Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=48358 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Taspas [ 28 Bir 2008, 12:26 ] |
Pranešimo tema: | [E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension |
Kadangi OEM standartiniams amortizatoriams artėja "paskutinioji", ta proga ruošiuosi juos keisti į M-Technik suspension amortizatorius (Boge) ir OEM M-Technik naujas spyruokles. Bet kadangi kaina nedaug skiriasi ir nuo KW Variant 2, tai atsirado dvejonės, kas bus geriau komforto/stabilumo/ilgaamžiškumo atžvilgiais. Pasidalinkite savo mintimis ir potyriais. |
Autorius: | Mindaugas T [ 28 Bir 2008, 12:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] KW Variant1 Innox VS. OEM M-Technik suspension |
As dar pagalvočiau apie Weitec Hicon Gt. Boge gal ir rimciau uz KW. Kur masina naudojama? Jei kazdien, tai nelabai pajusi skirtumo tarp situ variantu. |
Autorius: | Taspas [ 28 Bir 2008, 12:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] KW Variant1 Innox VS. OEM M-Technik suspension |
Weitec tik keliais litais pigesni už KW, tai... O naudosiu kasdieniniam smagiam važinėjimui ir labai kartais slalome/drage/drifte. |
Autorius: | Mindaugas T [ 28 Bir 2008, 13:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] KW Variant1 Innox VS. OEM M-Technik suspension |
Ne visada brangesnis yra geresnis Priedo Weiteco amortizatoriai ilgiau laiko uz KW... |
Autorius: | Taspas [ 28 Bir 2008, 13:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] KW Variant1 Innox VS. OEM M-Technik suspension |
Bet aš kaip tik girdėjau priešingų gandų. Nors abu juos gamina tas pats gamintojas... O šiuo atveju KW gaminami iš nerūdijančio plieno o Weitec yra tik galvanizuoti. Kadangi automobilį aktyviai eksplotuosiu ir žiemą, manau KW ilgiau turėtų tarnauti. (O jei nesurūdys, tai ir restauruoti bus galima pas Kupstą). |
Autorius: | cornis [ 01 Lie 2008, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension |
draugas vezino su E46 KW Var.2 tai tikrai ispudi padare. negalvojau kad tokia stabili masina gali buti. ant 200km/h gali suliniu dangcius apsukinet net baisu buvo sedet ir vaziuoja minksciau nei "bulka" su stock amortikais . vazineja jau daugiau nei metai su KW ir R18 ir dar viskas puikiai laiko. nepavadinciau to vaziavimu, gal greiciau skraidymas as visom penkiom uz KW |
Autorius: | Taspas [ 02 Lie 2008, 11:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension |
Nusprendžiau, kad dėsiu Megan Racing Euro Street Series Luxury Package Coilover Damper Kit. - Spring Rates - 8kg Front / 8kg Rear - Pillow Ball Upper Mounts. - Rubber Dust Covers. - Adjustable Ride Height - Aggressive Spring Rates - Single-Cylinder Design - Aluminum Brackets - 32 Levels of Damper Adjustment: 1-8: Suggested for track use. 9-16: Suggested for mountain/aggressive use. 17-32: Suggested for common street use. |
Autorius: | Mindaugas T [ 02 Lie 2008, 12:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension |
Kokios tokio komplekto pasirinkimo priezastys? Kazkaip nelabai teko girdeti tokio gamintojo. Kokia kaina? |
Autorius: | Taspas [ 02 Lie 2008, 14:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] KW Variant 2 VS. OEM M-Technik suspension |
Pagrindinė pasirinkimo priežastis ir yra būtent kaina. 2400 lietuviškų. O gamintojas Megan Racing, USofA, gamina daug dalių "japoškėms", tarp jų ir koilus E36 bei E46. "Japoškių" forume skaičiau neblogų atsiliepimų. Standartinės pakabos man kaip ir mažoka, norisi šiek tiek daugiau. O šitas komplektukas kaip tik pagal tai, ką turėčiau gauti ir tai, kiek jis kainuoja, turėtų būti kaip tik. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |