Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 09:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Sau 2016, 10:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Pasiskelbsiu sitoj temoi,kad nekurt naujos:) Kiek m62b44 turi temp davikliu?Mano ziniom vienas,tas kurnprie termostato ten statosi,ir jis atsako ir uz skydelio temp,ir uz temp duomenys teikiamus i ecu:) Pvz jei skydelis rodo gerai,o per inpa rodo kosmosus,tai čia sito daviklio beda:)


StandartinėParašytas: 11 Sau 2016, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
temp davikliu pas E38 turbut butu kokie minimum 6-7, tai ziurint kieno tu temperatura ten ziuri per ta pimpa

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 12 Sau 2016, 15:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Na coolant temp parametras..variklio temperatura taip sakant:) nu neturiu omeny itraukiamo oro temperaturos daviklio bei pvz silumos(lauko temperaturos) daviklio:) turiu omeny variklio temp ir skydelio parodymus:) pas senesni,m60 tai zinqu tokiu aplink varikli ne vienas prikistas,vienas skydeliui,kitas kompui ir t.t.. bet pas m62 tai pagal bmwfans.info vienas,termostate ten i korpusa isuktas:) tai kaip suprantu daugiau nera,bet gal klystu tai klausiu pasitikslinimui:)


StandartinėParašytas: 12 Sau 2016, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
41
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Mano ziniom yra vienas vienintelis, prie termostato, bent jau pas save daugiau nemaciau.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2016, 12:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Aisku:) ačiū:)


StandartinėParašytas: 17 Sau 2016, 01:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
51
Pranešimai:
438
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Sveiki. Rašau į šitą temą, nes nerandu, kur geriau būtų šį klausimą pateikt. Na, aišku, pas mane variklis M60, bet iš esmės tai tas pats. Šiandien atvažiavau į tašką B, variklis pilnai įšilęs, temperatūra normoj, pilnai sustoju, perjungiu selektorių į padėtį P ir staiga apsukos sukyla iki 2000 rpm. Pagazuoju, apsukos sukyla iki 3000 rpm ir stabiliai laikosi tame lygyje. Užgesinu variklį, vėl užkuriu- viskas normaliai. Ir vėliau važiuojant namo jokios anomalinės apsukos nepasikartojo. Klausimas- kas tai galėjo būt? Ar tai kažkaip susiję su laisvosios eigos vožtuvu (idle control valve)? Ar tai gali būti artėjančio gedimo simptomas? Na buvo toks jausmas, kad kažkas lyg mechaniškai būtų užsikirtę ir neleidžia apsukoms nukristi. Šiaip pas mane viskas tvarkoj, jokių pulsacijų nėra, variklis, kaip šveicariškas laikrodis, bet va šis momentas nustebino. Gal kas turit kokių minčių?

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 20 Sau 2016, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Mano manymu vienas i dvieju variantu :) Arba lev uzssikirto,arba skelnde :) Bet jei sakai uzgesinus ir uzvedus jau nebekilo,tai gazas atkrenta,manycciau lieka LEV :) Seip daugiau vargu ar kas gali itakoti tokia problema,sugrybavus kokiam nors davikliui,na pvz osm,vistiek apsukos iki tiek kilt negaletu,nes kad sukilt bei dirbt tokiom apsukom,reikia oro,taigi kazkieno pagalba jo tiek pateko,arba lev,arba skelndes,vargu ar dar kas galetu buti :) čia mano pamastymai tokie,gal kas pataisys mane,jei kazkur klystu :)


StandartinėParašytas: 20 Sau 2016, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
51
Pranešimai:
438
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Aišku, dėkui tau. Ardysiu, nusiimsiu LEV. Manau, reikia gerai išvalyti jo vidurius, ten gal nuo gimimo dar niekas nėra daryta.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery