Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 02:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.25
Pranešimai:
66
Miestas:
Šiauliai - Kelmė
Automobiliai:
BMW E36 318i
BMW E38 740i 4.4
Skype:
AudriuzB
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1999
Variklis:4.4
Degalai:benzinas

Problema/klausimas: Griztant i garaza uzsidege check engine lempute. Uzgesinus varikli ir vel uzvedus lempute nebedege bet variklis dirbo keistai vibruodamas. Vibracija juntama visu korpusu. Apsukos nepulsuoja. Kita diena uzvedus varikli tas pats, bet priedo pasipyle dumai balti. Pagazavus ju dar daugiau. Check engine nebedega. Duju nera ideta. Kame cia problema? Turiu varianta bet norisi isgirsti jusu nuomone. Tiesa pries tai kazkur nuo variklio virsaus lasejo tepalas.


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.30
Pranešimai:
22
Miestas:
Kaunas
Manau parejo diafragma kitaip membrana.


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2009, 13:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
balti dumai byloja apie deginama tepala, o tai jau negerai, turbut pats supranti kodel :wink: tai va manau jau gali lupt lauk ji :(


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2009, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.25
Pranešimai:
66
Miestas:
Šiauliai - Kelmė
Automobiliai:
BMW E36 318i
BMW E38 740i 4.4
Skype:
AudriuzB
Kad variklis parejes nemanau. As pats manau 90%, kad karterio alsuoklio membrana suplysusi bus. Pora dienu googlinau po visokius forumus ir tie kur keite membranas turejo lygiai tokius pacius simptomus. Siandien pas meistrus varau paziures.
Idomu, gal kas esat tureje tokia beda? Ir kokie buvo pozymiai pasibaigus membranai. Kokios remonto kainos?


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2009, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.30
Pranešimai:
22
Miestas:
Kaunas
Purtosi variklis kaip nedirbtu keli cilindrai, kuriant meta dideli debesi dumu.Jei butu motoras t.y. ziedai tai duma mestu visa laika, o cia tik kuriant ir gazuojant.Dar gali patikrinti uzvestam istrauk tepalo matuokli jei stiprei traukia ora tai 100% membrana.Priejimas mepavidetias,7 varstai, vieni keicia paprastai kiti nuimineja kolektoriu, cia nuo meistro priklauso.


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2009, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.25
Pranešimai:
66
Miestas:
Šiauliai - Kelmė
Automobiliai:
BMW E36 318i
BMW E38 740i 4.4
Skype:
AudriuzB
Taip Rimvydai simptomai butent tokie. Buvau pas meistru, patvirtino, kad membrana! Dabar belieka nupirkti ir jie pakeis. Parasysiu veliau kai isspresiu problemele sia.


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2009, 19:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
36
Pranešimai:
213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318i 91' ex
E36 318iS 96' ex
E39 523i 97'
sauliukas rašė:
balti dumai byloja apie deginama tepala

kai deginamas tepalas, dumai buna tamsiai melyni


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2009, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.30
Pranešimai:
22
Miestas:
Kaunas
AudriusB rašė:
Taip Rimvydai simptomai butent tokie. Buvau pas meistru, patvirtino, kad membrana! Dabar belieka nupirkti ir jie pakeis. Parasysiu veliau kai isspresiu problemele sia.

Nieko nelabai skausmingas remontas. Is karto tau parasiau kur problema.
Kai pakeisi siulau padaryti diagnostika, nes bus visuose cilindruose klaidos jas reikia istrinti,


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2009, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
36
Pranešimai:
213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318i 91' ex
E36 318iS 96' ex
E39 523i 97'
Rimvydas rašė:
Kai pakeisi siulau padaryti diagnostika, nes bus visuose cilindruose klaidos jas reikia istrinti,

kas cia per navarots? :lol:


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2009, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
37
Pranešimai:
160
Miestas:
Vilnius\Panevezys
Automobiliai:
E38 728 96' Ex
E61 530 xd 06'
Skype:
gizzmix
Na pas mane buvo suplysus membrana bet nieko panasaus apie ka kalbat nebuvo tik tiek kad tepalas dingdavo ant aukstesniu apsuku ir kompensatoriai kleklsedavo nes nepritraukdavo pakankamai tepalo. Pas mane 2.8 tai gal ir pozymiai kitokie. Dar patikrink ar ir alsuoklio slnagos kur i membrana jungiasi nekiauros ar nesutruke (kaip pas mane buvo) nes pakeitus membrana reikalai pilnai nepasitaise tai atidziau paieskojus tai ir alsuoklio slanga sutrukusia radau. Tikuosi kad problema issispres neskausmingai.

_________________
Geriau 5 minutemis per velai, nei 50 metu per anksti.


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2009, 22:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.30
Pranešimai:
22
Miestas:
Kaunas
Kai pasikeis ir padarys diagnostika susisiek su juo ir suzinosi kas per navarotas.
Topazas rašė:
kas cia per navarots? :lol:


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2009, 00:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
Topazas rašė:
kai deginamas tepalas, dumai buna tamsiai melyni

nebutinai melini ,yra daug variantu, man buwo voztuvas uzveltas ir gylze sudraskyta, dumindavo tik kai pagazuodavai, kartais nedumindavo :wink:


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2009, 01:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
36
Pranešimai:
213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318i 91' ex
E36 318iS 96' ex
E39 523i 97'
Rimvydas rašė:
Kai pasikeis ir padarys diagnostika susisiek su juo ir suzinosi kas per navarotas.

butinai, paklausiu i kuriuos cilindrus tos klaidos buvo sulindusios :lol:
sauliukas rašė:
nebutinai melini ,yra daug variantu, man buwo voztuvas uzveltas ir gylze sudraskyta, dumindavo tik kai pagazuodavai, kartais nedumindavo :wink:

butinai. melyni - dega tepalas, juodi - per daug kuro, balti - ausinimo skystis.


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2009, 07:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.25
Pranešimai:
66
Miestas:
Šiauliai - Kelmė
Automobiliai:
BMW E36 318i
BMW E38 740i 4.4
Skype:
AudriuzB
Gal ne taip issireiskiau del dumu jie yra butent melsvi. Atsukus tepalo kamsteli - jis traukiamas atgal, uzgazavus dumai eina arba kai kamstelis nuimtas ant laisvu irgi meta, uzsuki kamsteli nebeina. Vibracija kaip dyzelio. Tai tokios bedos pas mane, bet manau tuoj bus isspresta :) O del ko tos klaidos bus isivelusios po keitimo membranos? Kas ten atsitinka?


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2009, 08:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.08
Amžius:
39
Pranešimai:
184
Miestas:
Silale
Automobiliai:
E34 525 M50
atsitinka tai jog kartu degina ir tepala, tai apsinesa zvakes, liamda mato bloga ismetima.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery