Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] Automatine pavaru deze https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=46488 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | gedas6 [ 25 Geg 2008, 23:34 ] |
Pranešimo tema: | [E38] Automatine pavaru deze |
Automobilio, apie kuri norite paklausti E38 Pagaminimo metai: 94 Variklis: 4L Degalai: benzinas Problema/klausimas: kas gali buti jei sakykim letai riedant i prieki netycia imestum N padeti arba dar blogiau R? kas atsitiktu vienu ir kitu atveju? jei po to nieko neivyko ir nera jokiu pakitimu ar veliau tai neatsilieptu i blogaja puse? |
Autorius: | angelas_ [ 26 Geg 2008, 00:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
Jeigu N tai nieko baisaus. O vat R... Manau priklauso nuo to, kokiu greiciu riedi. Bet anyway, geriau to nedaryti, nes bus daug rupesciu ir kainuos nemazus pinigus |
Autorius: | gedas6 [ 26 Geg 2008, 10:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
o kokia konkreti tos N padeties paskirtis? |
Autorius: | ElDiablo [ 26 Geg 2008, 11:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
N yra laisvas bėgis, kaip kad ant mechaninės pavarų dėžės. Šiaip tai jis naudojamas nebent kokiam tempimui, nes, pavyzdžiui, sustojus vistiek meti P, vietoj to, kad mestum N ir užtrauktum rankinį. |
Autorius: | angelas_ [ 26 Geg 2008, 12:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
Na, naudojama panasiai kaip ir mechaniniuose. Servisuose kai remontuoji palieki ne ant P, o ant N, kai reikia tempt irgi N. Gali riediedamas nuo kalno ijungt N (bet as to nedarau). As asmeniskai mieste vaziuodamas po intensyvaus stabdymo prie sviesoforo kartais ikalu N, o ne laikau nuspaudes stabdzius.. Beje, su masinos tempimu atsargiai, nes jeigu isstatysi N ir tempsi neuzkurta masina, tai nedirbs tepalo siurblys, gali negerai baigtis tokis dalykas... |
Autorius: | woowy21 [ 30 Geg 2008, 15:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
o apsoliuciai bevaziuojant isimest N, nieko baisaus nera, ar nuolat tai darant kas nors atsitiktu? |
Autorius: | angelas_ [ 30 Geg 2008, 21:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
Manau kad nieko baisaus. |
Autorius: | vbmw [ 31 Geg 2008, 19:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
Siaip kiek pastebejau tau perjungiant is N i D arba atgal net nereikia nuspaudinet ant begiu ijungimo svirties esanti mygtuka, tad manau kad bedos perjungiant is vieno i kita neturetu kilti. O vat jau norint ijungti bet kuri kita jau reikia nuspaust. |
Autorius: | angelas_ [ 31 Geg 2008, 19:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
Na taip, tam kad netycia neikaltum R riediedamas i prieki Nors, is R i D gali irgi perjungti be mygtuko, bent jau as visa laika taip darau... |
Autorius: | Suomis [ 21 Bir 2008, 19:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
Kad nekurt naujos temos: įsigijau pagaliau aftomobili. Prieš tai turėtas 728 automatas, kad perjungt iš bet kokios padėties į bet kokia ( pvz iš "D" į "R" ir tt.) to nepadarysi nenuspaudęs stabdžio ir nepaspaudęs mygtuko ant bėgių svirties, neištrauksi rakto iš spynelės kol neįjungi "P", be raktelio nieko neperjungsi ir tt. O dabartinėje 735, tų pačių metų, iš išorės tas pats -tronikas, bet gali junginėt kaip tik nori, kada nori, su rakteliu, be raktelio, paspaudes ar nepaspaudes stabdžio, netgi mėginau lėtai važiuodamas aikštelėje iš "D" į "R" perjungt ir aštvirkščiai vien tik patraukdamas pavarų svirti nespausdamas nei stabdžio nei mygtuko ant svirties ir laisvai taip galima permest bėgius, mašinai net riedant Tai mano kaip ir klausimas būtų žinovams, ar tai normalu, kad pvz riedėdamas į priekiį, be jokių papildomų veiksmų galiu įmest "R" ir atvirkščiai? Ar taip ir turi būti, ar yra sugadinta / nuimta apsauga? Bijau kad autostrada lėkdamas netyčia užkliūsiu pavarų svirtį, įsimes reversas ir pavarų dėžė atsidurs salone Dėkoju už nuomones. |
Autorius: | xe0n_ [ 21 Bir 2008, 19:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
manau neturetu taip but... pas mane irgi kaip sakei nenuspaudes stabdzio nieko neperjungsi, neikises raktelio tai pat ir t.t. |
Autorius: | Suomis [ 21 Bir 2008, 19:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
Vadinas reiks ieškot kame šaknys. |
Autorius: | Suomis [ 21 Bir 2008, 21:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
Ir dar tokį skirtumą pastebėjau. Pvz su 728 pasiekus greitį apie 100 km/h apsukos būna apie 2000, ir keletą sekundžių taip pavažiavus, kiek suprantu, įsijungdavo magnetinis pavarų dėžės sujungimas ( t y 100 % sukabinimas) ir apsukos nukrisdavo iki ~1800, be abejo ir kuro sąnaudos sumažėdavo per ~ 1 ltr. Važiuojant dabartiniu aparatu ~100 km/h apsukos būna apie 1900-2000 aps/min. Kaip tai nesijaučia nei pagal apsukas nei pagal kitus požymius to magnetinio sujungimo. Ar ir pas kitus taip yra? Gal kas galėtų bent apytiksliai parašyt kokios apsukos E38 735 prie nusistovejusio 100 km/h greičio. |
Autorius: | Xolen [ 23 Bir 2008, 02:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
angelas_ rašė: Na, naudojama panasiai kaip ir mechaniniuose. Servisuose kai remontuoji palieki ne ant P, o ant N, kai reikia tempt irgi N. Gali riediedamas nuo kalno ijungt N (bet as to nedarau). As asmeniskai mieste vaziuodamas po intensyvaus stabdymo prie sviesoforo kartais ikalu N, o ne laikau nuspaudes stabdzius.. Beje, su masinos tempimu atsargiai, nes jeigu isstatysi N ir tempsi neuzkurta masina, tai nedirbs tepalo siurblys, gali negerai baigtis tokis dalykas... O koks tolkas riedant nuo kalno yjunkt laisva begy? Tam kad kuro daugiau suvartotu? Gi riedant laisvu variklis naudoja kazkiek litru y valanda, o vaziuojant y nuokalne su yjungtu begiu ir atleistu akseleratoriumi, y varikly nepaduodamas ne lasas degalu, jis dirba is inercijos Be to isvis pagal KET negalima riedet nuo kalno laisvu begiu. |
Autorius: | Suomis [ 25 Bir 2008, 21:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] pavaru deze |
Na šventės baigės, gal kas prisipažins kiek RPM turi būti važiuojant 100 km/h E38 735 su -troniku? |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |