Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=48358
Puslapis 11

Autorius:  Taspas [ 28 Bir 2008, 12:26 ]
Pranešimo tema:  [E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension

Kadangi OEM standartiniams amortizatoriams artėja "paskutinioji", ta proga ruošiuosi juos keisti į M-Technik suspension amortizatorius (Boge) ir OEM M-Technik naujas spyruokles. Bet kadangi kaina nedaug skiriasi ir nuo KW Variant 2, tai atsirado dvejonės, kas bus geriau komforto/stabilumo/ilgaamžiškumo atžvilgiais.
Pasidalinkite savo mintimis ir potyriais.

Autorius:  Mindaugas T [ 28 Bir 2008, 12:55 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] KW Variant1 Innox VS. OEM M-Technik suspension

As dar pagalvočiau apie Weitec Hicon Gt.
Boge gal ir rimciau uz KW.
Kur masina naudojama? Jei kazdien, tai nelabai pajusi skirtumo tarp situ variantu.

Autorius:  Taspas [ 28 Bir 2008, 12:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] KW Variant1 Innox VS. OEM M-Technik suspension

Weitec tik keliais litais pigesni už KW, tai...
O naudosiu kasdieniniam smagiam važinėjimui ir labai kartais slalome/drage/drifte.

Autorius:  Mindaugas T [ 28 Bir 2008, 13:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] KW Variant1 Innox VS. OEM M-Technik suspension

Ne visada brangesnis yra geresnis :wink:
Priedo Weiteco amortizatoriai ilgiau laiko uz KW...

Autorius:  Taspas [ 28 Bir 2008, 13:25 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] KW Variant1 Innox VS. OEM M-Technik suspension

Bet aš kaip tik girdėjau priešingų gandų. Nors abu juos gamina tas pats gamintojas...
O šiuo atveju KW gaminami iš nerūdijančio plieno o Weitec yra tik galvanizuoti.
Kadangi automobilį aktyviai eksplotuosiu ir žiemą, manau KW ilgiau turėtų tarnauti. (O jei nesurūdys, tai ir restauruoti bus galima pas Kupstą).

Autorius:  cornis [ 01 Lie 2008, 17:22 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension

draugas vezino su E46 KW Var.2 tai tikrai ispudi padare. negalvojau kad tokia stabili masina gali buti. ant 200km/h gali suliniu dangcius apsukinet :D net baisu buvo sedet 8) ir vaziuoja minksciau nei "bulka" su stock amortikais :lol: . vazineja jau daugiau nei metai su KW ir R18 ir dar viskas puikiai laiko. nepavadinciau to vaziavimu, gal greiciau skraidymas 8) as visom penkiom uz KW

Autorius:  Taspas [ 02 Lie 2008, 11:44 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension

Nusprendžiau, kad dėsiu Megan Racing Euro Street Series Luxury Package Coilover Damper Kit.
Paveikslėlis

- Spring Rates - 8kg Front / 8kg Rear
- Pillow Ball Upper Mounts.
- Rubber Dust Covers.
- Adjustable Ride Height
- Aggressive Spring Rates
- Single-Cylinder Design
- Aluminum Brackets
- 32 Levels of Damper Adjustment:
1-8: Suggested for track use.
9-16: Suggested for mountain/aggressive use.
17-32: Suggested for common street use.

Autorius:  Mindaugas T [ 02 Lie 2008, 12:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension

Kokios tokio komplekto pasirinkimo priezastys?
Kazkaip nelabai teko girdeti tokio gamintojo.
Kokia kaina?

Autorius:  Taspas [ 02 Lie 2008, 14:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension

Pagrindinė pasirinkimo priežastis ir yra būtent kaina. 2400 lietuviškų.
O gamintojas Megan Racing, USofA, gamina daug dalių "japoškėms", tarp jų ir koilus E36 bei E46.
"Japoškių" forume skaičiau neblogų atsiliepimų. Standartinės pakabos man kaip ir mažoka, norisi šiek tiek daugiau. O šitas komplektukas kaip tik pagal tai, ką turėčiau gauti ir tai, kiek jis kainuoja, turėtų būti kaip tik.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/