Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
E34 520i (M50) vs. 525i (M20) https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=44293 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Bimberiux [ 18 Bal 2008, 09:44 ] |
Pranešimo tema: | E34 520i (M50) vs. 525i (M20) |
Sveiki, mane domina šių modelių charakteristikos. Paieškoje pavyko rasti tik šiuos duomenis: 520i (M50) - 150HP/5900; sukimo momentas 190/4700; 525i (M20) - 170HP/5800; sukimo momentas 222/4300. Gal kas nors galėtų išversti į suprantamą buitinę kalbą šių skaičių praktines reikšmes ![]() ![]() Taip pat gal kas papildomai nurodytų šių modelių: 1) vidutines kuro sąnaudas (pagal gamintojo duomenis); 2) įsibėgejimo charakteristikas. Reikalas tas, kad blaškausi, ką pirkti: '88 525i ar '92 520i. (Kainų skirtumo ir komplektacijos prašau nekomentuoti ![]() |
Autorius: | Germany [ 18 Bal 2008, 09:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M20) vs. 525i (M50) |
http://www.automobiles.lt/markes/181/ pats tingi ieskot ? :} geriau jau 525 nes sunki masina o sanaudos turetu but panasios. tik gera nenudrozta dar reik surast |
Autorius: | sickdog [ 18 Bal 2008, 09:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M20) vs. 525i (M50) |
sanimda rašė: http://www.automobiles.lt/markes/181/ pats tingi ieskot ? beje 325 gera, nenudrozta sunku gaut nebent automata kalba eina apie E34 ![]() o imciau ta kurio stovis geresnis. itariu kad 520 bus geriau, metai geresni. ADD: GOT CHA ANY WAY ![]() ![]() |
Autorius: | Dinus [ 18 Bal 2008, 09:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M20) vs. 525i (M50) |
Bimberiux rašė: Reikalas tas, kad blaškausi, ką pirkti: '88 525i ar '92 520i. Temos pavadinimas blogai nurodytas ![]() |
Autorius: | Bimberiux [ 18 Bal 2008, 09:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M20) vs. 525i (M50) |
Ačiū, Sanimda, už nuorodą. Ten radau, tik 520 (M50). O kaip pakomentuotumėte tuos "sukimo momentus" ir pan. ? |
Autorius: | Bimberiux [ 18 Bal 2008, 10:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M20) vs. 525i (M50) |
Dinus rašė: Temos pavadinimas blogai nurodytas ![]() Taikliai pastebėta, ačiū - pasitaisiau. |
Autorius: | Germany [ 18 Bal 2008, 10:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M50) vs. 525i (M20) |
kuo galingesnis variklis tuo didesnis sukimo momentas :} pvz 325 ir 328 galimsakyt turi ag vienodai o nm skiriasi, ir 328 laimi drage. nm tai sukimosi momentas, toliau ejna apsukos prie kokiu apsuku jis tiek apsisuka, tai 325 turetu variklis prie didesniu apsuku pasiekt pvz 200km/h o 328 prie mazesniu. nu nzn kaip dar paaiskint :} esme tame kad 520 yra 520 o 525 yra 525 ![]() |
Autorius: | zoom [ 18 Bal 2008, 10:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M50) vs. 525i (M20) |
'88 525i Мощность 170 л.с. При оборотах 5800 Крутящий момент 222/4300 н*м Время разгона (0-100 км/ч) 9,5 c Максимальная скорость 221 км/ч Расход топлива в городе 13,1 л/100км '92 520i Мощность 150 л.с. При оборотах 5900 Крутящий момент 190/4200 н*м Время разгона (0-100 км/ч) 11.3 c Максимальная скорость 205 км/ч Расход топлива Смешанный цикл 9.2 л/100км Tik cia kuro sanaudos 525 nurodytos mieste, o 520 misrus ciklas, tai nelabai ir palyginti galima. Asmeniskai as, jei pavyktu rasti panasios bukles abu auto, tai imciau, kad ir senesni 525, nes 520 variklis per silpnas, o ir kuro taip isivaizduoju labai panasiai turetu imti... na bet cia nuo vairavimo stiliaus dar aisku priklauso |
Autorius: | Bimberiux [ 18 Bal 2008, 10:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M50) vs. 525i (M20) |
zoom rašė: '88 525i Мощность 170 л.с. При оборотах 5800 Крутящий момент 222/4300 н*м Время разгона (0-100 км/ч) 9,5 c Максимальная скорость 221 км/ч Расход топлива в городе 13,1 л/100км '92 520i Мощность 150 л.с. При оборотах 5900 Крутящий момент 190/4200 н*м Время разгона (0-100 км/ч) 11.3 c Максимальная скорость 205 км/ч Расход топлива Смешанный цикл 9.2 л/100км Tik cia kuro sanaudos 525 nurodytos mieste, o 520 misrus ciklas, tai nelabai ir palyginti galima. Asmeniskai as, jei pavyktu rasti panasios bukles abu auto, tai imciau, kad ir senesni 525, nes 520 variklis per silpnas, o ir kuro taip isivaizduoju labai panasiai turetu imti... na bet cia nuo vairavimo stiliaus dar aisku priklauso Ačiū, zoom ![]() Mano irgi dūšia linksta prie 525 (M20). Radau senesnio modelio geresnę komplektaciją, o dar tas malonus M20 variklio švilpimas ... Jaučiu, kad šausiu į senesnį: arba užsirausiu ant lavono, arba turėsiu beveik "old-timerį" ![]() |
Autorius: | MariusNr1 [ 18 Bal 2008, 15:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M50) vs. 525i (M20) |
nu 2.5 beabejo trauks kazkiek geriau, tik vat ju jau rast padoriu gal kiek sunkiau, nes metai senesni. Na ir jei esi duju megejas, paprascia uuzdujint. Plius kebulas tas pats, tai paliubomu bus "old-timeris" ![]() |
Autorius: | Bimberiux [ 18 Bal 2008, 16:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M50) vs. 525i (M20) |
Ne, Mariau, Old-timeris bus ne kėbulas, o būtent variklis ![]() Dujos, kaip teisingai pastebėjo forumietis gogy, turi būti virtuvėje ... "Popieriuje" 2,5 turi daugiau arklių, bet abejonių lieka dėl vožtuvų skaičiaus vienam cilindrui. Didesnė kubatūra (2,5), bet iš viso 12 vožtuvų ne taip efektyviai dirba, kaip 24 vožtuvai mažesnėje (2,0) kubatūroje. Iš čia ir kuro sąnaudos didesnės, todėl dar vienas dalykas pamąstymams ![]() |
Autorius: | MariusNr1 [ 18 Bal 2008, 16:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M50) vs. 525i (M20) |
nu sukimo momentas tai didesnis, kaip ir AG ![]() |
Autorius: | Darius BMW [ 18 Bal 2008, 21:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M50) vs. 525i (M20) |
imk geresniu metu 520, ir variklis tobulesnis m50 ![]() kodel neziuri m50b25 |
Autorius: | Povilkami [ 18 Bal 2008, 23:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M50) vs. 525i (M20) |
sanimda rašė: kuo galingesnis variklis tuo didesnis sukimo momentas :} pvz 325 ir 328 galimsakyt turi ag vienodai o nm skiriasi, ir 328 laimi drage. nm tai sukimosi momentas, toliau ejna apsukos prie kokiu apsuku jis tiek apsisuka, tai 325 turetu variklis prie didesniu apsuku pasiekt pvz 200km/h o 328 prie mazesniu. nu nzn kaip dar paaiskint :} esme tame kad 520 yra 520 o 525 yra 525 ![]() Dar galima taip pasakyt - sukimo momentas yra tas skaičius, kuris tau pasako, kuri mašina geriau "trauks". Geriausiai tą trauką galima pailiustruoti važiuojant autostradoj penkta pavara. Paimkim dvi mašinas, viena Mazda RX-8 su 193AG (silpnesnis variantas) ir 211NM sukimo momentu, kita BMW 328 su 193AG ir 280NM sukimo momentu. Mazdos variklio galia yra pasiekiama tik didelių apsukų dėka (7300). Realybėje skirtumas toks, kad važiuojant aukščiausia pavara ir užspaudus iki dugno, BMW mintų ir numintų, o Mazda iš lėto bėgėtųsi, nes sukimo momentas yra mažas. Taip pat yra pvz. su M3 varikliu. Žinoma, jo sukimo mometas yra didelis, tačiau tokia nežmoniška galia yra pasiekiama tik aukštų apsukų dėka. Realybėje, t.y. gatvėje, o ne lenktynėse yra geriau variklis su dideliu sukimo momentu, nei su daug apsukų. Tačiau bėda su dideliu sukimo momentu yra ta, kad visi agregatai iki reduktoriaus turi būti gerokai atsparesni. O tai reiškia, kad agregatai bus sunkesni. Todėl ir gamina mašinas su mažesniais, bet daugiau apsukų turinčiais varikliais (na ir ne tik dėl to, yra dar krūva priežasčių). |
Autorius: | Bimberiux [ 18 Bal 2008, 23:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 520i (M50) vs. 525i (M20) |
Darius BMW rašė: imk geresniu metu 520, ir variklis tobulesnis m50 ![]() kodel neziuri m50b25 Jau beveik du mėnesius Lietuvoje intensyviai žiūrinėju E34 520-525 benzininius modelius, tai dulitriniai varikliai būna arba po kapitalinio remonto, arba merdėjantys (priešremontiniai). Per tą patį laiką "neišbrokavau" nė vieno 2,5l variklio - pasitaikydavo arba skylėtas kėbulas arba salonas-bomžynas. Trumpiau tariant, ne metai svarbu, o priežiūra (prisižiūrėjusi trisdešimtmetė bus visada mielesnė už persidirbusią dvidešimtmetę). |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |