Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4i https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=116922 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Raimis 735i [ 16 Sau 2013, 14:52 ] |
Pranešimo tema: | [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4i |
Sveiki, Mano auto '96-04, M62B35 automatinė greičių dėžė. Žodžiu nutiko bėda su varikliu, tenka jį keisti, tad ar būtų daug vargo jei keisti ne tokiu pat (3.5i) o į 4.0i arba 4.4i. Auto '96-04. Kokie mazgai turėtų keistis kartu su varikliu, kelintų metų varikliai tinka ir ar tiks esama mano greičių dėžė, nes dirbo lig šiol idealiai... Kaip su varikliais, kur iš UK auto parvarytos ardymui? Ačiū iš anksto, nerašykit visokių tik išvedžiojimų. Manau tema bus ne tik man ateityje naudinga... |
Autorius: | HADDAWAY [ 16 Sau 2013, 22:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
Teko i savo E38 keisti is 4.0 i 4.4 Keiciau tik pati varikli plika. Kolektorius ir visa kita nuo senojo variklio buvo uzdeta. Su davikliu pajungimais buvo zaidimo daug. Reikejo perdarineti kaika. Rezultatu patenkintas. |
Autorius: | dareks [ 16 Sau 2013, 23:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
jei is m62 i m62 tai nieko perdaryneti nereiks,reiks tik pliko variklio |
Autorius: | Raimis 735i [ 17 Sau 2013, 08:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
O kaip su greičių dėže, ar tiks man senoji nuo 3.5 prie 4.4 variklio? Adaptacijos nereikės? Buvau radęs, kad reikia pūslę dėžės keisti, bet ar čia teisybė? Ir kaip su DME kompu, ar nereikės programos perrašyti? Šiaip variklis sukomplektuotas apie 1700lt kainuoja, tai nėra labai daug... Tik kaip nupirkti, kad nepavargęs būtų... |
Autorius: | BMWpower7 [ 17 Sau 2013, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
Jei desi motora 4.4, tai ir ''pusle'' dek nuo 4.4, nepalik savo |
Autorius: | dareks [ 17 Sau 2013, 23:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
o kam jam pusle deti nuo 4.4 juk pasikeis tik variklis net apredymas bus jo tai gausis kaip kad jo variklis tik truputi galingesnis ir ekonomiskesnis nei 4.4.pusles tikrai nekeisciau,bent jau as |
Autorius: | dareks [ 17 Sau 2013, 23:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
Raimis 735i rašė: O kaip su greičių dėže, ar tiks man senoji nuo 3.5 prie 4.4 variklio? Adaptacijos nereikės? Buvau radęs, kad reikia pūslę dėžės keisti, bet ar čia teisybė? Ir kaip su DME kompu, ar nereikės programos perrašyti? Šiaip variklis sukomplektuotas apie 1700lt kainuoja, tai nėra labai daug... Tik kaip nupirkti, kad nepavargęs būtų... tai tu nepirk sukomplektuoto pirk plika ir sudek viska nuo savo ir nereikes sukti galvos |
Autorius: | BMWpower7 [ 17 Sau 2013, 23:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
Vat butent, kad variklis bus galingesnis, bus skirtingi sparnuociu kampai pusleja ir gali buiti per didelis praslydimas is pusles, nes ji neislaikys. |
Autorius: | dareks [ 18 Sau 2013, 01:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
bet tu primesk toki dalyka kaip kad juk purkstukai bei visa kita nuo 3.5,o desis tik plikas variklis 4.4.tai toks varijantas turetu gautis kaip kad buvo m20 2.5e nu tipo ekonomas,tipo kubatura 2.5 bet isiurbimas su mazesnem angom ismetimo mazesnes angos,voztuvai mazesni ir t.t.tai jei jis ides tik plika varikli 4.4 ir sudes viska nuo savo tai tada galia truputi pakils bet abejoju ar iki tiek kad jau nebelaikytu pusle.nu bet cia mano tokia nuomone as tikrai nekeisciau |
Autorius: | MYCIUS [ 18 Sau 2013, 02:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
dareks rašė: bet tu primesk toki dalyka kaip kad juk purkstukai bei visa kita nuo 3.5,o desis tik plikas variklis 4.4.tai toks varijantas turetu gautis kaip kad buvo m20 2.5e nu tipo ekonomas,tipo kubatura 2.5 bet isiurbimas su mazesnem angom ismetimo mazesnes angos,voztuvai mazesni ir t.t.tai jei jis ides tik plika varikli 4.4 ir sudes viska nuo savo tai tada galia truputi pakils bet abejoju ar iki tiek kad jau nebelaikytu pusle.nu bet cia mano tokia nuomone as tikrai nekeisciau purkstukai net pagal detaliu kodus 1:1 tiek 3,5 tiek 4,4.. skiriasi tik oro srauto matuokle, kuria keist reikia, bet tinka ir nuo 4,0. taip skiriasi isiurbimo kolektorius, bet jis toks pat nuo 4,0. na ismetimas toks pat visu v8, tiek m60 tiek m62, tai nereikia sukt galvos del jo. nezinau, kaip yra su variklio kompiuteriu, reikia ar nereikia keist. jeigu reikia, tada dar bus reikalu su kito kompo pajungimu i masina. taip kad galima pirkt ir plikas 4,4 variklis, tik reikia turet omeny jog reikes isiurbimo kolektoriaus papildomai ir oro srauto matuokles, nuo to 4,4 (arba nuo kito, 4.0) del greiciu dezes, pusles.. susilaikysiu nuo komentaro, nes su automatinem greiciu dezem isvis neteko susidurt.. |
Autorius: | Raimis 735i [ 18 Sau 2013, 09:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
"Plikas" variklis kainuoja ~1000lt 4.4i, bet jei pirkti srauto matuoklę, įsiurbimo kolektorių, plius viską iš savo variklio perdėti į 4.4i, kažin ar nesigaus brangiau įskaitant darbą, nei visą "pilną" paimti... Plius turėčiau atsarginių dalių kaip starteris, generatorius ir visa kita... O ta automatinės dėžės pūslė sudėtingai keičiasi? Mano dėžė tai labai geros būklės, nesinori kažko prisidirbti... |
Autorius: | BMWpower7 [ 19 Sau 2013, 13:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
Keiciasi lengvai, nutrauksi pusle nuo savo dezes ir atsargiai neskubedamas uzmausi ta kita, uzmaunant kita turesi ja sukti ir vis pastumti, ji turetu sukristi per tris kartus, nes isimauna dveji slicai ir siurblio dantukai. Pridejus deze prie variklio, pusle turi lengvai prasisukti(neturi buti uzspausta). Pusles zymimos viena raide ir dviem skaiciais, pas tave 3.5 motoras, tai tavo pusle kodas turi buti K31., 4,4 motoro pusles kodas bus N35, L35,V3O arba L31. |
Autorius: | HADDAWAY [ 21 Sau 2013, 17:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
MYCIUS rašė: nezinau, kaip yra su variklio kompiuteriu, reikia ar nereikia keist. jeigu reikia, tada dar bus reikalu su kito kompo pajungimu i masina. Kompo keisti nereikia. As nekeiciau. Viskas kaip ir tvarkoje |
Autorius: | Exeed [ 21 Sau 2013, 18:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
HADDAWAY rašė: Kompo keisti nereikia. As nekeiciau. Viskas kaip ir tvarkoje 3.5 ir 4.0 (4.4) V8 DME yra tokie patys. Netgi E39 535, 540 ar X5 4.4i, 4.6i tas pats DME tiks. |
Autorius: | Raimis 735i [ 22 Sau 2013, 08:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] M62 3.5i variklio keitimas į M60 4.0i arba M62 4.4 |
Pagal viską tada keitimas neturėtų būti labai sudėtingas procesas... Gryžtant prie dėžės, gal galyt nurodyt bmwfan.info kur randasi ta vadinama dėžės "pūslė", nes neteko susidurti su ja... |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |