Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] slenksčių rūdijimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=142301 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | tms [ 10 Vas 2016, 16:23 ] |
Pranešimo tema: | [E38] slenksčių rūdijimas |
šį automobilį turiu jau 15 metų, gerai prižiūriu, bet slenksčiai pradeda kelt nerimą. Maždaug toj vietoj kur remiasi pakėlėjo užpakalinė atrama jau viskas gerai susisluoksniavę... Kiek suprantu reik pjaut lauk, virint ir panašiai. Ar yra tokie dalykai kaip nauji slenksčiai, ar tiesiog virininama skarda? Gal gaima ten neržaveiką sudėt? Kas Kaune tą darbą gali padaryt tikrai kokybiškai? Ačiū už pamąstymus ir kontaktus. |
Autorius: | L1F3 [ 18 Vas 2016, 13:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] slenksčių rūdijimas |
Beleką ten virink. Svarbu laikytų. O ant viršaus dėk FL plastmasinius slenksčius. ir baigtas kriukis |
Autorius: | Megėjas paspaust [ 18 Vas 2016, 23:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] slenksčių rūdijimas |
tms rašė: šį automobilį turiu jau 15 metų, gerai prižiūriu Va čia tai mano respektas žmogui ! 15 metų tas pats auto ! Būtų faina, kad taip visi žmonės važinėtų klasikiniais automobiliais dešimtmečiais ir taip sužlugdytų tą plastmasinių pliuškių pramonę, kuri gamina vienkartinius kibirėlius vadinamus "šiuolaikiniais automobiliais". Sorry už offtopiką. |
Autorius: | tms [ 23 Vas 2016, 11:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] slenksčių rūdijimas |
Megėjas paspaust rašė: Va čia tai mano respektas žmogui ! 15 metų tas pats auto ! Būtų faina, kad taip visi žmonės važinėtų klasikiniais automobiliais dešimtmečiais ir taip sužlugdytų tą plastmasinių pliuškių pramonę, kuri gamina vienkartinius kibirėlius vadinamus "šiuolaikiniais automobiliais". Sorry už offtopiką. Ačiū, bet tam yra eilė preižaščių ir visų pirma racionalus paskaičiavimas. Dabar ji 21metų ir pravažiavus tik 260kkm. Kai suėjo 10 jau tada pradėjau jaust "kompleksą", kad važinėju su šrotu, tačiau auto man nesuteikė jokios dingsties ja atsikratyt. Laukiau kad kas nors su varikliu, automatu ar elektronika, deja o visa kita juk elementariai taisoma. Keisti talpią, patogia, saugią (nes didelė), vikrę mašiną vien dėl tuštybės pasirodyt prieš kaimynus? Vienintelis minusas, kad rija 15Ltr, bet man pravažiuojančiam 400-1000km per mėnesį jokio skirtumo. Dar momentas, kažkada labai nervus ėdė rasti po nakties aplupinėtą, dabar gi kone 10 metų ramiai miegu, vagiukam jau neįdomi. Nusipirksi naujesnę BMW ir vėl senos istorijos. Pačią auto prižiūriu, važiuoklė ledinė, truputį kažkas iškart keičiu, nesitaikstau su barškėjimu, arba stiklas paseno pasikeičiau - vaizdas pro langą kaip iš naujos auto , kokia nors plasmasė nupuvo nuo senatvės užsidėjau naują. Kaip tik šiandien darau vieną didžiausių investicijų, dedu naują kuro baką. Bakas E38 liga, prieš 5 metus virino, prieš pora jau keičiau į "gerą" šrotinį, bet dabar suprantu kad reikėjo jau tada dėt naują ir pamiršt tas problemas. Jeigu taip toliau, tai ko gero rūdys yra tas žudikas kuris kada nors pribaigs mano senutę... Kol kas neturiu patirties kaip su jomis kovoti, ko gero padariau klaidų ir reikėjo užsiimti profilaktika anksčiau. Tiesa, dėl vartojimo, puikiai suprantu, kad nepaisant to jog mano auto daug ryja, važinėjant tiek mažai, ji teršia planetą žymiai mažiau negu pagamaintas naujas auto kuris gal rys mažiau, bet jo gamybai bus sunadota daug resursų, priedo gyvens trumpiau. O sekantis mano svajonių automobilis yra Tesla Norėčiau su savo senute pratempt iki elektromobilių įsigalėjimo, nors vargu ar realu. Na grįžtant prie rūdžių temos, jie kas ką naudingo gali paporint, būsiu dėkingas. |
Autorius: | pulgis [ 26 Bir 2016, 15:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] slenksčių rūdijimas |
tms rašė: Ačiū, bet tam yra eilė preižaščių ir visų pirma racionalus paskaičiavimas. Dabar ji 21metų ir pravažiavus tik 260kkm. Kai suėjo 10 jau tada pradėjau jaust "kompleksą", kad važinėju su šrotu, tačiau auto man nesuteikė jokios dingsties ja atsikratyt. Laukiau kad kas nors su varikliu, automatu ar elektronika, deja o visa kita juk elementariai taisoma. Keisti talpią, patogia, saugią (nes didelė), vikrę mašiną vien dėl tuštybės pasirodyt prieš kaimynus? Vienintelis minusas, kad rija 15Ltr, bet man pravažiuojančiam 400-1000km per mėnesį jokio skirtumo. Dar momentas, kažkada labai nervus ėdė rasti po nakties aplupinėtą, dabar gi kone 10 metų ramiai miegu, vagiukam jau neįdomi. Nusipirksi naujesnę BMW ir vėl senos istorijos. Pačią auto prižiūriu, važiuoklė ledinė, truputį kažkas iškart keičiu, nesitaikstau su barškėjimu, arba stiklas paseno pasikeičiau - vaizdas pro langą kaip iš naujos auto , kokia nors plasmasė nupuvo nuo senatvės užsidėjau naują. Kaip tik šiandien darau vieną didžiausių investicijų, dedu naują kuro baką. Bakas E38 liga, prieš 5 metus virino, prieš pora jau keičiau į "gerą" šrotinį, bet dabar suprantu kad reikėjo jau tada dėt naują ir pamiršt tas problemas. Jeigu taip toliau, tai ko gero rūdys yra tas žudikas kuris kada nors pribaigs mano senutę... Kol kas neturiu patirties kaip su jomis kovoti, ko gero padariau klaidų ir reikėjo užsiimti profilaktika anksčiau. Tiesa, dėl vartojimo, puikiai suprantu, kad nepaisant to jog mano auto daug ryja, važinėjant tiek mažai, ji teršia planetą žymiai mažiau negu pagamaintas naujas auto kuris gal rys mažiau, bet jo gamybai bus sunadota daug resursų, priedo gyvens trumpiau. O sekantis mano svajonių automobilis yra Tesla Norėčiau su savo senute pratempt iki elektromobilių įsigalėjimo, nors vargu ar realu. Na grįžtant prie rūdžių temos, jie kas ką naudingo gali paporint, būsiu dėkingas. Pas mane buvo ta beda.. ispjoviau su pjovimo disku tiek kiek surudije buvo. kadangi padengta ten dar ir derva ja nuslifavau kad virinti eitu. issilenkiau skarda ir privirinau(emiau nerudijancia, bet cia nesvarbu,reik tik antikorozinis padengimas) aisku isvaliau ir prapuciau slenksti, ten daug vietos ir viskas labai tvarkingai padaryta, virinti galima drasiai, tik apcioje vamzdelius pridengti reik nuo perkaitimo.suvirinus paslifavau, ir gruntas + spaklius. ant senos skardos buna storas padengimas tai lengva sulyginti, poto visa slenksti nupuciau graviteksu, poto nudaziau kebulo spalva ir viskas puiku, ispjovus reik susitvirtinti pakelejo istatymo vieta. nes man kai prarudijo tai ji sulenke ir ispute slenksti. uztrukau apie 7 val. kokybė gera. darant idealiai uztruktu ilgiau. gryni pinigai apie 30eur. darbas ir skarda buvo mano. aisku dazu liko. |
Autorius: | NerkaBMW [ 26 Bir 2016, 21:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] slenksčių rūdijimas |
ir po tokiu remontu už poros metu keliant l slenksty sulys jis,kas kad dėsi nerūdijančio plieno skarda vistiek ji nupus ties virinimo siūle,suvirinus svarbiausia iš vidaus gera antikoroziny padaryti,sutepti visas virintas vietas iš vidaus specialiu vašku ar pigesnis varijantas kokiu nigrolu,ir kas nors 3 metus pakartot ta antikoroziny,tada slenkčiai ir po 15 metų dar bus kaip nauji |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |