Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[ALL] M30 variklio tiuningas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=71293
Puslapis 11

Autorius:  csi [ 31 Rgp 2009, 21:37 ]
Pranešimo tema:  [ALL] M30 variklio tiuningas

Turiu m30 varikli is 635csi ir noreciau pakelti galia apie 300arkliu(jai imanoma tai ir dar daugiau),bet nelabai zinau nuo ko pradet tai daryt ,turbinos det tai tikrai nenoriu.
Prasau protingu patarimu kaip tai padaryt. [-o<

Prie sio m30 monstriuko,kaip jis juo taps planuoju naudoti greiciu deze GETRAG 262CR(jau turiu),kardana nuo 635csi(nezinau ar atlaikys tokia jega),bet del reduktoriaus tai psiklydes,su kokiu perdavimu geriausia butu naudoti :D ir visa tai noriu sukisti i savo e9.

Turiu keleta minciu, bet nizinau ar geros: naudoti alkunini velena is m30 3,2l(skaiciau,kad nadojant si velena gaunasi vietoj 3,4l beveik 3.8l) , didinti suspaudimo laipsni, slifuoti veleneli iki 294laipsniu, slifuoti ismetimo ir isiurbimo kanalus, 47mm/39mm voztuvus ar didesnius, ismetimo kolektoriu nuo M535i arba HARTGE firmos, programuojama ipurskimo-uzdegimo sistemas, didesnius purkstukus su galingesniu siurbliu,gal dar ir kaltinius stumoklius. :roll:

Autorius:  Germany [ 31 Rgp 2009, 21:45 ]
Pranešimo tema:  Re: (ALL)M30 VARIKLIO TIUNINGAS.

zodziu is gero antikvaro nori pornografija padaryti :) be turbinos kazin ar daug ag pakelsi, čia ne dyzelis kad programiskai galinguma didinti

Autorius:  Linius [ 31 Rgp 2009, 21:52 ]
Pranešimo tema:  Re: (ALL)M30 VARIKLIO TIUNINGAS.

sanimda rašė:
zodziu is gero antikvaro nori pornografija padaryti :) be turbinos kazin ar daug ag pakelsi, čia ne dyzelis kad programiskai galinguma didinti


jisai apie programavima ir nekalba #-o

Autorius:  Supergreitis [ 31 Rgp 2009, 22:02 ]
Pranešimo tema:  Re: (ALL)M30 VARIKLIO TIUNINGAS.

atmosferinio (variklio be turbinos) kaip ir sito m30 ar is bet kokio kito, kad ir dyzelinio galia keliasi su nemazom pastangom ir investicijom. reiktu aisku apdirbti galvos kanalus (portinti), manau reiks sportinio velenuko (jei kalba eina apie 300Ag), didinti suspaudimo laipsni, viska lengvinti, susverti, balansuoti ir t.t. jau nekalbu apie isiurbimo ir ismetimo modernizavima. kardanas laiko ir 2 kart didesne galia, reduktorius irgi pasidaro :)

jei kils rimtesniu minciu kreipkis :)

Autorius:  LaimisBMW [ 31 Rgp 2009, 22:03 ]
Pranešimo tema:  Re: (ALL)M30 VARIKLIO TIUNINGAS.

Arba turbo arba S38 variklis. Is M30 atmosferkes padaryt 300ag bus labai labai brangu, nes reikes rpm sukt, o jis tam visiskai nepritaikytas, sakyciau be 20000-25000lt net negalvot nieko.
As rinkciausi S38, tik reik gyva varikli gauti. Iki 10k lt eitu tilpt.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/