Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] važiuoklės diagnostika https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=47846 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Mariux [ 17 Bir 2008, 11:08 ] |
Pranešimo tema: | [E38] važiuoklės diagnostika |
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: Variklis: Degalai: Problema/klausimas:Gal kas gali ir nori patarti kur Kaune arba Marijampolėje galėtų normaliai atlikti važiuoklės diagnostiką.Marijampolėje žinau yra BMW atstovai,gal kas turėjo reikalų?Garažai ir žiauriai geri meistrai "auksinėm rankom"nedomina,reikia normalaus serviso,kur duoda garantijas ir rašo sąskaitas,kur turi reikiamą įrangą,o ne spėlioja ir vaidina specus.Nieko nėra šlykščiau kai meistras save laiko vos ne prezidentu...O dar populiariausia frazė Lietuvoje "eilė mėnesiui į priekį"...Nors įvažiavimas beveik žole užžėlęs...užkniso tepliai,negaliu...Bet ką aš čia,nukrypau nuo temos... Dėkui visiems už patarimus |
Autorius: | zenderis728 [ 17 Bir 2008, 11:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
nuvaziuok Kaune jonavos gatveje i A1 dar neteko jais nusivilt |
Autorius: | angelas_ [ 17 Bir 2008, 11:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
Gyvenime nekelsiu kojos i A1. ačiū, "prisivalgiau" ju savo laiku... (tiesa, buvau ne Kaune Jonavos gatvei, o kitame. Bet mano akyse vardas jau sugadintas). O temos autorius truputi priestarauja sau sakyciau. Nenori vaziuoti ten, kur tikrai geri meistrai dirba, bet nori kad gerai patikrintu. Na kad jau taip, tai gali vaziuoti ten, kur turi toki stenda (vaziuokles kratymui po masinos apkrova), kaip kad tech. apziuroj turi. Vis lengviau su tokiu praziopsot ka nors (nors man varant tech. apziura nemate klibanciu sarnyru, nors tai jautesi net tiesiog juos pajudinus rankom ). Anksciau toki stenda turejo AutoJUTA Chemijos pr. |
Autorius: | Mariux [ 17 Bir 2008, 11:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
angelas_ rašė: Gyvenime nekelsiu kojos i A1. ačiū (rašykime lietuviškai), "prisivalgiau" ju savo laiku... (tiesa, buvau ne Kaune Jonavos gatvei, o kitame. Bet mano akyse vardas jau sugadintas). O temos autorius truputi priestarauja sau sakyciau. Nenori vaziuoti ten, kur tikrai geri meistrai dirba, bet nori kad gerai patikrintu. Na kad jau taip, tai gali vaziuoti ten, kur turi toki stenda (vaziuokles kratymui po masinos apkrova), kaip kad tech. apziuroj turi. Vis lengviau su tokiu praziopsot ka nors (nors man varant tech. apziura nemate klibanciu sarnyru, nors tai jautesi net tiesiog juos pajudinus rankom ). Anksciau toki stenda turejo AutoJUTA Chemijos pr. Ant stendo techninio aptarnavimo stoty viskas matosi kaip ant delno,jei akivaizdus vieno ar kito šarnyro klibėjimas ir nereikia būti "auksarankiu"meistru.Aš turiu galvoje diagnostika pilnai,kad įvardytų konkretaus gedimo šalinimą.Man dreba vairas,o tai gali būti ir stabdžių diskai,ir centrinė ar reaktyvinė traukė(100 pav.-kaip pavadinsi,nepagadinsi ) ar dar koks velnias.Stabdžių disko tikrai neįvertins ant stendo su montiruote Girdėjau tokį mitą,kad E38 modelių ratus reikia balansuotiu kas keli mėn.reguliariai,tipo neatlaiko apkrovų ar something panašaus. |
Autorius: | angelas_ [ 17 Bir 2008, 11:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
Tas mitas yra visiska nesamone. Del vairo drebejimo tai manau cia priklauso daug nuo ko, bet didziausia tikimybe, kad bus kreivi diskai. Pas mane irgi dreba, bet as kol kas dar nekeiciu, nes pirmai noriu varikli susitvarkyt. Pas mane metaliniu soniniu traukiu buvo pirstai issibaladoje ir sailentblokai suplyse visiskai. Ir tech. apziuroj to nepastebejo. Neklausk kaip, bet tai yra faktas! Anksciau man stabdant buvo ne tik vidracija, bet ir lengvai dauzesi (kaip metalas i metala). Ir letai vaziuojant per duobes ar nelygumus buvo nelabai malonus garsai is vaziuokles (tas pats metalas i metala, tik stipriau nei stabdant). Po situ soniniu metaliniu traukiu ir apatiniu aliuminio sakiu pakeitimo tas dauzymasis dingo, bet visviena 80-90km/h vibruoja lengvai, o stabdant truputi smarkiau. Bet cia jau yra grynai stabdziu diskai kreivi. |
Autorius: | Mariux [ 17 Bir 2008, 12:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
Tai man irgi didžiausia tikimybė,kad stabdžių diskai kreivi,bet labai apmaudu vėl juos keisti,nes priekinius diskus ir kaladėles keičiau prieš 9 mėn.,Pirkau visų išgirtoje "Autodalys Šančiuose" firmoje,tipo geros firmos,berods diskai LEMFORDER,kaladėlės LUCAS,o jau drebėti pradėjo prieš kelis mėn.,tai tipo grynai gerai buvo kokį pusmetį.Tikras šūdas... O dabar dar pamačiau,kad jau amortizatoriai apsivafliavę,tai investicijų nusimato neblogų Kur būtų galima užsakyti dalis pagal originalius kodus,kuriuos susiradau iš REALOEM tinklapio? |
Autorius: | angelas_ [ 17 Bir 2008, 12:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
Hm.. Keista.. Vienas pazystamas jau kuri laika vazineja su LEMFORDER priekiniais stabdziu diskais ir viskas ciki jam. Tik nezinau kokias kaladeles dejosi. O pagal originalius kodus man atrodo gali uzsisakyti Autopaslaugoj. As sau turbut desiu ATE diskus ir kalades.. Dar nezinau tiksliai, neapsisprendziu, nes ATE gaunasi ciut brangiau nei is Krastos originalius susipirkt.. |
Autorius: | Mariux [ 17 Bir 2008, 12:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
O tai Autopaslaugoj pagal originalius kodus gaunasi pigiau negu Krastoj? Ar aš čia ko nors nesuprantu? O kaip BREMBO diskai,su skylėm,ar labai kosminė kaina? |
Autorius: | angelas_ [ 17 Bir 2008, 12:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
Na, Autopaslaugoj pagal originalius kodus uzsakai. Tik nezinau ar originalias detales atveza. Tarkim Stabzdiu diskas priekinis yra pigiau Krastoj originalas nei Autopaslaugoj ATE. Dabar tiksliu skaiciu nepamenu, reikia papkute is masinos paimti, ten viskas surasyta. Bet siaip turbut 95% detaliu (jeigu nedaugiau), kuriu galima uzsakyti Autopaslaugoj, turetu buti pigiau nei Krastoje. Zodziu, kiekviena detale atskiras atvejis, reikia ziuret kur koks gamintojas ir kokia detale tau priimtina pagal kaina Del BREMBO nezinau nieko, bet sake geri. Man ABS dar siule, bet pagal kaina gaunasi ciut (keliais litais) brangiau nei ATE. As dar po pietu paimsiu is masinos kainas ir surasysiu kas man uz kiek gaunasi, nes is atminties galiu susipainiuot.. |
Autorius: | Mariux [ 17 Bir 2008, 12:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
Dėkui tau už išsamią informaciją.Susiradau BREMBO tinklapyje kodą stabdžių diskų pagal juos,bet įvędęs REALOEM kodą.Geras,reiškia viskas susiję ir tie kodai tikrai teisingi. |
Autorius: | Mariux [ 17 Bir 2008, 13:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
Dar iškilo klausimas.Ar stabilizatoriaus traukės įvorės keičiasi,ar tik visas stabilizatorius. Nes matau,kad Krastoj parduodama atskirai,o meistari sako,kad tik restauruoti arba visą stabilizatorių keisti. Gal kas susidūrę yra su tuo. |
Autorius: | angelas_ [ 17 Bir 2008, 14:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
Beje, stai kainos, kurias turiu. Gali buti ne pacios svieziausios, nes kai kuriom jau kox 1men yra.. Priekiniai stabdziu diskai - 2vnt Kaladeliu kompl. - 1vnt Kaladeliu daviklis - 1vnt orig is Krastos - 832,37 Lt su PVM ATE is Autopaslaugos - 860,00 Lt su PVM LEMFORDER is Sanciu (kaladeles berods TRW) - 519,50 Lt su PVM ABS - 890,00 Lt su PVM Atrodo taip. |
Autorius: | angelas_ [ 17 Bir 2008, 14:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
Mariux rašė: Dar iškilo klausimas.Ar stabilizatoriaus traukės įvorės keičiasi,ar tik visas stabilizatorius. Nes matau,kad Krastoj parduodama atskirai,o meistari sako,kad tik restauruoti arba visą stabilizatorių keisti. Gal kas susidūrę yra su tuo. Na, man irgi buvo toks klausimas, bet labai paprastai gavau atsakyma. Pasiciurejau cia ir pamaciau detales Nr.2 koda, o tada cia pasiziurejau Krastos kaina, kuri yra 31,77 Lt su PVM. Easy P.S. Apgavo tave meistrai... |
Autorius: | Mariux [ 17 Bir 2008, 14:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
O kaladėlių davikliai rašai po vieną,ar ne prie kiekvieno rato stovi?O kaladėles jie skaičiuoja 1 vnt -tai tipo visam priekiui,kairė ir dešinė,ar 1 vnt - tai vienam ratui? Aš dabar susirinkau reikalingas dalis,tai kainos atrodo taip: Detalės kodas Pavadinimas Vnt. kaina Lt be PVM Detalių kiekis Viso kaina Lt be PVM 34116757752 Diskas stabdžių priekinis SK/ 207,31 414,62 Panaikinti x 34216757748 Diskas stabdžių galinių SK/ 109,11 218,22 Panaikinti x 34216761248 Kaladėlės stabdžių E38 SK/ 184,34 184,34 Panaikinti x 34116761249 Kaladėlės stb.38 SK/ 256,41 256,41 Panaikinti x 34351182064 Daviklis stabdžių priek.38 SK/ 34,37 68,74 Panaikinti x 34351182065 Daviklis stb.gl.38 SK/ 35,46 70,92 Panaikinti x 31351091555 Ivorė stab.20.5 36,21 72,42 Panaikinti x 32411128333 Tarpinė 4,95 4,95 Panaikinti x Kaina Lt (be PVM): 1.290,62 PVM: 232,31 Kaina Lt (su PVM): 1.522,93 |
Autorius: | Mariux [ 17 Bir 2008, 14:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] važiuoklės diagnostika |
Na, man irgi buvo toks klausimas, bet labai paprastai gavau atsakyma. Pasiciurejau cia ir pamaciau detales Nr.2 koda, o tada cia pasiziurejau Krastos kaina, kuri yra 31,77 Lt su PVM. Easy P.S. Apgavo tave meistrai... [/quote] Tikriausiai daug darbo pakeisti tik įvores,tai pasakė,kad nekeičiamos atskirai |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |