Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Diagnostika
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=57567
Puslapis 11

Autorius:  E39-TAS [ 30 Gru 2008, 11:16 ]
Pranešimo tema:  [E39] Diagnostika

sveiki, uzsidege variklio lempute.pasijungiau prie '' AUTOBOSS'' kompo ir ismete man tokias klaidas,kurias istrinus nebeuzsidega,gal kas zinot ka jos reiskia? P0170,P0173 ir P1188 ,P1189 speju kad cia kazkas su liamda.Ir dar neissitrina sios,betdel ju nedega variklio lempute : MRS/airbag (multiple Restraint System) - 11 Power supply , 1A seat occupancy recognition 1 , F Internal control unit fault . tikiuosi supratot ko klausiu ,DEKUI :oops: :oops: :oops: beja variklis M52 2.0

Autorius:  Linius [ 30 Gru 2008, 12:08 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

Pirma klaida, tai Lemda zondas, del trecios rasi info cia http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... erid=56200

Autorius:  E39-TAS [ 30 Gru 2008, 18:03 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

dekui,o kodel issitrine pirma klaida,jeigu liamda butu bloga ji turetu ir likti o dabar nebeuzsidega,priestai buvo suplisus gofra gumine kuri eina i lev,dabar nauja,manau cia ir bus beda. :)

Autorius:  vytas123 [ 31 Gru 2008, 04:05 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

idomu.diagnostika pasidaro o paaiskinimu neturi. :evil:

Autorius:  all in music [ 05 Sau 2009, 15:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

zinok del papildomo oro kazkur, buna daznai, kad meta LZ, LZ control, ar pan klaidas, kartais ir matuokles. nors dazniausiai LZ, nes jis bando kompensuoti skirtuma, bet nesugeba, nes skirtinai gauna oro ir misinys negali buti sureguliuotas lambdos, tai ir meta jos klaida :) pirmas dalykas, kai gauni LZ klaida, reik ziureti del itrukimu.
turbut ir bus tau viskas del gofros, ypac, jei nebepasikartoja klaidos :wink:
visada reik pradeti nuo paprasciausiu dalyku! (diagnostika, oro traukimas, saugikliai, kontaktai, atsijungusios slangos ir fiskes, klemos).

Autorius:  E39-TAS [ 12 Geg 2009, 10:46 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

Uzmirsau parasyt kas buvo, kad lemdos klaida mete. O beda buvo stabsziu pusle keiciau (stiprintuva), vakumas nedirbo kaip turetu dirbt. Prakiures buvo Is 2 viena surinkau ir viskas ciki jau tris menesius. :D

Autorius:  Arunas B [ 12 Geg 2009, 11:07 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

"Updates" padaryk tam autobosui kad nereiktu tu klaidu kodu sifruoti. Pats su tokiu paciu dirbu tai kad si bmw kazkokiu probemu neturejau. valgo jis juos kaip priklauso tik siek tiek live data grybauja.

Autorius:  all in music [ 12 Geg 2009, 11:08 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

kaip radai, kad st vakumas kaltas? pursket ka nors, ar vakuma matavot? tokioj vietoj net nekiltu mintciu ieskoti... :)

Autorius:  Arunas B [ 12 Geg 2009, 11:15 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

all in music rašė:
kaip radai, kad st vakumas kaltas? pursket ka nors, ar vakuma matavot? tokioj vietoj net nekiltu mintciu ieskoti... :)


Siaip uzsilenkus vakuminiam stabdziu stiprintuvui buna kietesnis stabdziu pedalas ir atjunginejant vakumo slanga nuo jo buna nelike vakumo. Kartais tas vakumo nuotekis labai nezymus tai reikia palaukti ilgiau uzgesinus varikli ir atjunginejant vakumo slanga ziureti ar ten dar kas like. Dar buna varijantas kai stabdziu skysti siurbt is pagrindinio cilindriuko pradeda. Ir dar zinau viena varijanta kai uzsikisus vandens nutekejimo kanalams po ta vakumine pompa ji buvo pasinerus i vandeni ir tokiu butu i varikli buvo prisiurbta geras litras vandens ko pasekoje vos galva nebuvo nulupta nes itarta is pradziu galvos tarpine.

Autorius:  E39-TAS [ 12 Geg 2009, 12:07 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

tai jo stabziu pedalas pasidare kietesnis. O prarudijes buvo nuo uzsikimsusio vandens kanalo, kartu dar burbuliavo kai mygdavau stabdi po didelio lietaus. Pakeiciau pusle ir susitvarke visa kita. Kazkur uzsienio forumose buvau rades , jog ir del vakumo mesdavo liamdos klaidas.

Autorius:  E39-TAS [ 12 Geg 2009, 12:17 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

truputi buvau issigandes kad jau teks keisti dvi liamdas is keturiu. O gavosi kad kainavo 30 lt. Pusle gavau nuo 7 kl. E38 pas mane tokia didele dviguba. bet E39 ir E38 skiriasi stokas kuris jungiasi su pedalu. Bet visai nesunku ten ji pakeist. Reikia ant pusles atlenkt tokius kabliukus, isskyrus pusle istraukt fiksatoriu ir pakeist stoka is kitos pusles ir atvirkstine tvarka sudet. Nes E39 didzioji pusle kiek ieskojau nuo 100lt.

Autorius:  all in music [ 12 Geg 2009, 12:24 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

taigi rasiau, kad del papildomo oro LZ control klaida gali mesti :) nebesugeba sutvarkyti misinio, tai prasideda pievos.
taip ir LZ tikrint galima, padarai oro pratekejima ir ziuri kaip reaguoja LZ.

Autorius:  Arunas B [ 12 Geg 2009, 20:11 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

all in music rašė:
taigi rasiau, kad del papildomo oro LZ control klaida gali mesti :) nebesugeba sutvarkyti misinio, tai prasideda pievos.
taip ir LZ tikrint galima, padarai oro pratekejima ir ziuri kaip reaguoja LZ.


Panasiu budu ir snadaruma tikrini, pasijungi lz live data ir purski carb cleneri aplink kolektoriu ir ziuri kas su lz darosi.

Autorius:  all in music [ 13 Geg 2009, 10:39 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostika

variantas :) va kas moka naudotis iranga, nesunkiai ir randa problemas :)
man bent carsoft is kur nors :roll:

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/