Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] m52b28 aušinimo problemos https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=107248 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | element [ 10 Vas 2012, 09:57 ] |
Pranešimo tema: | [E38] m52b28 aušinimo problemos |
Atsibodo jau kariaut su BMW (visa gyvenimą tik bmw ir tevairavau, bet sekanti auto nebebus bmw). Problema tame, turiu 728 (benzinas/dujos) 5 metus ir niekaip negaliu išspresti aušinimo problemos, atrodo kaip ir viskas gerai būna, bet po kiek laiko vėl prasideda. Ir pečiukas nešila normaliai, ant 32 nėra labai karštas oras. Taip pat per tuos 5 metus vis dapilinėju antifrizą kas kokius 1500-2000km kokį litrą. Kietos šlangos (net vandens pompa ūžti pradeda), atsukus nuorinimo varžtelius varo burbulus, išėjus burbulams šlangos suminkštėja, pompa nustoja triukšmauti. Ir po kiek laiko vėl tas pats... nebežinau ką daryti, gal yra čia rimtų specialistų kurie galėtų patarti, nes visokių "auksarankių" prisiklausiau, kiekvienas kitaip šneka. Orint bandžiau ir pagal taisykles: šaltai, neužvestai, įjungus degimą, atsukus varžtus ir pečiūką ant 32/min oras. Bandžiau ir užkurtai nuorint ir dapilinėt antifrizą. Bandžiau ir kaip "auksarankiai" sako ant kalniuko pastačius priekį. - Vandens pompa pakeista nauja; - Elektrinis cirk. siurbliukas ir kiaušiniai geri; - Įsiplėtimo bakelis su kamščiu keistas; - Pusė šlangų pakeista į naujas; - Tarpinė pakeista (prie to pačio ir variklis visas pilnai perrinktas); - Net dujų reduktorius pakeistas (galvota, kad per jį prisirenka oro); - Balos antifrizo po mašina nebūna; - Termostatas pakeistas; - Variklis nekaista, temperatūra nešokinėja. Aš galvoju, kad čia kažkaip nenusiorina, tai kaip normaliai nuorinti? O šlangos kiek turi būti kietos? Jos abi šiltos ir gan kietos ir atsukus užkurtai mašinai nuorinimo varžtelį (arba užgesintai, bet šiltu varikliu) burbuliuoja. Turi tie burbulai eit? Net nebežinau, kas daugiau gali būt... |
Autorius: | Suomis [ 10 Vas 2012, 12:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos |
Jei tiek esi visko pakeitęs, jeigu viskas padaryta tikrai sąžiningai tai viskas turėtų būt gerai. CO2 kiekį antifrize matavai? Kai keitė bakelį su kamšteliu, turbūt kamštelį pamatavo kad ties reikiamu slėgiu nuleidinėtų garą? Gal per stipriai užsuki kamštelį? Nereikia jo veržt stipriai, užtenka užsukt jį iki tiek kad vidinė gumelė įsileidžia į bakelį. |
Autorius: | element [ 10 Vas 2012, 12:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos |
Suomis rašė: Jei tiek esi visko pakeitęs, jeigu viskas padaryta tikrai sąžiningai tai viskas turėtų būt gerai. CO2 kiekį antifrize matavai? Kai keitė bakelį su kamšteliu, turbūt kamštelį pamatavo kad ties reikiamu slėgiu nuleidinėtų garą? Gal per stipriai užsuki kamštelį? Nereikia jo veržt stipriai, užtenka užsukt jį iki tiek kad vidinė gumelė įsileidžia į bakelį. Bakelis buvo keistas kartu su kamščiu, kai senasis trūko. Kadangi pats keičiau bakelį, tai slėgis nepamatuotas. Paskui buvo sugedus vandens pompa, ko pasekoje perkaito variklis ir prapūtė tarpinę, ta proga perrinktas sažiningai visas variklis. Kaip ir paskutiniu metu viskas buvo gan gerai, bet prasidėjus šalčiam prasidėjo problemos vėl. Reiks jaučiu pabandyt dar su tuo bakelio kamsčiu, nes tikrai nežinau kas gali daugiau būt. |
Autorius: | turbo22 [ 10 Vas 2012, 17:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos |
Pas mane E36 variklis m52b25, ir irgi viskas labai panasu, auto rodo darbine temp, bet karsto oro nera pakankamai, nes ryte uzkurus ir ant laisvu dirbant kokia 10-15min uzsyla pats variklis iki puses viskas normoj, peciukas nustatytas ant karsciausio, bet ora pucia salta, paspaudziu gaza kilsteliu iki 2k apsuku ir iskart pradeda pust karsta ora, bet atleidus gaza vel atvesta tas oras, as priejau prie isvados kad kazkas pasikimse peciuke ir ant laisvu nepraeina antifryzas.O kad nenuorinta as ir bandziau visaip oryt bet nieko gero nesigavo. O tau gal jei dingsta antifryzas gal pro paty peciuko radjatoriu tau jis kur dingsta yra gal kokia maza skyle ir pro ten lasais bega to gali ir nesimatyt po masina. |
Autorius: | PrakalejaS [ 10 Vas 2012, 17:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos |
Įpilk daugiau antifrizo ir bandyk iš naujo teisingai nuorinti. Jeigu bent šiek tiek trūksta antifrizo, labai pasijaučia ant šilumos, paduodamos į saloną. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |