Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[ALL] Tepalu lygis / gerokai virs normos / pasekmes https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=7318 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Janis [ 23 Vas 2006, 15:16 ] |
Pranešimo tema: | [ALL] Tepalu lygis / gerokai virs normos / pasekmes |
kas gali but nuo to kad yra perpilta tepalu gerokai virs tepalu normos? |
Autorius: | Afonia [ 23 Vas 2006, 15:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Gali isspausti riebokslius ir tiek bet patarciau tepala geriau nusipilti iki normos, nes kas perdaug, tas ne sveika. neveltui parasyta MAX o dar manau spaudimas varyklyje padideja, jei as neteisus, tai kazkas pataisis gal? |
Autorius: | AlvydasV [ 23 Vas 2006, 15:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Taip del salniku tu teisus , del spaudimo nezinau |
Autorius: | Afonia [ 23 Vas 2006, 15:41 ] |
Pranešimo tema: | |
na logiskai pamascius tai salnikams (lietuviskai RIEBOKSLIAMS ) spaudimas ir padeda pradeti leisti tepala. nes jei ne spaudimas tai gali tepalo piltis kiek tu nori |
Autorius: | AlvydasV [ 23 Vas 2006, 15:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Logiska |
Autorius: | Karalaitis [ 23 Vas 2006, 15:46 ] |
Pranešimo tema: | |
siaip, nzn ar tiesa, bet kazkur skaiciau, kad kai tepalo per daug, tai tipo katalizatorius gali uzsikist, tik nelabai isivaizduoju per kur, ir kodel.... |
Autorius: | BMW Power [ 23 Vas 2006, 15:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Buvo perpyle ir man. Turiu pastebeti, kad nieko blogo neįvyko. Manau, kad MAX žymė - su pakankamu dideliu rezervu . |
Autorius: | PrakalejaS [ 23 Vas 2006, 16:42 ] |
Pranešimo tema: | |
faktas 1 - tepalo perpylimas tikrai variklio tarpinems ir rieboksliams ne i nauda, labai siulyciau nusipilti iki normos. variklis jegos slegiui pakelti turi sociai, bet wat tarpines tikrai nera ant tiek atsparios |
Autorius: | Sanis1 [ 24 Vas 2006, 00:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Panagrinekim si reiskini issamiau-taigi kiek teko matyt varikliu nuimtu karteriu tai tapalo siurblio paemimo galas yra auksciau nuo karterio dugno-taigi jei nera pakankamai tepalo siurblys nepaima tepalo-nesudaro reikalingo slegio ir tada jau blogai-o jeigu tepalo daugiau nei norma MAX rodo kas tada-gi slegis tai nedideja nuo to, tapalo siurblys ir toliau paima tepala kuri paskirsto po visa varikli su tikrai nepadidejusiu slegiu-koks gali but kankimas rieboksliams?Cia tik mano pamastymai-jei klystu pataisykit Redardz |
Autorius: | Tbmw [ 26 Vas 2006, 18:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Kolegos, manau pamirstate pagrindine problema: kai tepalo perdaug, svaistykliai siekia tepala ir ji suplaka. Tepalas suputoja ir netinkamas naudoti. M |
Autorius: | Ged@s [ 26 Vas 2006, 19:45 ] |
Pranešimo tema: | |
tepalas gi ne sviestas jis taip gaminamas, kad neputotų o perpylus tepalo į variklį, galima mėgautis padidėjusiomis kuro sąnaudomis ir sumažėjusiu galingumu, nes suktis judančioms variklio vidurių dalims atsiranda didesnis pasipriešinimas (reik taškyt tepalų, kurių neturėtų būti tiek daug, masę ant sienelių) |
Autorius: | UDE [ 27 Vas 2006, 00:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Ged@s rašė: tepalas gi ne sviestas jis taip gaminamas, kad neputotų o perpylus tepalo į variklį, galima mėgautis padidėjusiomis kuro sąnaudomis ir sumažėjusiu galingumu, nes suktis judančioms variklio vidurių dalims atsiranda didesnis pasipriešinimas (reik taškyt tepalų, kurių neturėtų būti tiek daug, masę ant sienelių) putoja ir dar kaip.aisku kai buna karstas
|
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |