Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=131917 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | dionich [ 04 Rgp 2014, 17:42 ] |
Pranešimo tema: | [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
Sveiki, Uzsinorejau swapinti varikli, pastudijavus biskeli, supratau, kad viskas imanoma, bet yra niuansai su EWS. Mano 06.96m masinoj stovi dabar EWS 2. Perkamo variklio gaminimo metai bus tarp 09.96 ir 05.97. Tiktai tas variklis jau dirba su EWS 3.2. Jei paziuret schemas, praktiskai jie panasus, bet yra skirtumu: 1. EWS 2 nauduoja papildoma blokeli, pinas 13. EWS 3.2 neturi papildomo blokelio prie vairo koloneles, jis integruotas viduje, pinai 5,11,12 (manau sitas punktas daug neitakoja) 2. EWS 2: i 6 pina ateina signalas is duru modulio, EWS 3.2: tas signalas ateina per K-Bus laida (Klausymas: Ar mano senesne masina zinos, kad reikia siust toki signala per K-Bus laidyna EWS moduliui? 3. EWS 2 nauduoja 2 pina kaip TXD (D-bus), ar idejus EWS 3.2 kuris nauduoja tiktai 13 pina kaip K-bus, informacijos apsikeitimas bus teisingas su masinos systemomis? 4. EWS 2: 12 pinas susijes su diagnostika, EWS 3.2 panasaus sujungimo nera, ar diagnostika bus daroma per K-Bus? 5. EWS 2: i 15 pina ateina laidas is IKE, bet EWS 3.2 schemoj to laido nera, bet jei ligint IKE schemas panasiu metu, tai tas laidas yra ir ten ir ten. Kol studijaau swapa, daugiausia laiko leidziau, kad suprast kur tiesa, nes tiek daug klaidu dar nemaciau WDS'e. 6. EWS2 i 8 pina ateina signalas is GM bloko, kas su tuo signalu bus EWS 3.2 ? Pinu aprasymuose rasoma, kad signalas vadinasi "signal saved". 7. Ar idejes EWS 3.2 i biskeli senesne masina, jisai veiks teisingai? 8. Gal but galima pasilikti savo sena EWS, ir padarius "EWS/DME alignment" procedura su DIS, senas EWS susidraugaus su naujesnio variklio DME. Ar viskas teisingai veiks? Kiti laidai sutampa ... ačiū uz demesi. Laukiu patyrusiu rekomendaciju, minciu EWS 2 EWS 3.2 |
Autorius: | jogis [ 05 Rgp 2014, 00:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
koks tikslas taikyt seno tipo ews prie naujo tipo ecu? laiko tikrai nesutaupai ir viskas paprasciau swapinant su ews komplektu. |
Autorius: | dionich [ 05 Rgp 2014, 01:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
Nezinojau ar naujesnis EWS pilnai veiks su senesnio automobiolio sistemomis. Jau radau pora saltiniu kur buvo parasyta, kad 2 ir 3.2 galima keist vietom. Man butu paprasciau palikt sena EWS, nereiketu nieko daryt su laidais, nes pas naujesni, kiti laidai, fiske ir kiti niunsai. |
Autorius: | Arunas B [ 05 Rgp 2014, 11:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
Tau ne laidus reik aiskintis. reik zinoti kokiu principu veikia ews funkcija senesniam ir naujesniam bloke. Nes naujejant ews funkcija apsikeitimo kintamu kodu sudetingeja ko pasekoje nieko gali nesigauti. laidai cia maziausia problema. Apie konkrecius ews negaliu komentuoti kas tiksliai ten skiriasi nes man jau per seni reikalai kad gilinciausi. Ir keiciant dde sinchronizacijos neuztenka padaryti reik koreguoti isn paciame dme/dde pries norint kad jis sinchronizuotusi su ews. |
Autorius: | jogis [ 05 Rgp 2014, 14:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
o jei turi pinigu 200e ir dingsta ews isvis |
Autorius: | Arunas B [ 05 Rgp 2014, 14:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
Ews emuliatorius tiek nekainuoja! |
Autorius: | dionich [ 05 Rgp 2014, 15:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
Aisq, ačiū uz info. Jo, vienas specialistas man irgi parase perkelt ISN numeri is DME i EWS. Emuliatorius - cia paskutine instancija. Noreciau, kad viskas veiktu kaip priklauso. Ju ebay pilna, kainuoja kapeikas. |
Autorius: | sickdog [ 05 Rgp 2014, 21:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
ka zadi deti vietoi esamo m52 ? |
Autorius: | dionich [ 05 Rgp 2014, 22:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
m62b44 |
Autorius: | Vyciuz [ 05 Rgp 2014, 22:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
dionich rašė: m62b44 not bad... bet varikli jau turi gyva ar dar tik dairaisi? |
Autorius: | dionich [ 05 Rgp 2014, 22:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
Kol kas dar studijuoju viska Su varikliu bus sunku, reikes rast saliginai "gyva" angla, perdaryt i europieti, prie to dar reikia rast tam tikruose gamybos metu ribuose. |
Autorius: | Arunas B [ 05 Rgp 2014, 22:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
Pasiryzes puse masinos pakeisti? Nelabai matau prasme tokio projekto. |
Autorius: | dionich [ 05 Rgp 2014, 22:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
Hobby |
Autorius: | jogis [ 05 Rgp 2014, 23:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
pirma masina ir gaila parduot? neverta uzsimt tokiais dalykais. nes tas senas 728 pas tave turetu but vapse plikas. kad jau burti is 7er kazka, tai jis turetu but minimum kazkoks ale individualas, nes nusipirkt kita ir pigiau ir paparasciau. o su paprastu m62 tai ju kiek nori senoliu situ |
Autorius: | dionich [ 05 Rgp 2014, 23:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Immolibilaizerio (EWS) pritaikymas. |
Jo pirma Jei pirksiu gatava 740 su pilnu farshu, neturesiu ka veikt atostogaujant, be to jei parduociau sita sena kevala, jau panasaus seno xlamo tikrai nepirkciau. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |