Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 02:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 11:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.18
Pranešimai:
517
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
:
E39 530d 02'
E38 744i 98'
E38 730i 96' -EX-
E34 525tds 94' -EX-
E32 735i 87' =EX=
prodriver rašė:
Turiu problema, auto 97m 735, ryte uzvedus saltas varikli durniuoja apsukos, is pradziu laiko 1000rpm, po to lyg nori krist zemiau, bet pakyla, tada dirba lygiai, bet jauciasi vibracija, dar truputi padirba ir pradeda pulsuot lyg noretu uzgesti. Kai apsukos nukrenta pasigirsta toks klakt lyg metalinis garsas. Kai prasyla motoriukas dirba idealiai jokios vibracijos viskas super atrodo lyg neuzvestas butu. Iki tol tikrinom oro nesiurbia, keiciau zvakes, voztuvu dangtelio tarpines, daba planuoju keist karterio ventiliacine membrana gal pades. Kokie butu patarimai ?? [-o<

Pas mane lygiai ta pati beda. Tesiasi jau apie metus, niekas nieko neranda. Diagnostiku rezultatas - idealus variklio darbas. Keiciau viska ta pati, ka ir tu ir ta ventiliacine membrana keiciau. Niekas nepadeda.. Po pastarosios keitimo, rezultatas pasijaute, bet bedos neissprende. Jei atrasi sitos bedos priezasti busiu labai, labai dekingas uz asmenine zinute su bedos sprendimu ;)


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.29
Pranešimai:
33
Automobiliai:
e61 lci 535d 07'
exE38 735 M62 97'
Dabar yra itarimas, kad grybauja kazkoks temperaturos daviklis pagal kuri saltam varikliui sureguliuojamas kuro misinys tik klausimas kokio daviklio matavimus kompas naudoja #-o, nes kai buvo rytais apie 0 C tai uzsivesdavo ir dirbo idealiai be jokios vibracijos ir apsuku sokinejimo. Jei kas paaiskes parasysiu.


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.18
Pranešimai:
517
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
:
E39 530d 02'
E38 744i 98'
E38 730i 96' -EX-
E34 525tds 94' -EX-
E32 735i 87' =EX=
Man lauko temperatura jokios itakos nedaro. Tiesiog variklis blogai dirba, kol nera isiles daugiau nei "melynas laukelis".
Vasara, kada naktis buna labai siltos ir variklis per nakti visiskai neatvesta, masina uzsikuria idealiai. O dabar, kada oras yra saltas, kartais net nereikia laukti ryto, jei masina eksplotuojama ryte ir tada pastovi visa diena, vakare ji vel sunkiai dirba.
Beje pas mane yra imontuotos dujos. Bet uzvedus auto dirba benzinu, kol nesusyla variklis.
Vienintelis dalykas, ko nepakeiciau is "itarimu saraso" tai yra laisvos eigos voztuvas. Kazkas minejo, kad jis reguliuoja variklio darba, kol jis nesusyla iki kazkokios temperaturos, o tada variklio kompas perima ta darba. Kitaip sakant tas voztuvas yra "pacoso" alternatyva.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2011, 00:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
42
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Pratesiant tema:
m62 variklis, '96 metu. Gal galit kas nupasakoti kur randasi detale Nr. 1, nes pas save ieskojau ir niekur neradau. Cia kiek suprantu yra variklio alsuoklio kazkuri dalis, taciau pas save jos kazkaip nerandu arba nezinau kur ieskoti, beto membranos tas isejimas kur jungias vamzdelis Nr. 7 isvis yra uzglusintas. Buvau nusiemes visa isiurbimo kolektoriu, taciau to vamzdelio isvis nebuvo. Tai turiu itarima, kad pas mane kazkas yra "priburta" ir delto man graziai nedirba variklis.


Prikabinti failai:
3.png
3.png [ 6.74 KiB | Peržiūrėta 4136 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 17 Bir 2011, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
detale 1 randasi variklyje,salia grandines stovi..ta detale vadinasi oil seperator...man kyla mintys taipogi ja pakrapstyt,nes istraukus tepalo matuokle siurbia ora,membrana gera,guminiai 0 sujungimai 8,9 geri kitu neprieinu paziuret


StandartinėParašytas: 18 Bir 2011, 12:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
42
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
O pas tave nr.7 tas vamzdelis aiskiai matomas isoreje? nes pas mane sakau jo nera... :roll: :?:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery