Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Spa 2024, 01:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Vas 2012, 09:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.05
Amžius:
39
Pranešimai:
107
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E36 318iS M42 QP
E38 728i M52
Atsibodo jau kariaut su BMW (visa gyvenimą tik bmw ir tevairavau, bet sekanti auto nebebus bmw).
Problema tame, turiu 728 (benzinas/dujos) 5 metus ir niekaip negaliu išspresti aušinimo problemos, atrodo kaip ir viskas gerai būna, bet po kiek laiko vėl prasideda. Ir pečiukas nešila normaliai, ant 32 nėra labai karštas oras. Taip pat per tuos 5 metus vis dapilinėju antifrizą kas kokius 1500-2000km kokį litrą.

Kietos šlangos (net vandens pompa ūžti pradeda), atsukus nuorinimo varžtelius varo burbulus, išėjus burbulams šlangos suminkštėja, pompa nustoja triukšmauti. Ir po kiek laiko vėl tas pats... nebežinau ką daryti, gal yra čia rimtų specialistų kurie galėtų patarti, nes visokių "auksarankių" prisiklausiau, kiekvienas kitaip šneka.

Orint bandžiau ir pagal taisykles: šaltai, neužvestai, įjungus degimą, atsukus varžtus ir pečiūką ant 32/min oras. Bandžiau ir užkurtai nuorint ir dapilinėt antifrizą. Bandžiau ir kaip "auksarankiai" sako ant kalniuko pastačius priekį.

- Vandens pompa pakeista nauja;
- Elektrinis cirk. siurbliukas ir kiaušiniai geri;
- Įsiplėtimo bakelis su kamščiu keistas;
- Pusė šlangų pakeista į naujas;
- Tarpinė pakeista (prie to pačio ir variklis visas pilnai perrinktas);
- Net dujų reduktorius pakeistas (galvota, kad per jį prisirenka oro);
- Balos antifrizo po mašina nebūna;
- Termostatas pakeistas;
- Variklis nekaista, temperatūra nešokinėja.

Aš galvoju, kad čia kažkaip nenusiorina, tai kaip normaliai nuorinti? O šlangos kiek turi būti kietos? Jos abi šiltos ir gan kietos ir atsukus užkurtai mašinai nuorinimo varžtelį (arba užgesintai, bet šiltu varikliu) burbuliuoja. Turi tie burbulai eit?

Net nebežinau, kas daugiau gali būt...


StandartinėParašytas: 10 Vas 2012, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Jei tiek esi visko pakeitęs, jeigu viskas padaryta tikrai sąžiningai tai viskas turėtų būt gerai. CO2 kiekį antifrize matavai? Kai keitė bakelį su kamšteliu, turbūt kamštelį pamatavo kad ties reikiamu slėgiu nuleidinėtų garą? Gal per stipriai užsuki kamštelį? Nereikia jo veržt stipriai, užtenka užsukt jį iki tiek kad vidinė gumelė įsileidžia į bakelį.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2012, 12:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.05
Amžius:
39
Pranešimai:
107
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E36 318iS M42 QP
E38 728i M52
Suomis rašė:
Jei tiek esi visko pakeitęs, jeigu viskas padaryta tikrai sąžiningai tai viskas turėtų būt gerai. CO2 kiekį antifrize matavai? Kai keitė bakelį su kamšteliu, turbūt kamštelį pamatavo kad ties reikiamu slėgiu nuleidinėtų garą? Gal per stipriai užsuki kamštelį? Nereikia jo veržt stipriai, užtenka užsukt jį iki tiek kad vidinė gumelė įsileidžia į bakelį.


Bakelis buvo keistas kartu su kamščiu, kai senasis trūko. Kadangi pats keičiau bakelį, tai slėgis nepamatuotas.
Paskui buvo sugedus vandens pompa, ko pasekoje perkaito variklis ir prapūtė tarpinę, ta proga perrinktas sažiningai visas variklis. Kaip ir paskutiniu metu viskas buvo gan gerai, bet prasidėjus šalčiam prasidėjo problemos vėl. Reiks jaučiu pabandyt dar su tuo bakelio kamsčiu, nes tikrai nežinau kas gali daugiau būt.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2012, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
33
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Pas mane E36 variklis m52b25, ir irgi viskas labai panasu, auto rodo darbine temp, bet karsto oro nera pakankamai, nes ryte uzkurus ir ant laisvu dirbant kokia 10-15min uzsyla pats variklis iki puses viskas normoj, peciukas nustatytas ant karsciausio, bet ora pucia salta, paspaudziu gaza kilsteliu iki 2k apsuku ir iskart pradeda pust karsta ora, bet atleidus gaza vel atvesta tas oras, as priejau prie isvados kad kazkas pasikimse peciuke ir ant laisvu nepraeina antifryzas.O kad nenuorinta as ir bandziau visaip oryt bet nieko gero nesigavo. O tau gal jei dingsta antifryzas gal pro paty peciuko radjatoriu tau jis kur dingsta yra gal kokia maza skyle ir pro ten lasais bega to gali ir nesimatyt po masina.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2012, 17:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4363
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Įpilk daugiau antifrizo ir bandyk iš naujo teisingai nuorinti. Jeigu bent šiek tiek trūksta antifrizo, labai pasijaučia ant šilumos, paduodamos į saloną.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery