Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 13:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 98 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
Rolka rašė:
Taip(jei 4d +40Nm skaityti smulkmena),tik 3d jau bus ant ribos dasmaugtas,o 4d su dideliu galios ir "gyvenimo" resursu.


40Nm nuo virs 500Nm,tai apie 10proc,abejoju ar tu net pajusi ta skirtuma 520 ir 560...sakytum 100Nm ir 140Nm-tada nesiginciciau...siuo atzvilgiu 120kg tai garantuoju jog pajusi,jog 4.0d sunkensis...butu atvejis jog butu 4.0d standartas ir 3.0d su 177kw tai galeciau drasiai lazintis,jog 3.0d detu ta 4.0d per sona visom prasmem :wink: ....o del tu resursu ir visko kito,tai cia kita kalba,apie tai reiktu kita tema kurti...bet siuo atzvilgiu 3.0d ir 1.77kw yra kaip sakiau PROTINGAI cipuojant ir joks cia "dasmaugtas iki ribos"-kaip sakai,ta riba dar oi kaip toli :wink: ,galima ir NEPROTINGAI :mrgreen: Vimota tik lendant prie kompo is 3.0d gali ispausti iki 250kw-siuo atveju tai apie resurso sumazinima butu galima kalbeti,bet tik ne pirmuoju atveju :wink:


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
egiuxxxxx rašė:

40Nm nuo virs 500Nm,tai apie 10proc,abejoju ar tu net pajusi ta skirtuma 520 ir 560...sakytum 100Nm ir 140Nm-tada nesiginciciau...siuo atzvilgiu 120kg tai garantuoju jog pajusi,jog 4.0d sunkensis...butu atvejis jog butu 4.0d standartas ir 3.0d su 177kw tai galeciau drasiai lazintis,jog 3.0d detu ta 4.0d per sona visom prasmem :wink: ....o del tu resursu ir visko kito,tai cia kita kalba,apie tai reiktu kita tema kurti...bet siuo atzvilgiu 3.0d ir 1.77kw yra kaip sakiau PROTINGAI cipuojant ir joks cia "dasmaugtas iki ribos"-kaip sakai,ta riba dar oi kaip toli :wink: ,galima ir NEPROTINGAI :mrgreen: Vimota tik lendant prie kompo is 3.0d gali ispausti iki 250kw-siuo atveju tai apie resurso sumazinima butu galima kalbeti,bet tik ne pirmuoju atveju :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: =D> is 3d 250Kw #-o is 4d gal visus 400kw istenetu :lol: cipas tai tik paprasta mikroschema, kurios pagalba tu pakeiti softo nustatymus, tai yra paduodi didesni degalu kieki, oro, ismetimo, tuo palengviniturbinos darba ir geriau ja uzputi, 177Kw cia jau dugnas bus tam 3d ir nesnekek cia nesamoniu ok :wink: idejus kita turbina, purkstukus ismetima kokius kaltinius stumoklius gal ir padarytum kokius 220Kw bet ne daugiau cia dyzelis, nepamirsk to [-X ir 4d sunkesnis 100kg pralek su 3d ir su 4d ir pamatysi skyrtumus ir baigiam cia marazmus sneket, kas butu jeigu butu, nu uzpustum tu ta 3d nu gerai geriau jis tau soktu i prieki, paskiau pradetu biret visokios dezes, turbinos ir ka labai dziaugtumeis...? o uzspusi protyngai iki kokius 160kw ir neis jis tau geriau, taip kad nieks nemaiso ir ta 4d uzpust ir kas tada kam per sonus eis...?


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 12:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
sauliukas rašė:
:lol: :lol: :lol: :lol: =D> is 3d 250Kw #-o is 4d gal visus 400kw istenetu :lol: cipas tai tik paprasta mikroschema, kurios pagalba tu pakeiti softo nustatymus, tai yra paduodi didesni degalu kieki, oro, ismetimo, tuo palengviniturbinos darba ir geriau ja uzputi, 177Kw cia jau dugnas bus tam 3d ir nesnekek cia nesamoniu ok :wink: idejus kita turbina, purkstukus ismetima kokius kaltinius stumoklius gal ir padarytum kokius 220Kw bet ne daugiau cia dyzelis, nepamirsk to [-X ir 4d sunkesnis 100kg pralek su 3d ir su 4d ir pamatysi skyrtumus ir baigiam cia marazmus sneket, kas butu jeigu butu, nu uzpustum tu ta 3d nu gerai geriau jis tau soktu i prieki, paskiau pradetu biret visokios dezes, turbinos ir ka labai dziaugtumeis...? o uzspusi protyngai iki kokius 160kw ir neis jis tau geriau, taip kad nieks nemaiso ir ta 4d uzpust ir kas tada kam per sonus eis...?


tai tu pats cia tik sneki marazmus...ir nereikia aiskinti man cipavo teorijos,bet jei tu manim netiki,tai gal jais patikesi?-atsiversk http://www.vimota.lt/ ir matau kokie darbai padaryti...CITATA: """Chiptuning ( chiptiuningas ) – tai variklio kompiuteryje esančios valdymo programos modifikavimas. Taip modifikuojant kompiuterį galima padidinti automobilio galią net iki 77% kasdieniniam vazinejimui ( POLICIJOS patrulių automobilis VW Caddy 1.9TDI 51kw(55kw), po programavimo - 91kw, greitosios pagalbos automobilis VW LT35 2.5 tdi ant stendo turėjo 56kw, po perprogramavimo 98kw), bei 100% ir daugiau sportinių programų versijos. Su didesniais patobulinimais, bet nelendant į variklį iš SEAT/ VW/AUDI/Skoda 1.9tdi 66kw variklio sėkmingai išgauta 154kw """,
ir tie auto be jokiu variklio ar agregatu pakeitimo!!!-apie ka tu cia sneki nenutildamas,aisku,cia jau gal ziauru,bet is 3.0d ispausti 250kw labai realu pasiziurejus is koki varikliu ispaudzia kur kas didesni santyki.....pasizurek standartinius cipavimus ir bus parasyta ,jog is 142 tie 177kw ir 520Nm pats tas...IR JOKIA CIA RIBA NEPERZENKTA...o tai kad tu gali uzcipuoti ir 4.0d,nesiginciju,bet velgi atsiremi i tai ka as sakau,jog jo eksplotacija brangesne...ziurim i oficialias kainas cipavimo: 6 cilindru-800lt, V formos arba su dviem turbinom-1600lt...va apie si ir panasu skirtuma eksplotuojant 4.0d ir 3.0d as ir kalbu...


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 12:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
bet koki remonta ar aptarnavima daryti 4.0d varikliui kainuoja zymiai brangiau ir tu skirtumu ten yra gan daug(turbinos,dezes ir pan 2 kart brangiau nei 3.0d ir dar deficitas)zinoma,gal siu mazgu duok dieve neteks remontuoti,bet tarkim toki kuri remontuoti tikimybe didele...tarkim vienas is ju: 4.0d generatorius-"vandeniu"ausinamas...pasidomek kad ir jo kaina srote :mrgreen: ir tokiu mazgu mazgeliu kurie ten kelis kart brangesni uz 3.0d n...


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 12:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
uzsicipuok ta 3d iki 250kw ir tada paziuresim kas cia marazmus sneka, jei toks bukas esi ir tiki viskuom ka jie sneka tai tavo reikalas, ju reikalas parduot savo preki, labai as gerai zinau kaip ta vimota dyrba, ideda cipa ir kai privelia sudu tai ačiū nereikia... daug mano pazystamu deda ten cipus o paskiau vaziuoja pas kita meistra kad sutvarkytu softa, matosi kad nesusidures su cipavimu... gal jie ir is atmosferiko gali isspaust 50%


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
egiuxxxxx rašė:
bet koki remonta ar aptarnavima daryti 4.0d varikliui kainuoja zymiai brangiau ir tu skirtumu ten yra gan daug(turbinos,dezes ir pan 2 kart brangiau nei 3.0d ir dar deficitas)zinoma,gal siu mazgu duok dieve neteks remontuoti,bet tarkim toki kuri remontuoti tikimybe didele...tarkim vienas is ju: 4.0d generatorius-"vandeniu"ausinamas...pasidomek kad ir jo kaina srote :mrgreen: ir tokiu mazgu mazgeliu kurie ten kelis kart brangesni uz 3.0d n...

tu nepergyvenk labai gerai zinau kiek kas kainuoja, gal tu masina perki kuri blizga ir ale uzsikuria... :lol: ar su mintim keist motora...? paprasta eksplotacija niekuom nesiskiria nuo 3d remonto atveju, taip 4d daug brangiau, bet eksplotuok taisiklyngai ir nereiks taisyt


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 12:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
sauliukas rašė:
uzsicipuok ta 3d iki 250kw ir tada paziuresim kas cia marazmus sneka, jei toks bukas esi ir tiki viskuom ka jie sneka tai tavo reikalas, ju reikalas parduot savo preki, labai as gerai zinau kaip ta vimota dyrba, ideda cipa ir kai privelia sudu tai ačiū nereikia... daug mano pazystamu deda ten cipus o paskiau vaziuoja pas kita meistra kad sutvarkytu softa, matosi kad nesusidures su cipavimu... gal jie ir is atmosferiko gali isspaust 50%


tai jei taip blogai ten,tai kodel daug tavo pazystamu deda ten cipus?-tai iskart gali vaziuoti pas ta kita mesitra :wink: ...na neesme...bet kad pakelti 3.0d varikliui galia 20proc.yra nesveika ir t.t, tai tikrai esi neteisus....p.s.jei nori,galiu parodyt 530d AUTOMTAS kuriam sukelta iki apie 200kw ir vazineja jau antrus metus i dar kaip vazineja :mrgreen: ...o tai,kad ten pradeda dezes bireti ir pan.,tai faktas-kai uzcipuoja 400-500 stuku km.begusi dyzeli...jei masina su protinga rida ir tvarkingais mazgais tai pakelti galia iki 30proc. nieko blogo nera!!!


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
sauliukas rašė:
tu nepergyvenk labai gerai zinau kiek kas kainuoja, gal tu masina perki kuri blizga ir ale uzsikuria... :lol: ar su mintim keist motora...? paprasta eksplotacija niekuom nesiskiria nuo 3d remonto atveju, taip 4d daug brangiau, bet eksplotuok taisiklyngai ir nereiks taisyt


ekslpotuojant teisingai-nereiks taisyt? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: sveikinu isradus amzina varikli...p.s.atejo ziema,keiciu pakaitinimo zvakes...tai kur cia ta pati eksplotacijos kaina?


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
tai va 30% sitiems varikliams nieko blogo, bet ne 100 :wink: nieks cia neisradineja amzinu daiktu cia paprasta fizika:judejimas, trintis-dilimas, nereikia galvot kad nupirkus 4d neisvaziuosi is servisu, as tau n pavyzdziu galiu pateikt apie zmones kurie vaziuoja su 4d ir nieko netaiso ir 3d kurie turi daugybe bedu ir atvirksciai, ka nupirksi ta ir turesi, o jei tepalus keisi kas 30tuks km uzsmaugsi stosi ir iskart gesinsi varikli tai bet kuri turbavyka uzpjausi nereik pamirst kad cia dyzelis ir su juo reik vaziuot kaip su dyzeliu, jei megsti aukstas apsukas tai tau ne dyzeli reik pirkt, turejau e65 jo eksplotacija dar brangesne nei to 4d E38 tai ka dabar daryt?antro golfo eksplotacija is vis pigi tai gal vaziuojam su dviraciais...? :lol: cipavimas labai slidu dalykas, nebutinai ten aktuali ta rida, labiau ten aktualu pries tai tureje savininkai, kaip jie eksplotavo ir vaziavo su ta masina, kekvienas variklis yra apskaiciuotas tam tikrai apkrovai, jei ta 3d uzpusi iki 250Kw kaip manai ar jam uzteks tos tepalo pompos kuri yra...? ar ta turbina turi tiek baru kad ji galima tiek pust ar purkstukai ismyza tiek kuro, nu pats logiskai pagalvok o paskiau reisk savo nuomone :wink:


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 13:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
egiuxxxxx rašė:

ekslpotuojant teisingai-nereiks taisyt? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: sveikinu isradus amzina varikli...p.s.atejo ziema,keiciu pakaitinimo zvakes...tai kur cia ta pati eksplotacijos kaina?

kekviena ziema keiti tas zvakes...? #-o P.S. nenusipirksi alaus ir sutaupysi ant tu dvieju papyldomu zvakiu :wink:


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 13:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
BMW

2.5 td/tds dasideda apie 15-20ag ir apie 40-60Nm. TDS tikrai ne tas motoras kuriam gali dasidėti 30ag.. Ir tikrai netikėkite ką ten kituose Lietuvos puslapiuose jums žada, kad dasideda 30-40ag, jie turbūt niekad nėra matave nė vieno tds ant stendo po cipavimo....

3.0d 135-142ag visiems jiems pasidaro 220-240ag ir 480-520Nm....
cia citata is tavo vimotos tai kur tie 200 kw apie kuriuos tu kalbi(jau nesneku apie 250 :mrgreen: )


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
sauliukas rašė:
tai va 30% sitiems varikliams nieko blogo, bet ne 100 :wink: nieks cia neisradineja amzinu daiktu cia paprasta fizika:judejimas, trintis-dilimas, nereikia galvot kad nupirkus 4d neisvaziuosi is servisu, as tau n pavyzdziu galiu pateikt apie zmones kurie vaziuoja su 4d ir nieko netaiso ir 3d kurie turi daugybe bedu ir atvirksciai, ka nupirksi ta ir turesi, o jei tepalus keisi kas 30tuks km uzsmaugsi stosi ir iskart gesinsi varikli tai bet kuri turbavyka uzpjausi nereik pamirst kad cia dyzelis ir su juo reik vaziuot kaip su dyzeliu, jei megsti aukstas apsukas tai tau ne dyzeli reik pirkt, turejau e65 jo eksplotacija dar brangesne nei to 4d E38 tai ka dabar daryt?antro golfo eksplotacija is vis pigi tai gal vaziuojam su dviraciais...? :lol: cipavimas labai slidu dalykas, nebutinai ten aktuali ta rida, labiau ten aktualu pries tai tureje savininkai, kaip jie eksplotavo ir vaziavo su ta masina, kekvienas variklis yra apskaiciuotas tam tikrai apkrovai, jei ta 3d uzpusi iki 250Kw kaip manai ar jam uzteks tos tepalo pompos kuri yra...? ar ta turbina turi tiek baru kad ji galima tiek pust ar purkstukai ismyza tiek kuro, nu pats logiskai pagalvok o paskiau reisk savo nuomone :wink:


pats sau priestarauji..sakai 177kw 3.0d jau max ir pan...dabar rasai 30proc nieko tokio-30 proc prie 142 kw netgi daugiau nei 177kw...tu jauti ka sneki???niekas apie e65 ar divrati nesneka..klause 730d ir 740d...tie jais ir diskutuojam,nekripk i lankas....


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
sauliukas rašė:
kekviena ziema keiti tas zvakes...? #-o P.S. nenusipirksi alaus ir sutaupysi ant tu dvieju papyldomu zvakiu :wink:


tai jau ne tas pats...kur dar pakeitimo kastu skirtumas?


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 13:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
sauliukas rašė:
BMW

2.5 td/tds dasideda apie 15-20ag ir apie 40-60Nm. TDS tikrai ne tas motoras kuriam gali dasidėti 30ag.. Ir tikrai netikėkite ką ten kituose Lietuvos puslapiuose jums žada, kad dasideda 30-40ag, jie turbūt niekad nėra matave nė vieno tds ant stendo po cipavimo....

3.0d 135-142ag visiems jiems pasidaro 220-240ag ir 480-520Nm....
cia citata is tavo vimotos tai kur tie 200 kw apie kuriuos tu kalbi(jau nesneku apie 250 :mrgreen: )


tai cia cipai,apie kuriuos as ir kalbu-kurie neperzengia ribos...paskaityk cia http://www.vimota.lt/chip_tuning.html ,esant norui iki 77proc.-stai tau ir 250kw mazdaug is 3.0d..pazystamui vimota uzkele iki 200kw,toks kliento pageidavimas buvo...persistenkta,bet klientas to norejo ir po siai diena vaziuoja...p.s.jokie agragatu pakeitimai nebuvo daromi


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 13:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
egiuxxxxx rašė:

pats sau priestarauji..sakai 177kw 3.0d jau max ir pan...dabar rasai 30proc nieko tokio-30 proc prie 142 kw netgi daugiau nei 177kw...tu jauti ka sneki???niekas apie e65 ar divrati nesneka..klause 730d ir 740d...tie jais ir diskutuojam,nekripk i lankas....

skaityt ismok pyrma as rasiau kad 30% yra pats tas o 177kw yra normalu, daugiau pust ji yra pavojynga del mano isvardintu priezasciu, neskaiciavau as tiksliai kiek ten 30% dasides tos galios, bet keli kilovatai nieko nepakeis jau... n kartu rasiau kad 3d remontuojasi pigiau, eksplotacija ju beveik nesiskiria, nes skyrtumai mazi, kuro tepalo filtrai jei ir kainuoja tai keliais litais daugiau, oro filtrai gal 10lt daugiau, tepalo ten berots litru daugiau, pirksi vis tiek dvi bankes po 4litrus nu zvakiu dviem daugiau, ar pajusi tu ta skyrtuma, ar dauzys jis tave per pinigine...?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 98 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery