Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E38] 730d turbina ziauriai svilpia
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=17847
Puslapis 12

Autorius:  arn [ 07 Gru 2006, 00:49 ]
Pranešimo tema:  [E38] 730d turbina ziauriai svilpia

3 l dyzelio turbina pradejo is niekur nieko ziauriai svilpt, ant daugiau apsuku isvis uzt pradeda. siaip veikia, bet truputi jau jaucias ant traukos.Ar gali but del slangu kokiu, ar kazkas paciai turbinai? Jau sav neturiu laiko iki serviso palekt, bijau kad dar labiau nesugriutu.

Autorius:  SHARK [ 07 Gru 2006, 12:59 ]
Pranešimo tema:  Re: E38 turbina ziauriai svilpia

Turbina greiciausiai,
kiek teko girdeti situ masinu varikliai laiko, bet turbinos nelabai,
300 000km daznai nenuvaziuoja

Autorius:  Dinus [ 07 Gru 2006, 15:35 ]
Pranešimo tema: 

Pas vieną pažystamą irgi švilpė turbina ,bet mašina buvo nedaug nuvažiavus,2001 E38 730d,trauka buvo gera. Lankėsi jis krastoj,tai tie nieko blogo nepasakė,sakė važinėt kol pareis išvis,arba keist nauja. Toliau nežinau,kad jam pasibaigė su ta turbina.

Autorius:  Tautietis [ 08 Gru 2006, 02:14 ]
Pranešimo tema:  Re: E38 turbina ziauriai svilpia

arn rašė:
3 l dyzelio turbina pradejo is niekur nieko ziauriai svilpt, ant daugiau apsuku isvis uzt pradeda. siaip veikia, bet truputi jau jaucias ant traukos.Ar gali but del slangu kokiu, ar kazkas paciai turbinai? Jau sav neturiu laiko iki serviso palekt, bijau kad dar labiau nesugriutu.
O kaip dumai melini ar dar nesivercia is duslintuvo?jeigu taip,tai ieskok arba restauruok turba,nes jeigu pereis ir pagaus tepalo pro turbina,tai varikliui 100% klynas.

Autorius:  Mindex [ 08 Gru 2006, 09:24 ]
Pranešimo tema: 

Dinus rašė:
Pas vieną pažystamą irgi švilpė turbina ,bet mašina buvo nedaug nuvažiavus,2001 E38 730d,trauka buvo gera. Lankėsi jis krastoj,tai tie nieko blogo nepasakė,sakė važinėt kol pareis išvis,arba keist nauja. Toliau nežinau,kad jam pasibaigė su ta turbina.


Eilini karta isitikinu, kad meistru kvalifikacija nekokia pas igaliotus BMW atstovus :( Tiek Vilniuje, tiek Klaipedoje. Gal ant atlyginimu taupo?

Autorius:  force [ 08 Gru 2006, 13:48 ]
Pranešimo tema: 

reikia varyt i turboservisa, ten viska paaiskins :) nors ash nelabai buvau patenkintas kaip jie man padare turbina saab'e 95.. bet ten kita istorija

Autorius:  Tautietis [ 08 Gru 2006, 14:37 ]
Pranešimo tema: 

Mindex rašė:
Dinus rašė:
Pas vieną pažystamą irgi švilpė turbina ,bet mašina buvo nedaug nuvažiavus,2001 E38 730d,trauka buvo gera. Lankėsi jis krastoj,tai tie nieko blogo nepasakė,sakė važinėt kol pareis išvis,arba keist nauja. Toliau nežinau,kad jam pasibaigė su ta turbina.


Eilini karta isitikinu, kad meistru kvalifikacija nekokia pas igaliotus BMW atstovus :( Tiek Vilniuje, tiek Klaipedoje. Gal ant atlyginimu taupo?
O kodel tu taip isitikines del meistru kvalifikacijos BMW servisuose,gal gali issamiau papasokoti ka jie ne taip padare tavo auto ?

Autorius:  fricas [ 08 Gru 2006, 15:15 ]
Pranešimo tema: 

Nu bet tai kas per šūdai darosi su tais BMW dyzeliniais varikliais. tds siurbliai nafik eina, 3,0d turbinos genda. Nu nereik BMW dyzelio pirkt, man toks įspūdis susidaro :) .

Autorius:  Karalaitis [ 08 Gru 2006, 15:19 ]
Pranešimo tema: 

tautieti> jis turbut kalba taip todel kad primala kakiaus ne pirma kart. grupiokas kelinta kart masina krasta, vairo mechanizmo nesugaba normaliai padaryt.. pakeicia, paskiau gal nereikejo keist... nu zodziu. ir nepirma kart jau zmones sneka..

Autorius:  Jemelia [ 08 Gru 2006, 19:30 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
Nu bet tai kas per šūdai darosi su tais BMW dyzeliniais varikliais. tds siurbliai nafik eina, 3,0d turbinos genda. Nu nereik BMW dyzelio pirkt, man toks įspūdis susidaro .


as ir nesuprantu is kur cia tu forumieciu " fanatizmas" 3.0d motorams.
jau ne karta sakiau - turetumet "svalke" 3.0d ir 2.5tds tikrai nepirktumet :)
nes abu jie visiskas sh...

Autorius:  fricas [ 09 Gru 2006, 02:28 ]
Pranešimo tema: 

Arba beveik visos Lietuvoje 530d ir 730d - puslavoniai arba lavonai. Man rodos, tai arčiau tiesos, ypač kai perkamos 8 - 10 metų senumo mašinos...

Autorius:  Jemelia [ 09 Gru 2006, 09:49 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
Arba beveik visos Lietuvoje 530d ir 730d - puslavoniai arba lavonai. Man rodos, tai arčiau tiesos, ypač kai perkamos 8 - 10 metų senumo mašinos...



man visada idomu buvo motyvacija , kodel imamas 530d o ne 525 ar 530?
negi pasirinkes 530d tikisi sutaupyti? naivu...

Autorius:  SHARK [ 09 Gru 2006, 18:30 ]
Pranešimo tema: 

Taupyti manau gaunasi, ir nesunkiai.

Y vilniu per kamscius pasivazinek su 530i ir su 530d,
tai skirtuma pajausi ant kokiu 40-50%

Jemelia rašė:
Cituoti:
Arba beveik visos Lietuvoje 530d ir 730d - puslavoniai arba lavonai. Man rodos, tai arčiau tiesos, ypač kai perkamos 8 - 10 metų senumo mašinos...



man visada idomu buvo motyvacija , kodel imamas 530d o ne 525 ar 530?
negi pasirinkes 530d tikisi sutaupyti? naivu...

Autorius:  arn [ 10 Gru 2006, 01:00 ]
Pranešimo tema: 

kaip be skaiciuotum dyzelis geriausias variantas. bent jau man. dyzelis ir droziant neims 15 litru. o normalus benzas dar ir daugiau gali. viena beda dyzelio varikliai sudetingesni, vat ir atsiranda daugiau tokiu bedu, kaip pvz turbina.

Autorius:  Jemelia [ 10 Gru 2006, 07:51 ]
Pranešimo tema: 

Kodas:
 Taupyti manau gaunasi, ir nesunkiai.

Y vilniu per kamscius pasivazinek su 530i ir su 530d,
tai skirtuma pajausi ant kokiu 40-50%



530i ims apie 15l/100km o 530d ims 12l/100km.
1.530i vaziuoti maloniau.
2.Planuojam nuvaziuot sakykim apie 150 000 km - didele tikimybe, kad 530d i remonta sukisi daugiau nei sutaupysi per ta laika.

Paleisk dalim 530d ir idek skelbima i autoplius :) o tada skaiciuok kiek per valanda skambuciu sulauksi su virsutine tema :)

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/