Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E38] Vairo kolonėlės restauracija namų salygomis
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=125320
Puslapis 12

Autorius:  Profanas [ 18 Lap 2013, 20:44 ]
Pranešimo tema:  [E38] Vairo kolonėlės restauracija namų salygomis

Paveikslėlis

Kaip zmogui 'prie technikos' man viskas idomu ir viskuo domiuosi.

Turiu viena kolonele, kuri mano masinai netinka (kitas kodas + maniske be servotronic)

Nutariau pabandyti issiardyti ir paziureti is kokio molio ji sulipdyta,
Kolonele turi vos ~140-180k km, todel visiskai neizvelgiu per kuria vieta ji turetu tureti laisvuma, - mano nuomone butent si kolonele ir butu gera.. jei zinoma man ji tikru.

Gausiu dar viena - kurios kodas toks pat kaip mano klibancios, savo klibancia tai pat skersiu ir ziuresiu kas kur kame isdile..

Gal yra is cia esanciu kas jau toki darba atliko? gal imanoma gauti REMKOMPLEKTA (speju slieka ir sratus -kurie sukelia klibejima?) + zinoma tarpines

Kolonele padaryta labai paprastu principu, kuria issiardyti ir sutverti nera sunku.

Veliau bandusiu savo klibancia su sia - servotronine sudubliuoti ir pakeisti mano manymu isdilusi sliekeli ir sratelius (23vnt kiek suskaiciavau yra)

edit:
Koloneles verzimas (apie kuri turbut visi zinom) visiskai nesusijes su dazniausiai isdilusiu sliekeliu/sratais, varztas verzia tik didziuosius krumpiaracius,

Autorius:  E36Coupe [ 18 Lap 2013, 20:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

As isvis nelabai tikiu, kad laisvumas pas tave pacioje vairo koloneleje.
Sitos sliekines koloneles beveik amzinos, pagal mechanine savo puse.
Greiciausiai laisvumas yra slicose ir vairo traukeje.

Autorius:  Profanas [ 18 Lap 2013, 21:05 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

vairo trauke (ilga + traukutes dvi)vakar pasikeiciau, + pasidariau kaip tik siandien suvedima,

Mano vairas 2-3cm turi laisvuma, ir tas laisvumas prasideda nuo koloneles (net vairalazde pacia judinant ranka prie koloneles - yra tas pats laisvumas

pries keiciant buvo sioks toks klibejimas desinio rato, pakeitus(traukes) - ratus ranka judinant - nejuda,, tai kazkaip vaziuokle turbut atmetu. atkeliaus sia savaite mazaride kolonele su mano kodu - pasikeisiu ir ziuresim toliau

Autorius:  E36Coupe [ 18 Lap 2013, 21:05 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

Nu sekmes restauruojant ;)

Autorius:  Profanas [ 18 Lap 2013, 21:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

Bus paciam idomu palyginti dabartines vidurius kuria issiardziau ir kuri kaip sakiau man netinka su maniske kuri speju turi laisvuma.

pagal mano logika - mano 100% susideveja didieji krumpleraciai, - kodel? nes paverzus susukus vaira iki tam tikros ribos - ji istiesinus ir vel bandant verzti - vel su raktu nemazai galima paverzti, tai speju didieji viduriniai du krumpleciaciai (is visu 4) yra siektiek padile.

ir visiskai normalu kad viduriniai krumpiaraciai yra daugiau padile nei soniniai - viduriniai gauna zymiai daugiau darbo (dazniausiai vairuojame iki ~20-40% vairo pasukamumo)


tik nesupratau apie kokius slicus tu kalbi?

Autorius:  E36Coupe [ 18 Lap 2013, 22:03 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

Negalima reguliuoti-verzti vairo koloneles jei ratai ir vairas stovi ne tiesiai !!! Tik tiesiai!!!

Autorius:  Profanas [ 18 Lap 2013, 22:15 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

tai as tik expermentavau,
verzent tiesiai tiesiog vairas darosi sunkus,- bet lasvumas islieka ir nedingsta.

Autorius:  Profanas [ 23 Lap 2013, 18:01 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

Isidejau siandien kita kolonele su ~150k km, vaziavimo malonmas kaip diena ir naktis pasikeite, zinoma i geraja puse.(Speju tik vairalazdes slicu neatitaikiau (nors ten yra iskilimas kuris neturetu leisti kitaip ideti sliceliu.. - bet matyt vistiek per viena neitaikiau tai ciut vairas perkreiptas, paliksiu kaip yra - perdesiu tik pati vaira.)
Ardysiu artimiausiu metu savo sena ir ziuresiu kas butent jose dyla (speju pats sliekas_ , manau restouruotojai pacio slieko nekeicia, deda tik stambesnius sratus.. o uz toki darba kiek zinau jie ima apie 700lt?? ne logiska suma..

Nauja kolonele laisvumo neturi, labai lengvai sukasi vairas, net pasakyciau kad pernelyg lengvai.. nes ciut atpalaidavus ranka iskart jos svoris nusuka vaira.. - man tas nepatinka, tai bandysiu siektiek pasunkint kolonele paverziant didiji krumpliarati.

Autorius:  justas25 [ 23 Lap 2013, 18:25 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

ar sudetinga pacia kolonele isimti?

Autorius:  Profanas [ 23 Lap 2013, 20:04 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

Su isemimu nieko perdaug sudetinga, as savam E38 tiesiog 'maximos' tipo eiksteleje (Vokietijoje) tai pasidarau.

varztai nesunkiai atsisuko,
Issemiau per virsu siektiek nusiardes ir pastumes i sona kuro filtra ir ta maza radiatoriu su slanga, tai pat ausinimo bakeli reikejo siektiek patraukti.(aisku tvarkingaiausinimo skysco ir dyzelio filtro fyskutes atsijungt reikia kad nenutrauktum)
Kolonele laiko trys varztai + apatine vairo trauke + vairalazde,
Problema buvo tik idedant atgal, sunkiai isistatinejo apatiniai sliceliai i vairo trauke(kur ant ilgosios traukes tvirtinasi), klaida padariau kad pirma priverziau nauja kolonele - o tik paskui slicelius taikiau.. nejo niekaip ideti atgal, tai paskui sove i galva kad pacia kolonele vel atsisuku ir pasikreipiu kaip reikia.
aisku reikia kazka galvoto su tepalo isleidimu, as pats plastiko deze po apacia pakisau ir isleidau,
viska surinkau suverziau ir uzpyliau tepalo (skaiciau kad vos ne 1.2l pilasi, turejau tik litra tai buciau seno siektiek dapyles, bet keista - tilpo tik apie 800ml, (200ml liko bonkoje)

turint geras salygas, dar koki keltuva, tai apie 3val darbo butu(idejimas ir issemimas su viskuo), pats atlikau per ~5-6 nes salygos buvo kraupios.

Nieko perdaug orint nereikejo, i viena ir i kita puse po karta kita pasukau vaira (iskart veike stiprintuvas) ir viskas, dar ryt karta tepalo lygi pasitikrinsiu.papildysiu ir bus manau gerai.

Autorius:  justas25 [ 26 Lap 2013, 20:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

ačiū uz atsakyma

Autorius:  L1F3 [ 14 Bal 2014, 11:10 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

prie to pačio klausimas. Kodėl nedėjai kolonėlės su servotronicu? Būtų kitaip veikus? Tiesiog nejungi fyškės ir viskas. Dabar turiu kolonėlę su servotronicu, nors pas mane nėra, tai galvoju ar dėt man ją ar ne

Autorius:  Arturas A. [ 14 Bal 2014, 13:17 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

Vairas sunkus bus jei nepajungsi jos kaip priklauso- jei raumenuko daug neturi tai vietoj ir abiejų rankų gali prireikti:-D

Autorius:  L1F3 [ 14 Bal 2014, 14:45 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

o sudėtinga procedūra ją pilnai pajungt? Ar iš viso įmanoma... :) Jaučiu vešiu tuomet grąžint. O gal iš jų dviejų vieną gerą įmanoma padaryt?

Autorius:  Arturas A. [ 14 Bal 2014, 14:49 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Vairo koloneles restauracija namu salygomis.

Na šito aš nežinau..E39 skiltyje yra temą būtent apie servotronic'a..

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/