie neaiskus. |
Autorius: | mantass777 [ 26 Spa 2010, 21:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
kamanis rašė: as jau pasimokiau su tuo sailentbloku restauravimu tai daugiau gyvenime nebedarysiu tokio meslo. masina kieta pastebimai iskart noris padangas balionus detis, del vairo tai nieko ten daug nepastebesi, buvau E39 sudejes prieki, tai po men laiko ismeciau, o E38 nupirkes irgi prieki pamaciau restauruotus po savaites pakeiciau naujais.del galo tai nemanau kad lb pakietes masina nes bumeranguose ir taip stovi pilnaviduriai vieni kiti tokie neaiskus. klausyk o kiek mokejai uz priekiniu sakiu sailentblokus? ar keitei tik juos ar visas sakes kartu?virsutine sake turi toki dideli sailentbloka jo turetu but ir atskirai pirkt,o kaip apatines kur mazesnis sailentblokas? |
Autorius: | Rolka [ 26 Spa 2010, 21:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
kamanis rašė: as jau pasimokiau su tuo sailentbloku restauravimu tai daugiau gyvenime nebedarysiu tokio meslo. masina kieta pastebimai iskart noris padangas balionus detis, del vairo tai nieko ten daug nepastebesi, buvau E39 sudejes prieki, tai po men laiko ismeciau, o E38 nupirkes irgi prieki pamaciau restauruotus po savaites pakeiciau naujais.del galo tai nemanau kad lb pakietes masina nes bumeranguose ir taip stovi pilnaviduriai vieni kiti tokie neaiskus. Pasiskaityk įdėmiau: http://elastomer.eu/index.html .Todėl ir sudomino,nes su restauruotais garažo duobėj priekiniais sailentblokais ant E34 jau buvau susidūręs ir aš.Kirviu ištašyti iš kietos gumos gabalo.Priekiui tai jie parsiduoda atskirai (Lemfiorderio visai gerai važiuoja), o su galinėm H šakėm kitos išeities nėra,nebent mokėti po 800 lt už šakę.Šrotas šiuo atveju geriausiu atveju pusmečiui. |
Autorius: | DiMoN [ 27 Spa 2010, 00:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
Tos gumos toje vietoje siaip nedaznai susidevi, taigi srotuose didele tikimybe rasti gerus originalius. As pirkau po 50Lt uz viena sake. Pasiemiau nuo 750 97m, gumos buvo tikrai labai gero stovio. Pasikeiciau ir vargo nemaciau |
Autorius: | Rolka [ 27 Spa 2010, 11:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
DiMoN rašė: Tos gumos toje vietoje siaip nedaznai susidevi, taigi srotuose didele tikimybe rasti gerus originalius. As pirkau po 50Lt uz viena sake. Pasiemiau nuo 750 97m, gumos buvo tikrai labai gero stovio. Pasikeiciau ir vargo nemaciau Nedažnai,bet po 300 tūkst. tai tikrai.Tai kiek tau liko vargo nematyti labai neaišku. |
Autorius: | vikas [ 27 Spa 2010, 11:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
dar nemates bmw su tokia rida. Kai paziuri skelbimuose tai max buna 270.000km |
Autorius: | ArunasSt [ 28 Spa 2010, 21:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] galinių šakių sailentblokų keitimas |
na zinok jei tas restauravimas bus lb panasus i originala ta prasme minktumu ir elastingumu, manau tikrai verta pabandyti. seip linke imesta firma matosi kad lb pazengus sioj srityje. gal pradziai bandyk viena puse restauruot ir matysi kaip rezultatais ar patenkintas. to montego: prieky dejau lemforder gavau su nuolaidom po 56lt berods vnt (cia didieji), o kitos sakes maziukai 22lt boge. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |