Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] Misfire kodai P1357, P1341 https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=135445 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | RBMW [ 13 Sau 2015, 16:06 ] |
Pranešimo tema: | [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
Sveiki, kartais gaunu šiuos kodus M62TUB44 varikliui. Kaip suprantu pradėti nuo įsiurbimo leak'o paieškos, paskui babinos, žvaklaidžiai ir pan.? Ar kiti simptomai gali būti? Gal tikrinimo būdų kas žino labai gerų? Dėkui iš anksto. |
Autorius: | MYCIUS [ 13 Sau 2015, 16:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
Pirmiausia taip, ieskoti, kur siurbia ora - turbut dazniausia problema. Paieska, gana paprasta, nusikelus variklio apdaila, ir dirbant varikliu purskalioti aplink isiurbimo kolektoriu koki nors aerozolini "uzvedimo pagreitintoja". Jei nustatytum, jog blogos tarpines po isiurbimo kolektoriumi, tai keiciant jas, butina pakeisti ir tarpines: priekyje (kur stovi sklende) ir gale (kur stovi kartelio alsuoklis - membrana), jog ten po 10lt kainuoja, o keisti irgi reikia. Tada pries kimbant prie babinu, reikia pakeist visas zvakes - jos irgi nera baisiai brangios, o pakeisti vistiek profilaktiskai reikia. Keiciant zvakes, pravartu pamatuoti kompresija Toliau, jei oro tikrai niekur nesiurbia, zvakes pakeistos, kompresija vienoda/gera, galima pazaist su babinom - bandant jas keisti vietomis ir ziurint ar keiciasi livedata parodymai. Jei beda vistiek nesurasta, belieka tai, kad blogai dirba purkstukai - valyt, keist i devetus.. |
Autorius: | Vyciuz [ 13 Sau 2015, 16:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
Naikinau ir as misfire ant saviskio m62 ir galiausiai nustaciau kad 6 cilindras antifryze sedi,dabar nulupes galvas tvarkausi viska |
Autorius: | Exeed [ 13 Sau 2015, 17:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
Vakuumo leak'as po variklio centriniu plastmasiniu dangteliu man įtakojo misfire klaidas. Įtariu per šalčius gal būti vėl sutrūkinėję žarnelės, lupsiu tikrinsiu dar kartą, nes vibro grįžo, nors ir mažesnė. |
Autorius: | L1F3 [ 13 Sau 2015, 18:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
pas mane irgi misfire'ina, net be diagnostikos jaučiu. Vel., alk., davikliai nauji, variklis ne avariniam režime dirba, bet važiuojant tolygiai jaučiasi tampymas. Šlanga viena trūkus, kur virš vanuso nueina, bet aš ją izoliacija laikinai apklijavęs, ką ten ji duoda? Gal kas netyčia žinot? Ir realiai kaip tą visą vakuumą tikrint? Nuo kur į kur vaikšto tos vakuumo šlangos? Aš su benzu nelabai draugauju, iš viso sunkiai suprantu kuo čia toks svarbus tas vakuumas |
Autorius: | dionich [ 13 Sau 2015, 23:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
L1F3 rašė: pas mane irgi misfire'ina, net be diagnostikos jaučiu. Vel., alk., davikliai nauji, variklis ne avariniam režime dirba, bet važiuojant tolygiai jaučiasi tampymas. Šlanga viena trūkus, kur virš vanuso nueina, bet aš ją izoliacija laikinai apklijavęs, ką ten ji duoda? Gal kas netyčia žinot? Jei apie sita kalbi, tai jinai sujungia variklio galvute ir alsuokli. Ismetamosios dujos prasiskrerbiai karteri pro stumokliu ziedus + alyvos garai susikaupia karteryje. Dujos is karterio keliauja i galvute. Per sita slangute dujos is galvutes keliauja i Alsuokli. Ten jos skirstomos i dujas, kurias eina vel i isiurbimo kolektoriu ir i alyva, kuria nuteka vel i karteri per maza ir trumpa slangute, sujungiancia alsuokli ir alyvos matavimo vamzdi. Rekomenduoju sitas 2 slangas pakeist i OEM, kainuos apie 100lt, nes jos nuo senumo uzkimstos sudu ir plisusios. Del ju nedirba alsuoklis, del to ir alyvos vartijomas, negrazus variklio darbas ir daug kitu blogybiu. |
Autorius: | mantass777 [ 14 Sau 2015, 16:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
RBMW rašė: Sveiki, kartais gaunu šiuos kodus M62TUB44 varikliui. Kaip suprantu pradėti nuo įsiurbimo leak'o paieškos, paskui babinos, žvaklaidžiai ir pan.? Ar kiti simptomai gali būti? Gal tikrinimo būdų kas žino labai gerų? Dėkui iš anksto. Gali purkst nepurskes,jei bus kokioj neiprasteneje vietoje oro pralaidumas,nerasi su tais purskalais...Kazkur seniau buvau uzmates internete superini buda,taip ir savo v8 tikrinau,zodziu atjungi oro paemimo slanga nuo filtro dezes,ten du fiksatoriai atsispaudzia su pristais,iskeli ta slanga auksciau,apvelki ja kokia gumine/lateksine pirstine ir uztrauki ant jos kokia guma,ar surisi kaip nors,kad is sonu oras nepraeitu ir nuo isiurbimo kolektoriaus atjungi stabdziu vakumo slanga(pasek,tokia didele nueis i stabdziu stiprintuva) atjungus,prisijungi savo kokia ilgesne slanga,kad butu patogu pust. Tai va puti burna ora,pirstine issipucia ir ziuri ir klausais ar oras kazkur skverbiasi aplink isiurbimo kolika,sujungimus ar slangas...Labai paprasta ir patikima. [big_image]http://landroverforums.com/forum/attachments/discovery-ii-18/12528d1352663241-how-smoke-test-vacuum-leaks-cigar-100_2217.jpg[/big_image] |
Autorius: | RBMW [ 15 Sau 2015, 22:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
ar diagnostika kokia rimtesnė parodytų kur tiksliai yra bėda? Taip pat klausimas, kiek žinau gan dažnas variantas, kad yra tepaliuko prie žvakių? kaip blogai, ar tik tarpinėse bėda? |
Autorius: | Exeed [ 15 Sau 2015, 22:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
RBMW rašė: ar diagnostika kokia rimtesnė parodytų kur tiksliai yra bėda? Taip pat klausimas, kiek žinau gan dažnas variantas, kad yra tepaliuko prie žvakių? kaip blogai, ar tik tarpinėse bėda? Tiksliai neparodys. Ieškoti reikės pačiam konkrečios priežasties. Kiekvienas metalo gabalas ar žarna neturi atskirų daviklių net naujausiuose modeliuose. |
Autorius: | RBMW [ 15 Sau 2015, 23:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
o ką dėl tepalo galėtum pasakyt? |
Autorius: | MYCIUS [ 16 Sau 2015, 11:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
RBMW rašė: o ką dėl tepalo galėtum pasakyt? Reikia keisti voztuvu dangteliu tarpines. nuo to siulyciau ir pradeti, nes situ misfire priezastis gali buti cia. Ypac tuo atveju, jeigu zvakes jau mirksta tepale. Buvau skaites ne lietuviskame forume, jog zmogus taip ir issprende misfire bedas, pakeisdamas sitas tarpines ir isvalydamas tepalus is zvakiu lizdu. p.s. dar karta isiskaiciau i tamstos klausima, ar cia tarpinese beda kad yra tepalo prie zvakiu - taip. Sitiem varikliam tos tarpines reikia keist kas ~100 k km, jos tiesiog nuo temperaturu svyravimu sukieteja ir pradeda leist tepala. Beje, pries keisdamas paskaityk kaip tai daryti, ten dar reikia kai kuriose vietoje patepti hermetiko (net ir dedant naujas tarpines). |
Autorius: | RBMW [ 16 Sau 2015, 12:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Misfire kodai P1357, P1341 |
ačiū labai už atsakymą! Pradėsiu manau nuo tarpinių |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |