Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Sau 2025, 20:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Bal 2013, 13:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Sveiki, bandziau forume ieskot info bet kotais nelabai gavosi, tad teko kurt nauja tema.
Problema su draugo E38 – 3.0 Bendzinas / Dujos-tiesiogines
Stovejo masina pora savaiciu be judesio, tada pries uzvezdamas jis sugalvojo patikrint tepala variklio ir buvo gerokai maziau nei minimum, dapyle iki normos, uzvede varikli pradejo dirbt, bet tarytum ne visais cilindrais, kai susilo viskas susitvarke. Tada kita ryt vel panasi situacija, uzvedus purtesi visa iki kol nesusilo ir taip kokias 2-3 savaites kiekviena ryta. Tada siandien siandien vyko viskas tas pats, bet net ir susilus mete baltai melsva duma, kvapas kaip degancio tepalo. Dumo labai daug, tiek ant laisvu tiek ant aukstu apsuku, kai vaziuoji net nematai kas gale darosi :D Atidarius kapota garsas kaip kazkur trauktu ora. (neina suprast is kur) Masina pirkta mazdaug pries pusmeti, iki tol jokiu panasiu problemu nera buve. Tiesa visa tai vyksta tiek ant duju tiek ant bedzo. Gal turit kokiu nors minciu, arba gal galit pasiulyt Vilniuj koki meistriuka. ačiū uz bet kokias mintis. :?: :?:

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 13 Bal 2013, 13:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
51
Pranešimai:
438
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Bus plyšusi membrana, aka diafragma, aka tepalo separatorius, aka OSV ( Oil Separation Valve ) Nauja diafragma BMW centre - 121 Lt. Plius dar nauja tarpinė jai- 17 Lt. Pakeitimas gana sunkus- sudėtingas priėjimas prie detalės. Meistriukai norės pinigų ir nemažai- 100-200 Lt. Tačiau pasikeisti gali pats- elementarių įrankių komplektas ir dvi valandos kruopštaus darbo. Tai tiek.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Taip atrodo DIAFRAGMA - paimta iš bmwautodalys.lt
Diafragma.jpg
Diafragma.jpg [ 109.13 KiB | Peržiūrėta 3590 kartus(ų) ]

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»
StandartinėParašytas: 13 Bal 2013, 14:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
ačiū labai, net nesitikejau taip greit gaut atsakyma :) Dar karta didelis ačiū :)

_________________
BMW........


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery