Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 02:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Geg 2007, 14:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Kas buvot susidūrę su E38 membranos keitimu, tai tikriausiai žinot, kad vienas iš blogai veikiančios membranos požymių yra tepalo patekimas į įpurškimo kolektorių, ir po to į cilindrus. Pakeitus membraną ir išpylus susikaupusį tepalą iš įpurškimo kolektoriaus bei prasivalius žvakes, būtų gerai kažkokiu tai būdų prasiplauti ir cilindrus, kuriuose turėjo susikaupti šiek tiek suodžių per tą laikotarpį, kai tepalas patekdavo į cilindrus. Gal kas žinot paprastesnių būdų nei Wynn's pylimas į dirbantį variklį per koka nors skylę? Gal yra kokių priedų, pilamų į kuro baką, kurie galbūt ilgiau plauna, bet nereikia tiek terliotis, tiesiog susipili į kuro baką ir važinėji sau, o variklis pats prasiplauna?


StandartinėParašytas: 18 Geg 2007, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.23
Amžius:
39
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535ix
E81 118D
E32 730 M60 '92
Honda CM200 '80
Skype:
krakadilas.E32
yra toks tepalas JB Germany Oil MIG2000 tai jis gerai tokius dalykus pravalo :)

_________________
Metal On Metal


StandartinėParašytas: 18 Geg 2007, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Bet tai čia patį tepalą reikai keist. Netinka toks variantas. Ypač kai ne taip seniai BMW 5W40 tepalas supiltas.

Gal kas dar kokių nors pasiūlymų turit?


StandartinėParašytas: 22 Geg 2007, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.21
Amžius:
44
Pranešimai:
529
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M5 3.6i S38 89'
E39 520D 01'

Ex. E39 540i manual 97'
Ex. E38 750 M73 96'
Ex. E32 m60 b30 V8 92'
Ex. E34 m20 b25 89'
Ex. E28 m20 2.7ie 85'
Ex. E28 m20 2.8i 83'
Ex. E30 m10 1.6 83'
PhReaK rašė:
Bet tai čia patį tepalą reikai keist. Netinka toks variantas. Ypač kai ne taip seniai BMW 5W40 tepalas supiltas.

Gal kas dar kokių nors pasiūlymų turit?
Buvo tema-cilindrai prikepe,pasinaudok paieska,ten buvo rasyta kaip normaliai sutvarkoma tokia problema :wink: ,bet ligtais 3er skyrelyje :roll:

_________________
///M POWER ,tai daugiau nei kazkas tokio...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery