Naršydamas internete, pas kolegas OOOO radau naudingos informacijos, gal kam praves. Man pravertė
Patarimai perkantiems naudotą automobilį1. Prieš perkant automobilį, paruoškit ir pasiimkit su savim mažą magnetuką, susuktą į skudurėlį. Jį susukt tokiu būdu, kad jis vos vos laikytusi ant šaldytuvo. Toks daikčiukas padės jums suprast, buvo automobilis patekęs į avariją ar ne.
kokiu budu jis tai parodys? tipo kur spaklius? o jei sparnas keistas? o jei masina espace'as
2. Jūs turite sužinoti buvo perdažytas automobilis ar ne, ar ne prarūdijęs kėbulas. Ir tas ir tas, sumažina automobilio gyvavimo laiką, ir žinoma KAIN?. Lipdukai, juostelės, užrasai dažniausiai skirti tam, kad paslėpti kėbulo defektus. Peržiūrėkite visas gumines ir plastmasines dalis, ant jų neturi būti dažų. Atidarykit kapotą, ir palyginkite dažų spalvas po kapotu ir ant kėbulo.
perziureti visas gumines ir plastmasines detales uzimtu gerokai daug laiko beto jei normaliai automobilis dazomas, visos gumos ir plastmases nuimamos
3. Patikrinkite kaip užsidaro visos durys. Atminkite, pas automobilį su geru kėbulu "zazorai" turi būti vienodi.
4. Apžiūrėkite ratus. Labai svarbu yra, kad padangos susidevėjimas būtų tolygus, nes kitaip tai rodo pakabos defektus (nors ir blogą suvedimą). Jeigu ratlankiai yra iš lengvųjų metalų lydinio, tai po smugio gali atsirasti deformacija.
velgi, o jei padangos nenaujos pirktos? o jei ratlankiai restauruoti?
5. Dabar apie variklį. Benzino kvapo visiškai negali būti. Viskas po kapoto dangčiu turi būti švaru, kitaip purvas gali nurodyti tai, kad slepiamas koks nors variklio defektas ( pvz. alyvos nutekėjimas). Jei ką nors radot, yra galimybė, kad variklis buvo perkaitęs.
kai viskas svaru, gali reiksti kad kas nors keista buvo ir paskui variklis plautas
6. Pasistenkite surasti instrumentų žymes (ant varžtų). Jei rasite jų, tai reikš, kad į varyklį jau buvo landžiota, reiškia buvo kažkokių gedimų. O tai gali ir pasikartoti.
del varztu tai teisybe.. galima visai nemazai is to pasakyti.. pvz kas keista ir pan..
7. Atidarykite alyvos įliejimo angos dangtį. Jei ant jo yra tokia substancija panaši į pastą ( juodos spalvos), tai reiškia, kad variklio tepimo sistema yra ne visiškai tvarkinga, arba gali būti net toks variantas, kad variklis buvo perkaitęs. Visiškai tvarkingame variklyje, viskas ką jūs pamatysite viduje turi buti auksinio atspalvio.
8. Jei yra atskira anga ant radiatoriaus, tai gerai ją apžiūrėkite. Rūdys ant jos gali reikšti (vėl) variklio perkaitimą. Antifrizas ar tosolas gali būti bet kokios spalvos, bet jis turi būti permatomas, be visokių priemaišų. Ant jo paviršiaus neturi būti alyvos dėmių.
9. Apžiūrėkite visas gumines dalis. Ant jų neturi būti jokių įtrūkimų. Labai atidžiai apžiurėkite aukštos įtampos laidus(AIL), ir visus dirželius. Jei AIL atrodo taip, lyg per juos perėjo švitriniu popieriu, tai gali reikšti, kad norima nuslėpti pagaminimo datą (ant jų tai dažnai rašoma), arba jų senumą.
tokio bajerio nebuvau girdejes, tuo labiau mates
10. Užveskite variklį, atidarykite alyvos užpilimo angos dangtį. Patikrinkite, kad iš ten neitų išmetamosios dujos. Tai reikštų, kad greitai prireiks bloko remonto.
11. Patikrinkite išmetamasias dujas. Jos turi būti blankiai-pilkos. Jei juodos- kuro sistemos defektas, jai mėlinos- į degimo kameras patenka alyva.
atleiskit uz neisprusima, bet ar dyzeliniam varikliuj galioja tas pats?
12. Patikrinkite pakabą. Dabar truputi pravažiuokite. Kai pradedat judėt, neturi būti jokių pašalinių garsų. Stabdant irgi. Sustokite. Išsukit vairą iki galo, bandykit pajudėt. Tokioj padėtyje, pašaliniai garsai reikštų "granatų" defektus.
arba kad lieciamas posparnis kaip kad pas manes
13. Stabdžiai. Ant asfalto staigiai iki galo paspauskit stabdžius. Išeikit, apžiūrėkit likusias žymes. Jos turi buti simetriškos ir tiesios. Stabdant vairo neturi traukti į kurį nors šoną.
jei stabdziu sistema ABS, triukas gali ir nepavykti taip pat ziurekite kad ant aksvalto nebutu sniego ar ledo
14. Apžiūrėkite amortizatorius. Ant jų neturi būti alyvos žymių.
15. Pasukiokit vairą. Jokių pašalinių garsų neturi būti.
16. Perkant Dyzelinį aparatą, padirbus varikliui ir jį išjungus jis turi baigti dirbti tą pačia akimirką. Jei pasukus užvedimo raktuką išjungt variklį susidaro įspūdis, jog alkūninis velenas dar keleta kartelių prasisuko, reiškia, jog variklis jau gerai "pavargęs".
17. Kitas patarimas perkant dyzelinį variklį - pažiurėti, ar guminės žarnos, kuriomis teka aušinamasis skystis, nėra labai kietos, nes jei jos kietos - reiškia, jog į aušinimo sistemą patenka slėgis iš cilindrų, o tai pirmasis rimto remonto požymis.
jo girdetas bajeris..
18. Reikia atkreipti dėmesį į priekines lempas - jos turi būti to paties gamintojo. Skirtumas gali reiškti buvusį priekio defektą.
pas manes skirtingos, nes buvo lempos stikliukas skiles nuo akmens.. dabar visi galvos kad masina dauzta
19. Kiek įmanoma daugiau apžiūrėti įvairių detalių, ant kurių įspausta pagaminimo data. Jei daug kur skiriasi - mašina buvo perrinkinėjama, o tai gali būri avarijos ar net skendimo požymis.
langai! musu auduke senoji tokia buvo.. langai is triju skirtingu aparatu pasirodo buvo buvojusi ant stogo
20. Elektros instaliacijoje automobilių gamintojai nenaudoja buitinių "izoliacijų", todėl į tai reikėtų atkreipti dėmesį
21. Dar svarbu, nors pasitaiko retai, bet atkreipti dėmesį, ar nėra perkalti kėbulo (po kapotu) numeris. Tai gali sudaryti problemų ne tik registruojant Regitroje, bet ir vykstant į užsienį.
22. Jei automobilis (pergazavus) meta tirštą baltą dūmą, beveik kaip garą, galimas variklio tarpinės nesandarumas ir aušinimo skystis patenka į variklio degimo kameras. Tuo atveju reikėtų (sušilus varikliui iki darbinės temperatūros) paspaudyti aušinimo sistemos žarneles (išsiplėtimo bakelio kamštis turi būti tampriai užsuktas), jeigu jos kietos ir neina jų įspausti - vadinasi tarpinei "kaput". Važiuoti šiek tiek dar galima šiuo automobiliu, tačiau patartina būtų atlaisvinti išsiplėtimo bakelio kamštį, kad slėgis nesuplėšytų radiatoriaus.
23. Jei nuėmus gumą nuo oro filtro ir pirštu patrinus iš vidaus yra tepalo - reiškia su motoriuku problemos.
24. Reikia užvedus variklį užtraukti rankinį stabdį ir įjungus bėgį iš lėto leisti sankabą. Jei mašina pradeda gesti tai gerai, jei ne - tai gali reikšti sankabos degektą degekta t.y. buksuoja sankaba ir artimiausiu metu reiks keisti.
25. Dar perkant automobilį reikėtų pajunginėti pavaras, nes gali buti kad susidėvėję(s) bėgio ar daugiau sinchronizatorius.
26. Dar ne esminis dalykas, bet labai dažnai pasitaiko, kad niekas netikrina el. langų - o dažniausiai gale jie neveikia. Todėl patartina patikrinti.
ir pabandyti darineti visus kartu
27. Kėbulas: Reikia pažiūrėti tarpus tarp kebulo dalių. Nelygus tarpai rodo buvusį defektą ir nemokšišką darbą.
isvados: praktiskai viska galima paslepti, jei tik yra noro ir proto bet tuo paciu, beveik viska galima pastebeti nors cia kai kuriuos punktus pakritikavau, bet is esmes sitie patarimai geri
galetumem visi sudeti kas ka zino is tokiu patarimu.. manau vertinga informacija is tikro kad ir tokius paprastus dalykus pavardinkim, kad jei yra masinoj AIR-BAG, tai ijugnus automobilio degima lempute turi degti 3 sek. ir po to uzgesti ir pan..
Ka deretu patikrint pries perkant
1. Patikrinti variklio alyva
2. patikrinti ausinimo skysti
3. patikrinti oro filtra
4. ar nera pasaliniu bildesiu
5. patikrinti duminguma
6. patikrinti ausinimo zarnu kietuma
7. ar veikia ausinimo ventiliatorius
8. ar veikia termomova
9. ar nekaista variklis
10. ar sutampa kebulo numeriai
11. patikrinti tarpus tarp detaliu
12. patikrinti nudazymo kokybe
13. patikrinti stiklus
14. patikrinti sandarinimo gumas
15. patikrinti dureliu, bagzines, kapoto uzsidaryma
16. pakelti bagazines kilimelius
17. patikrinti domkrata ir atsargini rata
18. patikrinti padangu susidevejima
19. patikrinti zibintus
20. ar reguliuojasi vairas
21. ar slankioja sedynes
22. ar atsidarineja langai
23. ar reguliuojasi veidrodziai
24. ar reguliuojasi zibintai
25. ar veikia centrinis uzraktas
26. ar sviecia salono lemputes
27. ar veikia galinio lango sildymas
28. ar veikia cigareciu pridegiklis
29. ar veikia ispejamosios lemputes
30. ar veikia borto kompiuteris
31. ar sausas salonas
32. ar veikia stoglangio mechanizmas
33. ar susilanksto galine sedyne
34. patikrinti sankaba
35. patikrinti stabdzius
36. patikrinti pavaru perjungima
37. ar veikia klimato kontrole
38. ar veikia vairo stiprintuvas
39. ar veikia abs
40. ar veikia rankinis stabdys
41. ar veikia langu valytuvai ir plovikliai
42. ar veikia audio iranga
43. patikrinti variklio kompresija
44. patikrinti zvakes
45. patikrinti skysciu nutekejima
46. patikrinti pavaru dezes tepala
47. patikrinti vaziuokle
48. patikrinti stabdziu diskus
49. patikrinti dugno korozija
50. patikrinti duslintuva.
P.S. sita atmintine nera skirta surasti idealia masina, bet manau pades nusideret nuo kainos ir gal pastebeti siokius tokius trukumus