Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E38] variklis 3.0l ar 3.5l geresnis?
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=37340
Puslapis 13

Autorius:  RAMADAMAS [ 29 Gru 2007, 16:10 ]
Pranešimo tema:  [E38] variklis 3.0l ar 3.5l geresnis?

noriu pirkti E38 2000 metu, tik nezinau kuris variklis geresnis. ka patarsite.

Autorius:  DRB [ 29 Gru 2007, 16:24 ]
Pranešimo tema: 

3.5l trauka geresne , o sanaudos tos pacios , jis ir naujesnis nei 3.0l . O seip tai geras tas kurio stovis geras, asmeniskai ieskociau 3.5l Kai sau pirkau rinkausi tik is 2.8 ir 3.5 tai pakliuvo geras 2.8 , nes 3.0 litrio trauka ta pati kaip 2.8 , sanaudos didesnes

Autorius:  Juozukas [ 29 Gru 2007, 16:35 ]
Pranešimo tema: 

kazin koks ten motoras 3.0 eina i 2000metu E38? tikrai,kad ne m60b30,kuris,kiek esu prisiskaites,yra nelabai vykes. Is kitos puses ziurint,betkuri radus geros bukles - gyvent ir zvenk ;)

Autorius:  DRB [ 29 Gru 2007, 16:40 ]
Pranešimo tema: 

Juozukas rašė:
kazin koks ten motoras 3.0 eina i 2000metu

Kaip tai as irgi tokio dar nemates Gal dizeli turi omeny :roll:

Autorius:  andree [ 29 Gru 2007, 16:40 ]
Pranešimo tema: 

t-mazas rašė:
3.5l trauka geresne , o sanaudos tos pacios , jis ir naujesnis nei 3.0l . O seip tai geras tas kurio stovis geras, asmeniskai ieskociau 3.5l Kai sau pirkau rinkausi tik is 2.8 ir 3.5 tai pakliuvo geras 2.8 , nes 3.0 litrio trauka ta pati kaip 2.8 , sanaudos didesnes


man atrodo klaidini zmogu :wink:

Autorius:  Vysta [ 29 Gru 2007, 16:41 ]
Pranešimo tema: 

E38 3,0 ltr yra tik dyzelis 2000 metais, o benzas - 2,8 L6, 3,5 V8, 4,4 V8 ir 5,4 V12. Del 4,0 dyzelio nezinau, nuo kada ejo i E38, bet turejo jau buti 2000 ar 2001 metais.

Autorius:  DRB [ 29 Gru 2007, 16:44 ]
Pranešimo tema: 

andree rašė:
man atrodo klaidini zmogu :wink:

2.8 iki 100 per 8.6s sanaudos vidutines 9.6l , 3.0 iki 100 per 8.3 s sanaudos vidutines 10.8l tai kuom ta trauka geresne plus jau 3.0l jau 8 cilindrai ir aptarnavimas brangesnis tai jei zmogus renkasi ekonomiskesnio varianto tai ir butu 2.8 arba 3.5 :wink: Gal as ir neteisus , bet bandydamas auto 2.8, 3.0, 3.5 priejau tokios isvadoa kad tai protingiausi du variantai bnt jau man

Autorius:  RAMADAMAS [ 29 Gru 2007, 17:57 ]
Pranešimo tema: 

dar klausimelis IL varianto pakaba skiriasi nuo paprasto?

Autorius:  Xolen [ 29 Gru 2007, 18:53 ]
Pranešimo tema: 

Vysta rašė:
E38 3,0 ltr yra tik dyzelis 2000 metais, o benzas - 2,8 L6, 3,5 V8, 4,4 V8 ir 5,4 V12. Del 4,0 dyzelio nezinau, nuo kada ejo i E38, bet turejo jau buti 2000 ar 2001 metais.

3.0d variklis y E38 buvo montuojamas nuo 1997-12 iki 2001-07. 3.0l benzas buvo uzrauktas 1996-03men. ir y E38 daugiau nebuvo montuojamas. Naujesnis 3.0l benzinis variklis (M54B30) y E39 buvo montuojamas nuo 2000-04, y E38 jis jau nebuvo dedamas.

Autorius:  Juozukas [ 29 Gru 2007, 22:49 ]
Pranešimo tema: 

M60B30 kaip suprantu i E34 buvo montuojamas ilgai ir nuobodziai ?

Autorius:  Xolen [ 29 Gru 2007, 23:12 ]
Pranešimo tema: 

Juozukas rašė:
M60B30 kaip suprantu i E34 buvo montuojamas ilgai ir nuobodziai ?

nuo 1992-03 iki 1996-06.

Autorius:  Ramis [ 30 Gru 2007, 03:51 ]
Pranešimo tema: 

t-mazas rašė:
3.5l trauka geresne , o sanaudos tos pacios , jis ir naujesnis nei 3.0l . O seip tai geras tas kurio stovis geras, asmeniskai ieskociau 3.5l Kai sau pirkau rinkausi tik is 2.8 ir 3.5 tai pakliuvo geras 2.8 , nes 3.0 litrio trauka ta pati kaip 2.8 , sanaudos didesnes
Tik nereikia klaidint zmoniu, kad 3.0 taip pat traukia kaip 2.8, ogal BMW inzinieriai is ner ka veikt sukure placia varikliu gama, o 3.5 tikrai daugiau valgo uz 3.0 :twisted:

Autorius:  DRB [ 30 Gru 2007, 12:31 ]
Pranešimo tema: 

Ramis rašė:
Tik nereikia klaidint zmoniu, kad 3.0 taip pat traukia kaip 2.8, ogal BMW inzinieriai is ner ka veikt sukure placia varikliu gama, o 3.5 tikrai daugiau valgo uz 3.0 :twisted:

Tai paaiskink, kodel 3.0 uzrauke gaminti kai tik pasirode 2.8 :?: Tu gal sportininkas geras esi :twisted: , bet as tai tikrai traukoje nepajauciau skirtumo (net pagal gamintoja 2.8 iki 100 per 8.6s, o 3.0 - 8.3s ) O kas del sanaudu tai 3.0- 10.8l/100km (vidutines), o 3.5- 10.2l/100km tada jau kreipkis i gamintoja jis klaidina :wink:

Autorius:  runcikas [ 30 Gru 2007, 15:09 ]
Pranešimo tema: 

t-mazas rašė:
Tai paaiskink, kodel 3.0 uzrauke gaminti kai tik pasirode 2.8 :?: Tu gal sportininkas geras esi :twisted: , bet as tai tikrai traukoje nepajauciau skirtumo (net pagal gamintoja 2.8 iki 100 per 8.6s, o 3.0 - 8.3s ) O kas del sanaudu tai 3.0- 10.8l/100km (vidutines), o 3.5- 10.2l/100km tada jau kreipkis i gamintoja jis klaidina :wink:


na 3.0 nebuvo "uzrauktas', del to, kad 2.8 motoras pasirode, tiesiog buvo pakeistas i 3.5. kaip 4.0 senesnis, buvo pakeistas i 4.4. Gyvenam ir tobulejam

Autorius:  Evelstorm [ 30 Gru 2007, 16:57 ]
Pranešimo tema: 

t-mazas sorry uz pastaba, bet jei tu vazinejei su "dakaltu" 3.0 ltr V8 ir jis tau pasirode toks pat kaip L6 2,8 tada as nesigincisiu, bet ...

V8 turi didesni sukimo momenta (kas itakoja dinamika), cia jei jau remtis tech. duomenu knygute..

vazinejau manau su visais E38 varikliais, ir tikrai 2,8 DAUG silpnesnis negu V8 3.0ltr... na nebent lygini MECHANINE(2,8ltr) ir AUTOMATINE(3,0ltr) dezes 8)

seip temos autoriui: jei renkies 2000m E38, tai ten 3,0ltr variklis yra L6 modelio, jau nebe V8, visai neblogai sukasi.. nors as imciau 3,5 8)

Puslapis 13 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/