Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Rgs 2024, 20:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 98 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Spa 2006, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
187
Miestas:
Hilden-Deutschland
Automobiliai:
BMW 330Ci - ex
BMW 325 E30 MTech 2 ;)
siaip dauguma ir perka dyzeli taupymui, bet tas taupymas lyginamas su benzu, o ne kad kuo maziau srebtu. nes kita vertus su 7-er vazinejimas tai tikrai nera taupimas, nesvarbu ar ten 2,5 tds ar 5,0 benzas. tadu reik pirkti golfa dyzelini ar zpeli koki, ir masina pigi ir remontas pigus ir srebia tik 5-6ltr.
o siais laikais dyzeliai labai geri, +Nm daug didesnis nei pas benzus, tai ir vaziavimas visai kitas...+ dar siokia tokia ekonomija :roll:


StandartinėParašytas: 05 Spa 2006, 18:58 
  
 
 
Dekui visiems uz patarimus ir pasiulymus,kad ir kaip krutai skamba 740D, imsiu 730D :D


StandartinėParašytas: 05 Spa 2006, 19:23 
  
 
 
dar nepamirskim kad 4.l ir 3l diesel kaina skiriasi ant minimum 3000e


StandartinėParašytas: 11 Spa 2006, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.22
Pranešimai:
286
Automobiliai:
f10
Nikas:
exSheichas
o 4.0D ne dvi turbinos?


StandartinėParašytas: 11 Spa 2006, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
Dvi.


StandartinėParašytas: 07 Lie 2009, 11:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.18
Amžius:
50
Pranešimai:
151
Automobiliai:
Ex E36 328 coupe
Ex E39 530D touring
pas 3- litri dyzeli irgi dvi turbinos..?

_________________
auksines valandos..


StandartinėParašytas: 07 Lie 2009, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.15
Amžius:
38
Pranešimai:
129
Miestas:
Klaipeda
senas temas prikelineji :D pas 3,0 viena rodos

_________________
Kiekvienas automobilis ankščiau ar vėliau tampa opeliu..


StandartinėParašytas: 07 Lie 2009, 12:32 
  
 
 
ABE rašė:
pas 3- litri dyzeli irgi dvi turbinos..?


Ne, 1.


StandartinėParašytas: 08 Lie 2009, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.29
Amžius:
35
Pranešimai:
323
Automobiliai:
525d 01'
740d - nieko blogo :) jei galvot, kad mašina ges tai geriau išvis nepirkt nes bet kokiu atveju bangu eksploatuot yra, bet ka darysi. uz 730d turi vienu oro filtru daugiau, kuris ne taip daznai keiciamas kad labai cia reiktu demesi kreipt, tai lieka kuro sanaudos, bet palyginus kokia turi galia su tokiom kuro sanaudom, tai net jos nebaisios.

_________________
Iš visų metų laikų labiausiai nemėgstu ryto ir pirmadienio


StandartinėParašytas: 10 Lie 2009, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
DIYexpert rašė:
740d - nieko blogo :) jei galvot, kad mašina ges tai geriau išvis nepirkt nes bet kokiu atveju bangu eksploatuot yra, bet ka darysi. uz 730d turi vienu oro filtru daugiau, kuris ne taip daznai keiciamas kad labai cia reiktu demesi kreipt, tai lieka kuro sanaudos, bet palyginus kokia turi galia su tokiom kuro sanaudom, tai net jos nebaisios.


ne vien tuo 1 filtru daugiau skirias,n skirtumu eksplotacijoj: tepalu i varikli 4.0d beveik 10ltr, dvi turbos, dvi oro srauto matuokles kurios turi labai sinhroniskai dirbti( parejus vienai dazniausiai reikia keisti abi), generatorius ausinimo skysciu ausinamas kuris kainuoja kruva pinigu net devetas ir t.t. Ten tu niuansu daug, visdelto V8 iskart biloja apie brangia eksplotacija o cia dar dyzelis...detaliu srote 4.0d deficitas, mazai ardomu....


StandartinėParašytas: 10 Lie 2009, 13:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.29
Amžius:
35
Pranešimai:
323
Automobiliai:
525d 01'
kaip gerai, kad tu viska žinai ir kad man niekas nebuvo parėję :D yra tu detalių tepalų 8,5 litro, oro srauto matuoklių nereik keist abiejų, apie variklio dalis gal nešnekam, nes kas būtų jeigu būtų, bet koki variklį sugadinęs biškį liūdėsi :) man rodos nesi eksplotavęs tokios ir šneki, arba bent jau pats tepalų nekeiti ir už dešim litrų susimoki :D daug detalių varikliui nuo M57 tinka, kuris deficitu net nekvepia. nebandau guost saves nes bet kokiu atveju eksplotacija nepigi, purkstukai brangus, pakeitimas sunkus, sureguliavimas sunkus, viskas kainuoja, bet ir 730d panasiai, nera kazkuom jau jis ten paprastesnis ir prastesnis :)

_________________
Iš visų metų laikų labiausiai nemėgstu ryto ir pirmadienio


StandartinėParašytas: 10 Lie 2009, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
as geriau 3d imciau, su tais 4d daugiau sukt galva reikes, jei auto butu nauja tai suprasciau, 5metus atvaziuoji ir parduodi, o db perkant ~2000m tai pradeda gest visokie davikliai ir t.t nu, bet jei yra daug litu ir poreikis aplenkt kanors tai galima pirkt :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 10 Lie 2009, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.29
Amžius:
35
Pranešimai:
323
Automobiliai:
525d 01'
kokia prasme sneket apie daviklius renkantis is dvieju vienodo amziaus modeliu su tais paciais davikliais :) o kilowatai dar nei vienai masinai nepamaise

_________________
Iš visų metų laikų labiausiai nemėgstu ryto ir pirmadienio


StandartinėParašytas: 10 Lie 2009, 19:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
DIYexpert rašė:
kaip gerai, kad tu viska žinai ir kad man niekas nebuvo parėję :D yra tu detalių tepalų 8,5 litro, oro srauto matuoklių nereik keist abiejų, apie variklio dalis gal nešnekam, nes kas būtų jeigu būtų, bet koki variklį sugadinęs biškį liūdėsi :) man rodos nesi eksplotavęs tokios ir šneki, arba bent jau pats tepalų nekeiti ir už dešim litrų susimoki :D daug detalių varikliui nuo M57 tinka, kuris deficitu net nekvepia. nebandau guost saves nes bet kokiu atveju eksplotacija nepigi, purkstukai brangus, pakeitimas sunkus, sureguliavimas sunkus, viskas kainuoja, bet ir 730d panasiai, nera kazkuom jau jis ten paprastesnis ir prastesnis :)


as tau tu niunasu galiu n isvardinti,nes toki eksplotaves kai tu dar savo net neturejai greiciausiai :lol: ir nekisk cia 3.0d, kad labai panasus,kainos 4.0d ten visko x2 ir daugiau....ir juos vertino kai ju buvo vienetai pardavime ir kainuodavo kaip 3.0d +30 proc.,siai dienai jau ju daug kas atsikande ir jie netgi pigesni uz 3.0d ir tai ne siaip sau...kas liecia srauto matuokliu keitima,jos turi buti susinhronizuotos,jei atsiranda tam tikra paklaida tarp ju,auto nedadirba ir pan.,turbinu sinchronizacija dar svarbesne...na cia eksplotacija kaip 2 varikliu+darbas tarp ju turi buti labai visas susinhronizuotas-o tai papildomos bedos


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 98 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery