Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Bendrai apie si automobili https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=68743 |
Puslapis 1 iš 7 |
Autorius: | eginas [ 30 Bir 2009, 08:30 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Bendrai apie si automobili |
sveiki. vairuoju golf 3 ir visiskai atsibodo 2 durys, nepatogios sedynes ir durna jausena sedint viduj. viduj mintys neapleidzia ir imu svarstyti apie automobilio keitima. patinka bmw 5 isvaizda, tiek vidus tiek isore. patinka tai kad didele masina. taciau vis neramina galiniai varantys ratai ir tai, kad tik tai zinau apie si modeli . noreciau kad pasidalintumet patirtimi, kaip varikliai, kaip kebulai, kaip vaziuokle, ar brangus remontas, ar daliu eina rast, kuriu metu geriausia pirkti, kokio darbinio turio. uz kokia kaina verta pirkti, i ka atsizvelgti perkant, kokios problemos yra dideles kokios ne. neesu tas kuris vazineja dugnais, draskosi, laksto grioviais ir pan. reikia normalios masinos kuri vaziuotu kada reikia. nezadu nei tuninguot nei turbint. mastau dar ir apie kuro sanaudas, todel svarbu ir variklis. kolkas galvoju apie dyzelini 2.4. ir manau kad reiktu ieskot kuo paprastesnio be jokiu pribambasu. patarkit. |
Autorius: | sickdog [ 30 Bir 2009, 08:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] bendrai |
eginas rašė: sveiki. vairuoju golf 3 ir visiskai atsibodo 2 durys, nepatogios sedynes ir durna jausena sedint viduj. viduj mintys neapleidzia ir imu svarstyti apie automobilio keitima. patinka bmw 5 isvaizda, tiek vidus tiek isore. patinka tai kad didele masina. taciau vis neramina galiniai varantys ratai ir tai, kad tik tai zinau apie si modeli . noreciau kad pasidalintumet patirtimi, kaip varikliai, kaip kebulai, kaip vaziuokle, ar brangus remontas, ar daliu eina rast, kuriu metu geriausia pirkti, kokio darbinio turio. uz kokia kaina verta pirkti, i ka atsizvelgti perkant, kokios problemos yra dideles kokios ne. neesu tas kuris vazineja dugnais, draskosi, laksto grioviais ir pan. reikia normalios masinos kuri vaziuotu kada reikia. nezadu nei tuninguot nei turbint. mastau dar ir apie kuro sanaudas, todel svarbu ir variklis. kolkas galvoju apie dyzelini 2.4. ir manau kad reiktu ieskot kuo paprastesnio be jokiu pribambasu. patarkit. 1)galiniai varantis ne problema, priprasi per pora menesiu net nejusi skirtumo, paskui gali but kad tai suteiks ir malonumo. jauciu diskomforta vaziudamas masina kur priekis varomas. 2)kebulai yra toks 50/50 reikalas, jei pirksi e34a 88-92u garantija bus nuvarge kebulai, jei nori gero kebulo ieskok 93-96metu, na arba stebuklo, buna kad ir senukai uzsilaiko, bet ju kainos ne 1000lt. jei pirksi senesni tai venk tu kurie su liukais, nes drenezas eina link prekinio sparno ir ten viskas kaip taisykle kartu su slenksciu ispuva velniop. nebent azpiuresi ir nerasi. bet bendrai pajamus jei kebulas pasitaike tvarkingas ir priziuretas bedu daug nebus. 3)kodel turetu buti problemu su dalimis? visko yra pirkti, nori originaliai - krasta, nenori originaliai bet kokia detaliu parduotuve. dar kazkiek yra shruotuose. silpnese vieta yra vaziuokle, sharniriukai, traukytes ir tt. kartas nuo karto reikes keisti. 4)metus pirkti geriausia kuo imanoma naujasnius. sedanai ejo iki 95, turingai iki 96. 5)variklis... gama gan plati. apie dyzelius nieko nepasakysiu, tik zinau kad pas tds buna problemos su siurbliu. benzas nuo 1.8 iki 4.0 . optimaliausiai visais laikais skaitesi 525 (m50b25). o kuri pirkti... piekti ta kuris bus tvarkingas, nes masina jau nenauja ir svarbu kad viskas veiktu nei papildomi arkliai. jei domintu TAUPUMAS tai pats ekonomiskiausias yra 518, 4 cilindrai. jo problema tik ta kad jis labai netraukia, yra letas. bet maltis po miesta sociai, sakau kadangi toki turim po siai dienai + idetos tesioginio ipurskimo dujos, retai kada daugiau 11os paima mieste, 10-11. vel gi jei svarbus taupumas gali pasieskoti kokio 520-525 su tesioginem dujom 93-95metu. dar patarimas butu nesibaidyk automato, jei bus tinkamas variantas su automatu ir viskas veikia jamk. 6)o ziuret reikia viska ka gali. nebent perki masina uz 1000lt, tada dzin, damusi kita pasiimsi. sekmes. |
Autorius: | MYCIUS [ 30 Bir 2009, 10:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] bendrai |
Dėl galinių ratų tai čia tik malonumas važiuot, bet.. žiemą mašina su priekiniais varomaisiai yra pravažesnė, nebent tame E34 būtų blokuotas reduktorius (LSD) (jei ir nebus tokio reduktoriaus galėsi įsidėt vėliau ), arba antiprabuksavimo sistema ASC+T (čia būna tik naujesnių metų). Dėl detalių.. jų tikrai yra, kad ir kokios smulkmenės prisireiktų, bet kokia detalę rasi Krasta auto, tačiau ten kainos didelės. Na bet tikrai neproblema ir bet kokiok kitoj detalių parduovėj įsigyt filtru, stabdžių kaladėlių, diskų ir t.t. Šrotuose irgi pilna E34 modelių, tačiau paskutiniuju metu jų po truputį jau mažėja - liaudis pereina ant E39, tai ir šrotai daugumoje pradeda ardyt E39. Dėl detalių kainų na jos bus tikrai brangesnės jei golfo..čia jau nelabai palyginami dalykai. Dėl ekonomiškumo - na vėlgi nereikia tikėtis iš mašinos, kuri sveria pusantros tonos, kad ji bus labai ekonomiška. aš pats važinėjau ir dabar dar tebeturu su 3ltr 8 cilindru varikliu tai kadangi pravaziuodavau turbūt didesne dalį kilometru užmiestį nei mieste (arba 50/50), man vidurkis išeina 11,13ltr/100km..gal ir nemažai, bet mašina su V8 variklių ir 218ag - važiuoja smagiai dėl mašinos komplektacijos, tai čia vienareikšmiškai - kuo ji pilnesnė, tuo geriau. įdomu, kodėl nori kuo paprastesnio? juk gerai, kai yra visi elektriniai langai, elektrinis liukas, pilnas borto kompiuteris (kai perspėja apie kuria nors nedeganęią lempą, arb kai gali pasižiūrėk kiek mašina degina kuro, ar kiek tiksliai lauke temperatūros), beto kondicionierius, ir t.t. (būna ir parktronikai (atstumo jutikliai) ir el užuolaida galinė, ir sėdynės elektrinės su atmintimi šiuose modeliuose, bet čia jau retesnis variantas ir nekiekvienam to reikia) |
Autorius: | eginas [ 30 Bir 2009, 11:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] bendrai |
idomus variantas kad siulai benzinini, sudvejojau. nors sako kad dyzeliniu remontas brangesnis, bet lyg ir atrode kad kokie 8 ltr kaimisko dyzelino pigiau nei dujos. teks pagalvot. o kokiu buna ipurskimu 1.8 ar 2.0? tik mono ar yra dar kokiu nors mandresniu? kiek logiskai zmogus turetu prasyt uz tvarkinga masina? tarkim kokia 93-95 metu. |
Autorius: | Linius [ 30 Bir 2009, 13:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] Bendrai apie si automobili |
nu tu pavarai, cia tau ne golfas, kad 5er kebula trauktu 1.8 ar 2.0l jei ziureti, tai tik nuo 2.5l. dezelio nepatarciau, bedos dideles su siurbliais, nors buna ir isimciu |
Autorius: | sickdog [ 30 Bir 2009, 13:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] bendrai |
eginas rašė: idomus variantas kad siulai benzinini, sudvejojau. nors sako kad dyzeliniu remontas brangesnis, bet lyg ir atrode kad kokie 8 ltr kaimisko dyzelino pigiau nei dujos. teks pagalvot. o kokiu buna ipurskimu 1.8 ar 2.0? tik mono ar yra dar kokiu nors mandresniu? kiek logiskai zmogus turetu prasyt uz tvarkinga masina? tarkim kokia 93-95 metu. na kiek zinau paprasto senojo 524td remontas nera baisus, ten kaip ir paprasta viskas, tik kad senas jis jau moraliskai. 2.5tds kiek pamenu yra gerai bet jie visi uzgainioti tai ir stojasi klausimas ar verta pirkti nuvargusi dyzeli ar +-normalu benza su galimybe vazineti dujomis. toliau kas liecia tvarkinga automobili ir logika tai logikos sitoi vietoi nera o ir ta tvarkinga automobili skirtinai supranta. kainu tikrai nezinau, bet manau kad uz gera E34 reiktu moketi nemaziau 4500lt, bet cia tik mano pamastymas toks, gal ir klystu del kainos nes nesidomejau N metu. paskutini karta kai domejausi tai GERO e34o be 2000euro nepaimtum, bet dabar viskas kitaip + E39 visiskai sutvirtino savo pozicijas nustumdamas E34. kas liecia motorus as tai cia ilga kalba, nes ju yra daug rusiu, pradedant tuom kad iki 92u ejo m20 motorai (liudiskai "krabai" del kolektoriaus gyvatino) o veliau ejo m50 (kaimetiskai "plytos"). m50 aisku geriau,naujasnis,galingesnis,taupesnis, bet siektiek sudetingesnis aptarnavime nei m20. 1.8 jau yra m40 4i cilindrai. as asmeniskai tau siulyciau 520-525 ir pridurciau kad sanaudu atzvligiu jie ryja vienodai beveik o galios skirtumas tikrai didelis 525 naudai. bet vel sakau imk ta kuris tvarkingas. 518 yra gerai su salyga jei tau is tokios kalses masinos reaikalingas taupumas o smagiau pavazineti su juo neiseis,nebent ziema ant sniego. nors is kitos puses musiskis jau gal kokiu 6+- metus sukasi ir nieko, jau bratke mokosi juo vazineti, viskas gerai. ir galiausiai pridursiu kad suvoktum viena dalyka - su bmw niekada nebus pigiau arba taip pat pigu vazinetis kaip su golfu, uz malonuma reikia moketi. aisku siuo atveju kazkokiu krastutinumu nera bet vistiek brangiau kazkiek. |
Autorius: | arvycka [ 30 Bir 2009, 14:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] Bendrai apie si automobili |
Check this out http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/ ... 1/17483425 |
Autorius: | Bimberiux [ 30 Bir 2009, 14:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] Bendrai apie si automobili |
arvycka rašė: Check this out http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/ ... 1/17483425 Sprendžiant iš antros nuotraukos, tai šito kapotas jau kreivai stovi... Vairas ir el. langai ne gamykloje įstatyti (todėl salone girdėsis barškėjimas/girgžėjimas) |
Autorius: | Edva88 [ 30 Bir 2009, 14:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] Bendrai apie si automobili |
E34 kebula normalu paemus ir tikrai priziurint gerai - gera ir turesi su golf 3 tikrai nera ko lygint dazniausia kebulo beda tai buna arkos, slenksciai ir dureliu apacios. 2.5tds ar td papirkus su geru siurbliu, kuris tarnautu yra geras variantas, na o benzinai ir kW daugiau ir smagiau vaziuot, aisku ne 1.8 sitas variantas pigus, bet matosi, kad jaunas vairuotojas ji turi, tai nupirkus ir bedu gali islyst vaziuokle kaip sake tai sarnyriukai, traukeles, stabilizatoriai daznai keiciami. Manuale kiek buvau mates rekomenduoja situos dalykelius kas 12000km pakeist o pirkt aisku geriau kuo naujesni, bet nepavargusi |
Autorius: | Jara_E-34 [ 30 Bir 2009, 16:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] Bendrai apie si automobili |
kiek zinau,E34 neturejo mono ipurskimo,tik pilna pats asmeniskai turejau E34 su senesniu 2 litru varikliu,reziume:trasoje ~8litrai,mieste ramiai vaziuojant ~12,jei draskysies tai ir daugiau. manau jei nori imt benzinini ziurek variantus nuo 3000lt ir daugiau |
Autorius: | Poliarinis_eziukas [ 30 Bir 2009, 17:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] Bendrai apie si automobili |
dar kas nors tokias masinas perka ? |
Autorius: | Edva88 [ 30 Bir 2009, 17:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] Bendrai apie si automobili |
Poliarinis_eziukas rašė: dar kas nors tokias masinas perka ? kokius tu cia klausimus uzduodi, kaip is medzio iskrites niekas nepardavinetu jei nepirktu nors pavyzdziui as net nebeparduociau savosios liko man 1 metus su ja isvazinet ir tikrai uzteks |
Autorius: | Jara_E-34 [ 30 Bir 2009, 17:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] Bendrai apie si automobili |
na,klausimas tikrai kvailas... jeigu tamstai 15 metu senumo masina jau tik i savartyna tinkama tai puiku,kad gali sau leist nusipirkt pvz 5-mete. bent jau man jokio diskomforto nekelia tai,kad mano masinos amzius jau perkope dvizenkli skaiciu |
Autorius: | Edva88 [ 30 Bir 2009, 17:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] Bendrai apie si automobili |
na pas mane 15metu senutei ir atlikes dar siokiu tokiu kebulo darbu, galesiu ja savo akyse bent 5 metais pajaunint aisku kebulas jau senu formu, bet tai nekelia tikrai jokio diskomforto zmones perka 1980m. BMW restauruojasi ir dziaugiasi kaip nauja auto ir daugeliui ji graziai ziurisi matai prasimusai, uzdirbai kazkiek litu, nusipirkai E38 ir jau sakai, kad E34 lauzas |
Autorius: | Jara_E-34 [ 30 Bir 2009, 17:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] Bendrai apie si automobili |
tiesa...jei savo gyvenima susitvarkei geriau uz kitus,tai bent jau nereikia cia zmoniu marozais laikyt,kad atseit pigienas ir senienas perka kiekvienas perka pagal isgales,del to taip ir yra,kad diedukui,kuris visa gyvenima atvazinejo su ziguliu,kuriam ilgai taupe,tas zigulys geriau uz bet kuria kita masina |
Puslapis 1 iš 7 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |