Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Rgs 2024, 01:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 94 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Lap 2011, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
43
Pranešimai:
747
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
E38 740 M62 00'
na tas Kasperovskis tikrai gerbiamas BMW vairuotoju.
Buvau BMW centre diagnostikai ,tai nu ka mebrana kiaura, parodė LZ daug klaidu, o variklis tai patyliu 1,4,5,6 cilindrai nedirbo kai šaltas, anksčiau 1,8 buvo, tai meistras uždengė ta skilute,kuria Kazlu rudos servisas pasakė kad reik uždengt norint patikrint membranos darba (patr aš jos neradau) tai ji ne klapsi kaip turėtu, o švilpia, tai kai šaltas variklis oro sklendės uždarytos, o per membrana oras patenka, ir greičiausei dėl to purtosi šaltas, sakau turbut, nes gali but ne tik ši problema.
Dabar ne i tema: degė airbago lemputė, tai atjungė , paskui TV mažasis nerodė važiuojant, irgi padarė, ir viska kompo pagalba.

_________________
BMW-Baise Mondros Wolksvagens :D


StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 20:20 
  
 
 
Sveiki vyriokai, as cia skaitau skaitau finale pasimeciau.
Raimondai, tau isispende kasnors?
Pas mane situacija panasi, bet, urtosi saltas (tas purtymasis nera pastovus) pasipurto ir karstas taipat nepastoviai, taciau neblogai jauciamas. Diagnostika rodo kosmosus, pastoviai pilna LZ klaidu, LZ viena, tai dirba tai ne, na kaip kad meistriukai sako "tyngiai" Isleidau kruva babkiu ant tu diagnostiki, misinio reguliavimo tiek duju tiek benzo, ant duju ir ant benzo dirba vienodai. Na o blogiausias dalykas, kad kdn neradau meistriuku kurie zino kur yra membrana.... :^o Pats as zinau tik kad ji is galo, bandysiu papurskineti, ten kur rode tame video. Saket reikia pikrkti to purskalo kur padeda salerkas uzkurti ziema? (kur puciasi i oro filtra?) Duoduosi su situo reikalu jau puse metu. Saltas dirba taip lyg butu kelnes kiauros, bet kai ten ziuri taip nera, na bent jau nesimato.


StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 23:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
43
Pranešimai:
747
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
E38 740 M62 00'
Butinai perskaityk ir sia tema:
[E38] M62 membrana pakeista, saltas vistiek purtosi.

As kolkas nebejudu is vietos, vaziuoju kaip yra, bet iki nauju metu planuoju viska pasidaryt, daug apmasciau , manau darysiu siuos veiksmus paeiliui:
is pradziu purskaliuko paputinesiu, saltam zinoma varikliui, nes manau jei yra mikro itrukimu tarpinese pasilus varikliui jos isilydo ir nebelieka, todel pas mane siltas dirba idealei, arba oro tiek mazai gauna kad pasiles nebejaucia. (arba dar tai kad oro sklendes atsidaro tiek kiek reikia varikliui oro nes jo dar gauna ir is membranos ar itrukimu, na sita kosmosa as pats sugalvojau sau :-) gal ir neteisus)

Po to bandysiu keist membrana, nes ji tikrai svilpia pas mane kai uzdengiu ta reikiama skilute, o purskalo pagalba manau bus galima nusprest ar reikia tas visas kitas tarpines keista.

Tik po to jau darysiu kazka su duju purkstukais jei nepasiseks isprest, nes WD pagalba, dabar su dujom zymiai pagerejo trauka, nors duju reduktoriuje yra truputi sumazintas slegis. Neuzuodziu jokio kvapo uzvedus varikli, o meistrai sake kad dujas i isore praleidzia, gal ir i vidu, esu nepatiklus, manau garaze budamas uzvestas variklis dirbantis ant duju, tikrai butu imanoma uzuost duju kvapa jei jau i isore praleidzia.

Tai tiek.

_________________
BMW-Baise Mondros Wolksvagens :D


StandartinėParašytas: 15 Gru 2011, 09:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Amžius:
38
Pranešimai:
80
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
now: 318 Ci E46
ex: 735i E38
Sveiki. Skaiciau skaiciau ir neradau kad kas skustusi ta membrana su 735i. Pas mane simptomai labai panasus, saltas variklis pasupa. Ar buna ta problema tik pas 740? Jei gerai pamenu isiurbimo kolektoriai ju skiriasi. Maniskis 1999 3.5ltr su vanusu be duju.


StandartinėParašytas: 15 Gru 2011, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
43
Pranešimai:
747
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
E38 740 M62 00'
buna buna ir pas 730 ir 735, 728-tik nzn.

_________________
BMW-Baise Mondros Wolksvagens :D


StandartinėParašytas: 15 Gru 2011, 18:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
saltas motoras gali purtytis ne tik del membranu. pas mane pusmeti yra toks mazas nemalonus reikalas kad ryte salta uzkurus prastai dirba ir nepriima gazo. tik is melyno islipa (o tai atsitinka labai greitai, todel nejamiau i plauciu ilgai) viskas ok. bet ta vibracija bei netraukimas dakniso. padarem diagnostika - nedirba 6as cilindras. duodi angliu dirba. ant darbines temperaturos buna kad arba dirba arba ne, bet siltam nelabai jauciasi isskirus siokia tokia vibracija ant laisvu, duodi angliu viskas gerai.

iatariam babina, bet pradesiu nuo voztuvu dangteliu tarpiniu, nes zinau 100% kad kaiuros ir zavakes tepaluotos kazkiek, neatmetu fantastines galimybes kad ta zvake uzpilama kokiu tepalu ir del to taip buna. cia tik teorija, bet kadangi planavau jau senai jas keisti tai pradesiu nuo to. uzsakiau originalias, laukiu. pasikeisiu ziuresiu. jei ne pirksiu babina ir toliau ziuresim.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 15 Gru 2011, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Amžius:
38
Pranešimai:
80
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
now: 318 Ci E46
ex: 735i E38
pas mane i pedala reaguoja saltas. Pasikeiciau zvakes, bet dar ryte neteko pabandyt ar padejo.Senosios buvo 4 kontaktu ngk, praktiskai nebuvo elektrodo pas visas, bet buvo balti like galiukai. ziuresim sestadieni kaip bus ryte.


StandartinėParašytas: 16 Gru 2011, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.27
Amžius:
45
Pranešimai:
214
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E53] X5
[E46] 320d
na kagi baigesi pas mane tos bedos.uzteko tik suriguliuoti dujas.pasirodo kompai duju su benzo nesusisnekedavo,o tris mazdaug metus negalejau rast problemos,saibu daug ikisau ir nieko.negalejau patiket kad suriguliavus dujas ryte uzkuriu ir kaip ne mano auto :shock: dirba variklis ir nesikrato,atsisedu paspaudziu gaza ir ji priema :shock: taigi problema issprendziau, =D> ačiū visiem kas padejo.


StandartinėParašytas: 16 Gru 2011, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
43
Pranešimai:
747
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
E38 740 M62 00'
sickdog rašė:
saltas motoras gali purtytis ne tik del membranu. pas mane pusmeti yra toks mazas nemalonus reikalas kad ryte salta uzkurus prastai dirba ir nepriima gazo. tik is melyno islipa (o tai atsitinka labai greitai, todel nejamiau i plauciu ilgai) viskas ok. bet ta vibracija bei netraukimas dakniso. padarem diagnostika - nedirba 6as cilindras. duodi angliu dirba. ant darbines temperaturos buna kad arba dirba arba ne, bet siltam nelabai jauciasi isskirus siokia tokia vibracija ant laisvu, duodi angliu viskas gerai.

iatariam babina, bet pradesiu nuo voztuvu dangteliu tarpiniu, nes zinau 100% kad kaiuros ir zavakes tepaluotos kazkiek, neatmetu fantastines galimybes kad ta zvake uzpilama kokiu tepalu ir del to taip buna. cia tik teorija, bet kadangi planavau jau senai jas keisti tai pradesiu nuo to. uzsakiau originalias, laukiu. pasikeisiu ziuresiu. jei ne pirksiu babina ir toliau ziuresim.



Na taip, tu teisus, ne vien del membranos, garantuotai, del jos ir del vakumo nesandarumo, meta klaidas pastovei ant keliu iskart cilindru ir ant lemdu,(mano atveju yra taip, viena karta rodo 8 ir 1 cilindrus, kita karta klaidas nutrynus, 1245, pasku vel 3 ir 8 :-) ) jei vienas tik cilindras, tai gali but visai kitos problemos, tik va tavo atveju babina kiek zinau arba nudvesus arba ne , nuo didesniu apsuku turetu vistiek nedirbt, siuo atveju gal pipke nebepraleidzia silpnesnes sroves, bet cia tik spejimas, dangteliu tarpines butina pasikeist, jei yra tepalo kuris jau apsemia zvakes, tik va idomu kodel 6-butent cilindras, nes del dangteliu tarpiniu bunka kad pirmiausia apsemia labiausei dvi paskutines zvakes , nuo lango puses, nes varklis i ta puse zemiau stovi, dar tas pacias galines dvi zvakes is vidaus uzpila membranos problema kai yra, kuo labiau ji pasibaigus tuo daugiau zvakiu is to galo uzpila, manyciau pradek nuo pacio paprasciausio variano, yra tepalo sakai, tai gal to 6-cilindro pipke nelabai gerai uzsideda ant zvakes , yra taip buve, kiti gerai uzsimauna, i viena nelabai , tepalo yra , tai ir reguoja.... ;-)

_________________
BMW-Baise Mondros Wolksvagens :D


StandartinėParašytas: 31 Gru 2011, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.30
Amžius:
49
Pranešimai:
25
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E34 520 M20
E32 730 M30
E38 740i M62
E61 530xD M57/T2
Nikas:
Senis
Jai kas galit protingai paaiskinkit kaip ta diafragma itakoja zvakiu apipylima tepalu? man niekaip nedasunta


StandartinėParašytas: 31 Gru 2011, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
43
Pranešimai:
747
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
E38 740 M62 00'
Na man taip pat nelabai daeina, as ten giliai jau nebzinau kaip kas, tiesiog meistras paaiskino, tipo kai salta uzvedi oro sklendes uzsidariusios, o ora gauna per ta membrana, neteisingai, tai kazkaip is vidaus tas zvakes uzpila, geriausias budas tai isaiskinti, tai isisukti zvakes, ir pamatysi, pajuode galiukai ar ne, jei pajuode tai vadinas uzpila, tada membrana keist, bet pats paprasciausias budas ja patikrint kaip ir anksciau rasiau skylute uzdegt jei neklapsi tai gatava, seip jei mambrana gera tai zvakiu neuzpilinejau , tiek as zinau is meistru, dar gali isamiau pats isiaiskinti paskambines i Kazlu ruda, ten labai bendraujantys tie meistriukai, negaili info visiskai..... ju tel.Nr. kazkur sioj temoi ar kitoj tokioj panasioj, as nebeturiu telefone..... pasiieskok.

_________________
BMW-Baise Mondros Wolksvagens :D


StandartinėParašytas: 01 Sau 2012, 03:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
BMW rašė:
Jai kas galit protingai paaiskinkit kaip ta diafragma itakoja zvakiu apipylima tepalu? man niekaip nedasunta


diafgrama, tai detale jungianti karterio alsuokli ir isiurbimo kolektoriu. kai ji plysta, variklis siurbia ora ne tik per oro filtra, osm ir t.t. (nu kaip priklauso), bet ir per alsuokli, is karterio (su tepalu). todel tas tepalas ir patenka i artimiausius cilindrus nuo diafragmos (nuo salono puses) :)


StandartinėParašytas: 01 Sau 2012, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.30
Amžius:
49
Pranešimai:
25
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E34 520 M20
E32 730 M30
E38 740i M62
E61 530xD M57/T2
Nikas:
Senis
Raimondas740 rašė:


Na taip, tu teisus, ne vien del membranos, garantuotai, del jos ir del vakumo nesandarumo, meta klaidas pastovei ant keliu iskart cilindru ir ant lemdu,(mano atveju yra taip, viena karta rodo 8 ir 1 cilindrus, kita karta klaidas nutrynus, 1245, pasku vel 3 ir 8 :-) ) jei vienas tik cilindras, tai gali but visai kitos problemos, tik va tavo atveju babina kiek zinau arba nudvesus arba ne , nuo didesniu apsuku turetu vistiek nedirbt, siuo atveju gal pipke nebepraleidzia silpnesnes sroves, bet cia tik spejimas, dangteliu tarpines butina pasikeist, jei yra tepalo kuris jau apsemia zvakes, tik va idomu kodel 6-butent cilindras, nes del dangteliu tarpiniu bunka kad pirmiausia apsemia labiausei dvi paskutines zvakes , nuo lango puses, nes varklis i ta puse zemiau stovi, dar tas pacias galines dvi zvakes is vidaus uzpila membranos problema kai yra, kuo labiau ji pasibaigus tuo daugiau zvakiu is to galo uzpila, manyciau pradek nuo pacio paprasciausio variano, yra tepalo sakai, tai gal to 6-cilindro pipke nelabai gerai uzsideda ant zvakes , yra taip buve, kiti gerai uzsimauna, i viena nelabai , tepalo yra , tai ir reguoja.... ;-)


atsiprasau, neisigilinau ka perskaiciau, as supratau kad is babinu puses uzpila :)


StandartinėParašytas: 02 Sau 2012, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
43
Pranešimai:
747
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
E38 740 M62 00'
Buna ir is babinu puses, jei dangteliu tarpines nepakeistos, kaupiasi tepalas, tada jei jo perdaug, gali ir babinas sugadint.....

_________________
BMW-Baise Mondros Wolksvagens :D


StandartinėParašytas: 06 Bal 2012, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.15
Amžius:
36
Pranešimai:
984
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
E34 92m 525tds ex
E39 96m 525tds ex
E30 85m 318i ex
E36 92m 318 ex
E32 87m 735 ex
E38 96m 735 ex
E38 99m 740iL
Skype:
waidas5
na o kas man minciu duos #-o
735 po ziemos nevaziuoja mazina ant duju, jau daedziau as dujininkus :mrgreen: 123 begiu lygtais eina gerai, ijungiu 4 iskart apslamba nekyla apsukos, ekonomas iki 22L ir nedaugiau, ijungiu 5 tai vapse ekonomas virs 12l nekyla ir traukos nulis, paskui pastebejaukad ir ant benzo bukoka bet apsuks renka, snd pasivezinau su dujininkais kompa pasijungus, mato ant kompo kad uzsidegimo laikas nesikeicia sako variklis veikia avariniu rezimu, ok tada padare diagnostika, rodo 1 2 cilindrai nedirba ir LZ desnys, ok nuvarau ant krastos kompu, rodo kad visi cilindrai blogai dirba, kad ora gauna, purske eteri, niekur nesureguoja variklis neikrust, na aisku variklis purtosi dreba, parvazevau issiardziau memgbrana, ji kaip nauja #-o kas liaudis patarsit kur ieskot galu? #-o


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 94 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery