Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 02:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 13:24 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 2000
Variklis: 4.0
Degalai: diesel

Problema/klausimas:gal kam nors buvo panasiu bedu, surestauravo abi dvi mano turbos, mechanine dali firmoj TURBOOST ir masina nebetraukia, pries remonta, viena is turbu duodant apsuku svilpe stipriai, nes sparnuote turbos kabino difuzoriu, bet nors masina trauke, dabar nebavaziuoja diagnostika vienos turbos meta klaida, o je aiskina atseit parejo elktronine dalis kuri neremontojama keisk atseit vysa turba, atjungus oro srauto matuokles isijungia avarinis rezimas masina vazuoja traukia. Tai kiek suprantu elektronine dalis veikia jaigu persijungia i avarini rezima?


StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 17:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
o tai kokia klaida meta ? gal kokie vakumo reguliatoriai, kiek girdejau yra reikalu ten pas tuos 4d sureguliuoti viska kad vienodai dirbtu, kitaip sakant daugiau problemu nei naudos :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 19:19 
  
 
 
klaida meta turbinos valdimas


StandartinėParašytas: 01 Geg 2010, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.15
Amžius:
37
Pranešimai:
102
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 3.0d 142kw
tai jei atjungus srauto matuokle traukia ,pagalvojus logiskai ,tai kalta srauto matuokle ,o ne turba.


StandartinėParašytas: 01 Geg 2010, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
pirma tai pasirinkai netinkama servisa, reikejo remontuoti turbinas Turboservise. o kita ten nera jokiu stebuklu, jei ir turbinos valdymas neveikia ar blogai veikia ten viskas keiciasi.tvarkosi be problemu.

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 01 Geg 2010, 14:44 
  
 
 
na ne taip ten paprasta viskas remontuojasi:
1.Elektronine dalys turbinos nerestauruojama, jeigu jinai sugenda iseitis perki nauja
2.vazuoti i turboservisa ju darbu su dalim samatas mano variantuj 5250lt, turboost 2175lt, nes turboservisas vertina ne darba atliekama, o masinos seimininka kuo krutesne masina to didesne suma!!!, o dalys jos visur vienodos
3.Kiek teko paciam remontuotis turboservise anksciau tai kazkaip stebuklingai iseina jaigu garantija 6 men. tai po 7-8 men. tikrai pas juos apsilankisi vel!

o del srauto matuokliu tai pries remonto darbus nors traukos buvo po remonto iseina kad dvi matuokles stebuklingai mire, nes logiskai tai taip atjungus srauto matuokles pagerejus traukai tai kaltos matuokles


StandartinėParašytas: 01 Geg 2010, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
nu nzn- as kiek pakeites ju restauruotu turbinu tai nebuvo bedu, gal 1 is kokiu 20 gal daugiau...
le. turbos valdymo dalis tinka nuo 320d kaip ir pacios turbinos, pacios el. dalys tikrai eina i nemazai turbinu tos pacios ir ju tikrai yra.

del matuokliu ir kitu situ bedu- ne i klaidas kompo ziureti reikia, o prisijungus diagnostika pavaziuoti ir ziureti "gyvus duomenis" viskas daug aiskiau bus.

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 01 Geg 2010, 21:39 
  
 
 
Pritariu, seda salia meistras su kompu ir i trasa, vaziuojat ziurit i parametrus, kas kaip dirba.


StandartinėParašytas: 05 Geg 2010, 18:38 
  
 
 
na va dabar jau pakeistos abi oro srauto matuokles, oro filtrai, diagnostika jokiu klaidu nemeta, bet masina kaip nevaziavo taip nevaziuoja, duodant apsuku is vienos puses duslintuvo pasipila juodi dumai, kita viskas tvarkoj: dabar jie man aiskina kad AGR, reikia ismusti katalizatorius nors je neuzsikimse.


StandartinėParašytas: 08 Geg 2010, 11:00 
  
 
 
Tai jei AGR, tegul vakumus apziuri, gal ko nepajunge. O siaip tai meistrus siulyciau keist.


StandartinėParašytas: 09 Geg 2010, 22:22 
  
 
 
radau siandien pats ta beda, kazkodeltai lydosi oro isiurbimo zarna einanti nuo oro srauto matuokles link turbinos. Oro filtrai nauji ka tik pakeisti, vaizdas toks lig turbai neuztektu oro traukia is ten kur nereiketu?


StandartinėParašytas: 11 Geg 2010, 01:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.23
Amžius:
40
Pranešimai:
156
Miestas:
Nyderlandai
Skype:
energie321
lydosi? (gal tau taip pasirode? ) :o ar tikrai taip ? juk ten saltas oras pareina is kur ta karstis...

_________________
Man is a pupil, pain is his teacher...


StandartinėParašytas: 29 Geg 2010, 12:17 
  
 
 
Isilydziusia slanga pakeiciau i nauja, jai kam kada reiktu keisti ta slanga perkant is sroto tai nepatarciau arba reiketu atkreipti demesi i slangos apatine puse (prie turbinos sujungimo) nes bus stypriai apsinese nuosedom kurias gauna nuo alsuoklio, o kad ten ne kaista tai visiska nesamone, nes turbinos korpusas ikaista, plius oras ateina ne tik is filtro bet dar ir is alsuoklio.
Bedos dar visvien nesibaigia, dumija vairuotojo puse duodant apsuku ir kas idomiausia, kai masina salta traukia gerai, bet kai ikaista, uzgesinus varikli, isnaujo uzvedus, nebetraukia
Diagnostikos parodimai, kad vairuotojo puse kuri dumija oro srauto matuoklis rodo pastoviai dideli kieki oro nuo 500 iki 700 , matuokliai geri abu BOCH nauji, keiciant vietom duomenis tokie patys islieka, oro pasiurbimas nuo oro filtro iki turbinos patikrinta niekur negauna, kas gali buti nezinia, gal kam yra kozkokiu minciu, ar patarimu kur kreipti demesi???


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery