Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Lap 2024, 23:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Geg 2008, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Automobilio, apie kuri norite paklausti E38
Pagaminimo metai: 94
Variklis: 4L
Degalai: benzinas

Problema/klausimas: kas gali buti jei sakykim letai riedant i prieki netycia imestum N padeti arba dar blogiau R? kas atsitiktu vienu ir kitu atveju? jei po to nieko neivyko ir nera jokiu pakitimu ar veliau tai neatsilieptu i blogaja puse?


StandartinėParašytas: 26 Geg 2008, 00:35 
  
 
 
Jeigu N tai nieko baisaus. O vat R... Manau priklauso nuo to, kokiu greiciu riedi. Bet anyway, geriau to nedaryti, nes bus daug rupesciu ir kainuos nemazus pinigus :wink:


StandartinėParašytas: 26 Geg 2008, 10:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
o kokia konkreti tos N padeties paskirtis?


StandartinėParašytas: 26 Geg 2008, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.24
Amžius:
37
Pranešimai:
105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i M62 96'
N yra laisvas bėgis, kaip kad ant mechaninės pavarų dėžės. Šiaip tai jis naudojamas nebent kokiam tempimui, nes, pavyzdžiui, sustojus vistiek meti P, vietoj to, kad mestum N ir užtrauktum rankinį.


StandartinėParašytas: 26 Geg 2008, 12:34 
  
 
 
Na, naudojama panasiai kaip ir mechaniniuose. Servisuose kai remontuoji palieki ne ant P, o ant N, kai reikia tempt irgi N. Gali riediedamas nuo kalno ijungt N (bet as to nedarau). As asmeniskai mieste vaziuodamas po intensyvaus stabdymo prie sviesoforo kartais ikalu N, o ne laikau nuspaudes stabdzius.. Beje, su masinos tempimu atsargiai, nes jeigu isstatysi N ir tempsi neuzkurta masina, tai nedirbs tepalo siurblys, gali negerai baigtis tokis dalykas...


StandartinėParašytas: 30 Geg 2008, 15:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.30
Pranešimai:
24
Automobiliai:
[E-38] 728
o apsoliuciai bevaziuojant isimest N, nieko baisaus nera, ar nuolat tai darant kas nors atsitiktu?


StandartinėParašytas: 30 Geg 2008, 21:31 
  
 
 
Manau kad nieko baisaus.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2008, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
Siaip kiek pastebejau tau perjungiant is N i D arba atgal net nereikia nuspaudinet ant begiu ijungimo svirties esanti mygtuka, tad manau kad bedos perjungiant is vieno i kita neturetu kilti. O vat jau norint ijungti bet kuri kita jau reikia nuspaust.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2008, 19:33 
  
 
 
Na taip, tam kad netycia neikaltum R riediedamas i prieki :wink: Nors, is R i D gali irgi perjungti be mygtuko, bent jau as visa laika taip darau...


StandartinėParašytas: 21 Bir 2008, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Kad nekurt naujos temos:
įsigijau pagaliau aftomobili. Prieš tai turėtas 728 automatas, kad perjungt iš bet kokios padėties į bet kokia ( pvz iš "D" į "R" ir tt.) to nepadarysi nenuspaudęs stabdžio ir nepaspaudęs mygtuko ant bėgių svirties, neištrauksi rakto iš spynelės kol neįjungi "P", be raktelio nieko neperjungsi ir tt. O dabartinėje 735, tų pačių metų, iš išorės tas pats -tronikas, bet gali junginėt kaip tik nori, kada nori, su rakteliu, be raktelio, paspaudes ar nepaspaudes stabdžio, netgi mėginau lėtai važiuodamas aikštelėje iš "D" į "R" perjungt ir aštvirkščiai vien tik patraukdamas pavarų svirti nespausdamas nei stabdžio nei mygtuko ant svirties ir laisvai taip galima permest bėgius, mašinai net riedant :shock:
Tai mano kaip ir klausimas būtų žinovams, ar tai normalu, kad pvz riedėdamas į priekiį, be jokių papildomų veiksmų galiu įmest "R" ir atvirkščiai? Ar taip ir turi būti, ar yra sugadinta / nuimta apsauga? Bijau kad autostrada lėkdamas netyčia užkliūsiu pavarų svirtį, įsimes reversas ir pavarų dėžė atsidurs salone :)
Dėkoju už nuomones.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2008, 19:11 
  
 
 
manau neturetu taip but... pas mane irgi kaip sakei nenuspaudes stabdzio nieko neperjungsi, neikises raktelio tai pat ir t.t. :)


StandartinėParašytas: 21 Bir 2008, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Vadinas reiks ieškot kame šaknys.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2008, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Ir dar tokį skirtumą pastebėjau. Pvz su 728 pasiekus greitį apie 100 km/h apsukos būna apie 2000, ir keletą sekundžių taip pavažiavus, kiek suprantu, įsijungdavo magnetinis pavarų dėžės sujungimas ( t y 100 % sukabinimas) ir apsukos nukrisdavo iki ~1800, be abejo ir kuro sąnaudos sumažėdavo per ~ 1 ltr. Važiuojant dabartiniu aparatu ~100 km/h apsukos būna apie 1900-2000 aps/min. Kaip tai nesijaučia nei pagal apsukas nei pagal kitus požymius to magnetinio sujungimo. Ar ir pas kitus taip yra? Gal kas galėtų bent apytiksliai parašyt kokios apsukos E38 735 prie nusistovejusio 100 km/h greičio.


StandartinėParašytas: 23 Bir 2008, 02:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
angelas_ rašė:
Na, naudojama panasiai kaip ir mechaniniuose. Servisuose kai remontuoji palieki ne ant P, o ant N, kai reikia tempt irgi N. Gali riediedamas nuo kalno ijungt N (bet as to nedarau). As asmeniskai mieste vaziuodamas po intensyvaus stabdymo prie sviesoforo kartais ikalu N, o ne laikau nuspaudes stabdzius.. Beje, su masinos tempimu atsargiai, nes jeigu isstatysi N ir tempsi neuzkurta masina, tai nedirbs tepalo siurblys, gali negerai baigtis tokis dalykas...

O koks tolkas riedant nuo kalno yjunkt laisva begy? Tam kad kuro daugiau suvartotu? :) Gi riedant laisvu variklis naudoja kazkiek litru y valanda, o vaziuojant y nuokalne su yjungtu begiu ir atleistu akseleratoriumi, y varikly nepaduodamas ne lasas degalu, jis dirba is inercijos :roll: Be to isvis pagal KET negalima riedet nuo kalno laisvu begiu.


StandartinėParašytas: 25 Bir 2008, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Na šventės baigės, gal kas prisipažins kiek RPM turi būti važiuojant 100 km/h E38 735 su -troniku?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery