Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 09:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Lap 2011, 13:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.30
Pranešimai:
38
Automobiliai:
E38 740i
Automobilio, apie kuri norite paklausti [E38] 740i
Pagaminimo metai:1995
Variklis:4.0
Degalai:Benzinas

Problema/klausimas:Sveiki, visi naršydamas po foruma, mačiau daugeliui E38 sąvininkų yra tokia pati bėda kaip ir man. Ryte užkūrus ir nepergazavus užgesta, ir po to automobilis pradeda kalatotis, toks vaizdas jog nedirbtų keletas cilindrų. Man taip pat kaip ir daugeliui, nuvaževus ir padarius diagnostika rodė kad blogas liamda zondas, veliau pasakė kad užsikisę purkštukai ir daugybė kitų bėdų. O viena iš didžiausių nesamonių buvo tai, jog pasiūlę pasikeist variklį arba pasidaryti kapitalinį variklio remontą. Taip vargau apie metus, atsiprašant ieškojau smegenų šiknoje, į mėnesį bent po du kartus kaip minimum padarydamas diagnostiką, ir visuomet išgirsdavau tą patį.Pakeičiau viską ką įmanoma,[babinas, žvakes, pyplaidžius,liamdas ir visa kita] niekas nepadėjo. Šendien užkūrus automobilį viskas buvo kaip ir gerai, padirbo kokias 5-6min ir pradėjo visa kalatotis, spjaudyt per išmetimą, iškarto toks vaizdas susidarė jog dirba grynai tik benzinu ir nespėja jo sudeginti. Neiškentęs atsidariau kapota ir netyčia uždejau ranką ant vienos šlangos. (Kai yra vairuotojo pusėje Stabdžių stiprintuvo pūslė, iš jos ateina vakuminė šlanga, ir ji maunasi į vakuminį vožtuvuką, tada iš to vakuminio vožtuvuko eina kita vakuminė šlanga į galą įsiurbimo kolektoriaus). Toji šlanga buvo trūkus ir kiaura, taisymas užtruko geras 10min, automobilis akyse išsilygino ir pradėjo dirbti kaip bitutė. Tad nutariau pasidalinti šiuo atvėju su jumis, gal ir jum tai pravers. Sėkmės!


StandartinėParašytas: 09 Lie 2013, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
249
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E32 ;Lexus LS ;MB S320 ;E36 ;E38 M62 1997m
Skype:
Andrius2238
Nikas:
Dedeandrius
man regis pas mane tokia pati beda bendzu uzsiveda uzgesta o duodi gatke bendzo uzspaudziu tada man gazuojasi gerai ir gerai dirba.azo tai apsuku nerenka,o dujom gerai vaziuoja,bet as abr


StandartinėParašytas: 10 Lie 2013, 15:25 
Prisijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Jo, del oro siurbimo pro skyle masina gali purtitis. Turejau toki bajeri. Tikrinau kompresija, tai atjungiau duju purkstukus nuo slangu kurie eidavo i kolektoriu. Veliau kai viska patikrinau, surinkau atgal, bet nusprendziau duju kol kas nejungt. Uzsivedu, o masina purtosi nerealiai, toks jausmas kad ant 3 cilindru dirba. Susikau, puse valandos, galvojau, ka galejau sulauzyt :D Bet veliau daejo, kad tiesiog neuzskaityta ora trauke i kolektoriu per tas slangas kurias reikejo pajungt prie duju purkstuku :)
P.S. irgi kazkada tai turejau per INPA tokais klaidas susijusias su liamda, kad reguliavimo ribos baigiasi. Galvojau kad liambdos mirusios, bet internetas tikino kad kazkur tai traukia ora. Veliau istikruju radau skyle slanguose. Patikrinti galima lengvai, perkat sigara ir duminat per kokia nors maza slanga, ant M52 tokia slanga jungia oro matuokle ir ICV (idle control valve) :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 10 Lie 2013, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
249
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E32 ;Lexus LS ;MB S320 ;E36 ;E38 M62 1997m
Skype:
Andrius2238
Nikas:
Dedeandrius
Matai pas mane buvo viskas gerai,vaziavo gera o viena ryta pyst ir bendzu uzsivedus uzgesta usvedi uzgesta,uzsivedi tada spaudineji gaza tada po truputi pakelia apsukas bet iki 1200rpm,jungi dujas gazuojasi idialiai traukia gerai,co,hc idialu dujomis o va benzu nors ubeisia nerenka apsuku,karsta tai pagazuojant iki 3000rpm pakelia sunkiai apsukas o poto gazuojasi kaip turi buti,sendien pakeiciau slegio reguliatoriu,nepadejo nieko,oro netraukia tikrai niekur tikrinau 238kartus niekur neradau nei as nei kiti,membranos visos pakeistos naujom,[CENZŪRA] ka varikli pakeist ar ka?


StandartinėParašytas: 10 Lie 2013, 21:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
249
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E32 ;Lexus LS ;MB S320 ;E36 ;E38 M62 1997m
Skype:
Andrius2238
Nikas:
Dedeandrius
galvoju dar purkstukai gal uzsikiso,bet labai abejoju.


StandartinėParašytas: 10 Lie 2013, 21:23 
Prisijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Butent del tavo atvejo nzn :) Kokios klaidos diagnostikoj?

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 10 Lie 2013, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
249
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E32 ;Lexus LS ;MB S320 ;E36 ;E38 M62 1997m
Skype:
Andrius2238
Nikas:
Dedeandrius
misfajerius visus meta,fuel pump reality,nu vienu zodziu klaidos del to kad nerenka pasuku meta,bet rimtu klaidu nera,cia mexaninis gedimas man rodosi bus o ne elektroninis.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2014, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
249
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E32 ;Lexus LS ;MB S320 ;E36 ;E38 M62 1997m
Skype:
Andrius2238
Nikas:
Dedeandrius
Niekas neturite jokiu minciu dar?


StandartinėParašytas: 01 Bal 2014, 13:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.26
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius-Bolton
Automobiliai:
BMW [E38] 5,4ltr 2000 V12i,E36 325i Drifft 1998,Honda Civic SLI 1.5,1996 USA.
pas mane panasi problema nezinau kadaryt ir kas gali but blogai pas mane benzinas/dujos ant V12 E38 5.4 ltr 00' ryte kai uzvedu varikli atrodo kad dirba vienas ar tik du cilindrai gesta atrodo kad tuoj uzges,vos ant 400rpm tedirba kai normaliai isyla dar pravaziuoji tada pradeda dirbti normaliai tolygiai,o taip visa masina purtosi kaip kokia amerikietiska 800BHP.... ar nebus cia parejusios tos melynos relytes kur stove prie kompo? dvi ten jos yra?


StandartinėParašytas: 01 Bal 2014, 17:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
346
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
Darykis diagnostika, speliojimui cia per daug variantu..


StandartinėParašytas: 01 Bal 2014, 23:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.26
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius-Bolton
Automobiliai:
BMW [E38] 5,4ltr 2000 V12i,E36 325i Drifft 1998,Honda Civic SLI 1.5,1996 USA.
tame ir beda kad diagnoztikoi nieko nerodo rodo kad lembdos dvi atseit kazkokia dezes problema nu pievas rodo zodziu...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery