Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] Variklio purtymosi problema - išspręsta https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=104478 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Mantas[E38] [ 11 Lap 2011, 13:23 ] |
Pranešimo tema: | [E38] Variklio purtymosi problema - išspręsta |
Automobilio, apie kuri norite paklausti [E38] 740i Pagaminimo metai:1995 Variklis:4.0 Degalai:Benzinas Problema/klausimas:Sveiki, visi naršydamas po foruma, mačiau daugeliui E38 sąvininkų yra tokia pati bėda kaip ir man. Ryte užkūrus ir nepergazavus užgesta, ir po to automobilis pradeda kalatotis, toks vaizdas jog nedirbtų keletas cilindrų. Man taip pat kaip ir daugeliui, nuvaževus ir padarius diagnostika rodė kad blogas liamda zondas, veliau pasakė kad užsikisę purkštukai ir daugybė kitų bėdų. O viena iš didžiausių nesamonių buvo tai, jog pasiūlę pasikeist variklį arba pasidaryti kapitalinį variklio remontą. Taip vargau apie metus, atsiprašant ieškojau smegenų šiknoje, į mėnesį bent po du kartus kaip minimum padarydamas diagnostiką, ir visuomet išgirsdavau tą patį.Pakeičiau viską ką įmanoma,[babinas, žvakes, pyplaidžius,liamdas ir visa kita] niekas nepadėjo. Šendien užkūrus automobilį viskas buvo kaip ir gerai, padirbo kokias 5-6min ir pradėjo visa kalatotis, spjaudyt per išmetimą, iškarto toks vaizdas susidarė jog dirba grynai tik benzinu ir nespėja jo sudeginti. Neiškentęs atsidariau kapota ir netyčia uždejau ranką ant vienos šlangos. (Kai yra vairuotojo pusėje Stabdžių stiprintuvo pūslė, iš jos ateina vakuminė šlanga, ir ji maunasi į vakuminį vožtuvuką, tada iš to vakuminio vožtuvuko eina kita vakuminė šlanga į galą įsiurbimo kolektoriaus). Toji šlanga buvo trūkus ir kiaura, taisymas užtruko geras 10min, automobilis akyse išsilygino ir pradėjo dirbti kaip bitutė. Tad nutariau pasidalinti šiuo atvėju su jumis, gal ir jum tai pravers. Sėkmės! |
Autorius: | dedeandrius [ 09 Lie 2013, 21:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Variklio purtimosi problema - Išspresta! |
man regis pas mane tokia pati beda bendzu uzsiveda uzgesta o duodi gatke bendzo uzspaudziu tada man gazuojasi gerai ir gerai dirba.azo tai apsuku nerenka,o dujom gerai vaziuoja,bet as abr |
Autorius: | dionich [ 10 Lie 2013, 15:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Variklio purtimosi problema - Išspresta! |
Jo, del oro siurbimo pro skyle masina gali purtitis. Turejau toki bajeri. Tikrinau kompresija, tai atjungiau duju purkstukus nuo slangu kurie eidavo i kolektoriu. Veliau kai viska patikrinau, surinkau atgal, bet nusprendziau duju kol kas nejungt. Uzsivedu, o masina purtosi nerealiai, toks jausmas kad ant 3 cilindru dirba. Susikau, puse valandos, galvojau, ka galejau sulauzyt Bet veliau daejo, kad tiesiog neuzskaityta ora trauke i kolektoriu per tas slangas kurias reikejo pajungt prie duju purkstuku P.S. irgi kazkada tai turejau per INPA tokais klaidas susijusias su liamda, kad reguliavimo ribos baigiasi. Galvojau kad liambdos mirusios, bet internetas tikino kad kazkur tai traukia ora. Veliau istikruju radau skyle slanguose. Patikrinti galima lengvai, perkat sigara ir duminat per kokia nors maza slanga, ant M52 tokia slanga jungia oro matuokle ir ICV (idle control valve) |
Autorius: | dedeandrius [ 10 Lie 2013, 21:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Variklio purtimosi problema - Išspresta! |
Matai pas mane buvo viskas gerai,vaziavo gera o viena ryta pyst ir bendzu uzsivedus uzgesta usvedi uzgesta,uzsivedi tada spaudineji gaza tada po truputi pakelia apsukas bet iki 1200rpm,jungi dujas gazuojasi idialiai traukia gerai,co,hc idialu dujomis o va benzu nors ubeisia nerenka apsuku,karsta tai pagazuojant iki 3000rpm pakelia sunkiai apsukas o poto gazuojasi kaip turi buti,sendien pakeiciau slegio reguliatoriu,nepadejo nieko,oro netraukia tikrai niekur tikrinau 238kartus niekur neradau nei as nei kiti,membranos visos pakeistos naujom,[CENZŪRA] ka varikli pakeist ar ka? |
Autorius: | dedeandrius [ 10 Lie 2013, 21:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Variklio purtimosi problema - Išspresta! |
galvoju dar purkstukai gal uzsikiso,bet labai abejoju. |
Autorius: | dionich [ 10 Lie 2013, 21:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Variklio purtimosi problema - Išspresta! |
Butent del tavo atvejo nzn Kokios klaidos diagnostikoj? |
Autorius: | dedeandrius [ 10 Lie 2013, 21:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Variklio purtimosi problema - Išspresta! |
misfajerius visus meta,fuel pump reality,nu vienu zodziu klaidos del to kad nerenka pasuku meta,bet rimtu klaidu nera,cia mexaninis gedimas man rodosi bus o ne elektroninis. |
Autorius: | dedeandrius [ 03 Sau 2014, 00:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Variklio purtymosi problema - išspręsta |
Niekas neturite jokiu minciu dar? |
Autorius: | wutangas [ 01 Bal 2014, 13:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Variklio purtymosi problema - išspręsta |
pas mane panasi problema nezinau kadaryt ir kas gali but blogai pas mane benzinas/dujos ant V12 E38 5.4 ltr 00' ryte kai uzvedu varikli atrodo kad dirba vienas ar tik du cilindrai gesta atrodo kad tuoj uzges,vos ant 400rpm tedirba kai normaliai isyla dar pravaziuoji tada pradeda dirbti normaliai tolygiai,o taip visa masina purtosi kaip kokia amerikietiska 800BHP.... ar nebus cia parejusios tos melynos relytes kur stove prie kompo? dvi ten jos yra? |
Autorius: | Vyciuz [ 01 Bal 2014, 17:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Variklio purtymosi problema - išspręsta |
Darykis diagnostika, speliojimui cia per daug variantu.. |
Autorius: | wutangas [ 01 Bal 2014, 23:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Variklio purtymosi problema - išspręsta |
tame ir beda kad diagnoztikoi nieko nerodo rodo kad lembdos dvi atseit kazkokia dezes problema nu pievas rodo zodziu... |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |