Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[ALL] Kas yra kompensatoriai https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=6783 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | aliocha [ 07 Vas 2006, 13:05 ] |
Pranešimo tema: | [ALL] Kas yra kompensatoriai |
Galit pasakyt kas yra kompensatoriai ir kokia jų funkcija? Ir kokia turi būti aušinimo skysčio šlangelė - kieta ar minkšta? |
Autorius: | martynasg [ 07 Vas 2006, 13:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kas yra kompensatoriai? |
Kompensatoriai yra duju paskirstymo mechanizmo dalis. Paprastoje sistemoje tam tikrais intervalais reikia patikrinti ir sureguliuoti tarpeli tarp voztuvo ir keliklio. Kada stovi kompensatoriai reguliavimas nereikalingas. Tarpelis reguliuojasi automatiskai. Kompensatoriai dirba hidrauliniu principu. Del zarnu- kai variklis saltas- zarnos minkstos, kai variklis karstas- zarnos kietos. Darbinis slegis bmw ausinimo sistemoje apie 1.5 bar, taigi spresk pats. Zarnos tikrai bus kietos. |
Autorius: | Karalaitis [ 07 Vas 2006, 14:28 ] |
Pranešimo tema: | |
nekursiu kitos panasios temos, paklausiu cia. ar galima, isrinkus varikli, kaip nors nustatyti, ar geras kompensatorius? kol variklis buna saltas, voztuvai pazlega, o kai pasyla, tai normaliai |
Autorius: | riciukas [ 07 Vas 2006, 14:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Karalaitis rašė: nekursiu kitos panasios temos, paklausiu cia. ar galima, isrinkus varikli, kaip nors nustatyti, ar geras kompensatorius? kol variklis buna saltas, voztuvai pazlega, o kai pasyla, tai normaliai
itariu kad ne, nors..... |
Autorius: | Piktas Centas [ 07 Vas 2006, 17:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Karalaitis rašė: nekursiu kitos panasios temos, paklausiu cia. ar galima, isrinkus varikli, kaip nors nustatyti, ar geras kompensatorius? kol variklis buna saltas, voztuvai pazlega, o kai pasyla, tai normaliai
Pilnai gali buti jie kalti.Kol teplas saltas ir jo kaip reikiant nepompuoja,gali truputi pakalbeti jie. |
Autorius: | Karalaitis [ 07 Vas 2006, 17:46 ] |
Pranešimo tema: | |
tai as puikiai zinau, kad jie cia kalti. sita masina as ruosiuosi parduoti, ir nelabai noriu visus keist... |
Autorius: | gogy [ 07 Vas 2006, 20:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Geri kompensatoriai turi buti kieti ir spaudziant turetu tepaliuko truputi isbegti. Jie jie minksti tai gali buti oro prigaude arba jau pavarge. Dar kompensatoriai gali pradet barsket jei trumpais atstumais vazineji. t.y. kai variklis nepasiekia pilnos darbines temperaturos |
Autorius: | Karalaitis [ 07 Vas 2006, 21:01 ] |
Pranešimo tema: | |
na va, ta ir norejau suzinoti. ačiū as siaip kazkur du kart po pusvalandi i darba vaziuoju, o savaitgali toliau kur nors vaziuoju, o trumpu isvaziavimu tai siaip retai buna... taip kad lyg ir ne del trumpu vazinejimu susinesiojo. matyt amzius ir km... |
Autorius: | V@ldas [ 07 Vas 2006, 21:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kas yra kompensatoriai? |
martynasg rašė: aleksandras rašė: Galit pasakyt kas yra kompensatoriai ir kokia jų funkcija? Ir kokia turi būti aušinimo skysčio šlangelė - kieta ar minkšta? Kompensatoriai yra duju paskirstymo mechanizmo dalis. Paprastoje sistemoje tam tikrais intervalais reikia patikrinti ir sureguliuoti tarpeli tarp voztuvo ir keliklio. Kada stovi kompensatoriai reguliavimas nereikalingas. Tarpelis reguliuojasi automatiskai. Kompensatoriai dirba hidrauliniu principu. Del zarnu- kai variklis saltas- zarnos minkstos, kai variklis karstas- zarnos kietos. Darbinis slegis bmw ausinimo sistemoje apie 1.5 bar, taigi spresk pats. Zarnos tikrai bus kietos. Ausinimo slange negali buti labai kieta, tada galvai sakes. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |